MuscleMeat

Knieblessure en vetverlies

Jcopp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
95kg
Ik weet niet echt of dit in dit forum thuis hoort of in het forum over vetverlies enzo.
Nu, Ik trainde vroeger enorm veel maar heb daarbij een ernstig knie(kraakbeen) letsel opgelopen.
Na 2 jaar van operaties en revalidatie ga ik weer fitnessen.
Het grootste probleem is dat ik cardio zou willen doen om het vet boven mijn buikspieren kwijt te raken (aangezien er toch nog veel abs aanwezig zijn door buik training gedurende de revalidatie), maar ik vind echter geen oefeningen die goede vet verbranders zijn die niet of zo weinig mogelijk belastend zijn voor de knieën.
Dus als er iemand ideeën heeft, let them come!

Alvast bedankt!

zwemmen is goed om af te vallen en dat belast niet echt je knieën. bij ons op de sportschool hebben ze ook fietsen waarmee je fietst met je handen in plaats van je benen. en om vet te verliezen moet je ook een goed voedingsschema hebben.

Goed eten en een bokszak kopen :-))

Tuurlijk..

Ook veel rukken werkt :-))
Gewoon calorieen burnen..

Krachtraing is net zo effectief of mischien beter.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk..

Ook veel rukken werkt :-))
Gewoon calorieen burnen..

Krachtraing is net zo effectief of mischien beter.

Dan ga ik voor de boksbal, ik power al 5 x in de week. En dat rukken, ik probeer te vermijden dat m'n ene arm dubbel zo breed wordt als de andere ;)

Afwisseling is key son!

Goed voedingsschemamaken, 500kcals onder je onderhoud gaan zitten en er bij gaan zwemmen. Good luck!

Many thanks to all of you!!
Nuja, zwemmen doe ik niet graag.
En voedingschema's opstellen kan ik niet :p.
Dus als iemand me daarbij kan helpen, ook altijd welkom.

Maar toch al enorm bedankt voor al deze tips.

Zal vanavond even n excel bestandje posten waar je heel simpel je behoefte kan uitrekenen en meteen een schema kan maken.

Karma? :D

Ik zou gaan zwemmen. Neem een abonnement zodat je paar keer per week banen kan trekken.

Thnx

Terug
Naar boven