XXL Nutrition

koolhydraten?

• Topic Starter Topic Starter
glutenallergie in onzin tenzij aangetoond bij de dokter. Echt in tegenwoordig, iedereen is lactose intollerant, glutenallergie, gevoelig voor noten, mag geen vis, etc. Zeikerts. Als dat echt zo is is dat aantoonbaar en anders niet aanstellen. Je kan jezelf ook een hoop aanpraten

Volkomen mee eens, daarom zoek ik het nu zelf uit, waar deze klacht vandaan komt. Ik eet alles wat los en vast zit, maar wanneer er klachten ontstaan dan even uitvogelen

je huidige shape past precies bij je huidige voeding.. meer ga ik er niet aan toevoegen. je wil toch niet luisteren. thebutcher geeft in zijn eerste zin al aan wat ik nu ook denk..

Ik heb ook last van die opgezette buik...t advies wat ik kreeg ik....iets minder brood eten.....

Hier er staat een overzichtelijke excel sheet bij die je kan gebruiken. Je kan je eigen producten toevoegen.. zie in de tekst hoe. op tabblad 1 kan je je onderhoud berekenen en daarin is je lengte en leeftijd ook meegenomen.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.

thx

Ts; komt me opgezette buik door brood?
1; ja
2; ja
3; ja
4;ja
5; nee
6 ja

Ts, oke 5 dankjewel.

Anders even vragen aan dokter doetookmee die weet het wel;)

Lachwekkend shark. Iedereen lacht! |:

Ik heb geen allergie volgens de dokter.

glutenallergie in onzin tenzij aangetoond bij de dokter. Echt in tegenwoordig, iedereen is lactose intollerant, glutenallergie, gevoelig voor noten, mag geen vis, etc. Zeikerts. Als dat echt zo is is dat aantoonbaar en anders niet aanstellen. Je kan jezelf ook een hoop aanpraten

Als je maag/darmen/etc elke keer van slag is na het nemen van melk en je dit veranderd voor een variant of lactose vrije melk koopt en als de problemen dan verholpen zijn lijkt het me niet nodig om een dokters onderzoek te doen om te kijken of je inderdaad lactose intollerant bent. Maar ik snap wel enigszins wat je bedoeld :)

Helium, het is al onderzocht, ik heb daar geen last van.

Als je maag/darmen/etc elke keer van slag is na het nemen van melk en je dit veranderd voor een variant of lactose vrije melk koopt en als de problemen dan verholpen zijn lijkt het me niet nodig om een dokters onderzoek te doen om te kijken of je inderdaad lactose intollerant bent. Maar ik snap wel enigszins wat je bedoeld :)

placebo's zijn erg sterk, en dat geldt uiteraard ook voor hypochondriacs. Mensen stellen zich maar al te graag aan om interessant te doen. Termen zoals broodbuik enzo.. mn handen gaan ervan jeuken. Zeik niet; gaat al duizenden jaren goed, en dan spontaan deze generatie in een keer niet meer zeker?

dan heb je aangetoond dat het vervangen van een bepaald product door een ander product voor jou een bepaald effect heeft, niet dat je 'lactose intolerant' bent.

mijn moeder kan ook 'niet tegen koemelk'. heeft niet zulke goeie ogen en ik moet vaak ingredienten van dingen lezen om te kijken of er koemelk in zit, zeg altijd gewoon dat het er niet in zit en ze heeft nooit ergens last van :roflol:

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

placebo's zijn erg sterk, en dat geldt uiteraard ook voor hypochondriacs. Mensen stellen zich maar al te graag aan om interessant te doen. Termen zoals broodbuik enzo.. mn handen gaan ervan jeuken. Zeik niet; gaat al duizenden jaren goed, en dan spontaan deze generatie in een keer niet meer zeker?

al die mensen die self diagnosed glutenintolerant zijn, maar niet weten wat gluten uberhaupt zijn :roflol::roflol::roflol:

Lachwekkend shark. Iedereen lacht! |: Ik heb geen allergie volgens de dokter.
't is niet echt een grap, dat is gewoon hoe je reageert. Iedereen die voorstelt dat brood inderdaad een probleem zou kunnen zijn en je aanraadt 1-2 weken wat anders te eten en kijken of het probleem weg is geef je een ontwijkend antwoord ("Maar ik ben niet allergisch voor brood volgens de dokter") en je blijft maar vragen naar mensen die wel een ervaring hier mee hebben en waar het niet aan het eten van brood lag. Oftewel, je stopt niet voordat je gehoord hebt wat je wilt horen en alles wat er tussendoor gezegd wordt doe je snel af met een simpele 'thanks' (als ze geluk hebben) terwijl je dat advies toch niet ter harte gaat nemen want je wilt gewoon horen dat je brood mag blijven eten. Elk alternatief doe je binnen 5 seconden de deur uit want dat kost teveel moeite of valt niet binnen je mogelijkheden, alleen brood is een optie!

Waarom begin je deze topic dan? Feit dat er al 4/5/6 verschillende mensen in deze topic zeggen dat je een probleem hebt met luisteren doet je misschien niet eraan denken dat het probleem niet bij ons ligt maar bij jezelf en dat we niet allemaal 'grappig proberen te zijn'?

Jwdoetookmee@ hypochondrie komt mij bekend voor. Dat is toch iets wat in je gedachte afspeelt en daar moet je tegen vechten. Ik ken velen die hieronder lijden.

Ik denk dat het inderdaad ook meer tussen mijn oren zitten, want hiervoor at ik veel brood en had ik er geen last van, misschien door teveel denken zoals jwdoetmee zegt. Maar ja, het ongezonde vermijden is tevens goed.

Brood is niet ongezond.

Terug
Naar boven