XXL Nutrition

koolhydraten?

Ik las net in het "Wij zijn anti brood" topic dat iemand een request for ban heeft ingediend voor trainertje18. Hoorde dat de stemmen al aardig opliepen. Had jij ook al gestemd Jw?

dan heb je aangetoond dat het vervangen van een bepaald product door een ander product voor jou een bepaald effect heeft, niet dat je 'lactose intolerant' bent.

mijn moeder kan ook 'niet tegen koemelk'. heeft niet zulke goeie ogen en ik moet vaak ingredienten van dingen lezen om te kijken of er koemelk in zit, zeg altijd gewoon dat het er niet in zit en ze heeft nooit ergens last van :roflol:

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

al die mensen die self diagnosed glutenintolerant zijn, maar niet weten wat gluten uberhaupt zijn :roflol::roflol::roflol:
Dit is helemaal niet grappig. Ik heb ook een voedselallergie: alles wat ik eet schijt ik op den duur uit.

Waar kan ik stemmen

IMG_9283.jpg

Wat nu ???

Nee, ts zegt dat het niet door brood komt en vraagt een alalternatief.

Epic troll

M'n vrouw heeft ook een tijd een opgezette buik gehad, maar dat was na 9 maanden over.

Tja...hoe zal ik t zeggen..ik krijg aleen maar inboxies van hem met vragen hoeveel brood ik eet en waarom en hoe ik me voel met 2 boterhammen per dag minder...

WTF...FF serieus...hoe ik me voel met 2 boterhammen minder??

Ik word gestoord van zijn vragen

Tja...hoe zal ik t zeggen..ik krijg aleen maar inboxies van hem met vragen hoeveel brood ik eet en waarom en hoe ik me voel met 2 boterhammen per dag minder...

Meen je dit nou? Wat een gestoorde mong**l..

Ey TS.. Kijk hier eens -> http://www.broodbakforum.nl/ (bestaat echt)

ik ook al xD

Ik eet zelf al jaren geen brood. Ik vind dat er teveel toevoegingen inzitten.
Ik heb ook het dieet bffm geprobeerd, werd moe van de carbs, die ik moest opeten verdeelt over de dag.

Nu een half jaartje CBL, en ik voel me er beter door.
Omdat ik de carbs alleen na mijn trainingen neem, mag ik moe zijn.
Vorige week een refeed van 5000 cal, en ben nog steeds droog, en geen opgezette buik.
Eet meestal schoon, maar af en toe dirty :D

Ik denk dat brood voor de meeste mensen het makkelijkste is, en ze zitten vast aan het patroon van de voeding die hun ouders/gezinsleden nemen.

Wat ik eigenlijk hier mee wil zeggen, het juiste dieet of voeding is er niet.
Ik ben elke week nog steeds aan het uitvogelen wat wel en niet kan.

Hmm interessant topic, mijn onderbuik steekt ook uit terwijl dat niks met veel vet of buikspieren te maken heeft. Wist niet dat dit door brood kon komen. Eet namelijk zo'n 12 boterhammen per dag...

Hoe kom je dan weer aan je calorieën... doe altijd een dikke laag pindakaas erop. Zou rijst met zelfgemaakte pindasaus een goed alternatief zijn?

Neem aan dat rijst ook nog eens goedkoper is dan brood ? :D win

Terug
Naar boven