MuscleMeat

koolhydraten?

En niemand die denkt dat dit gewoon door een te hoog vetpercentage komt? TS post eens een foto :)

• Topic Starter Topic Starter
't is niet echt een grap, dat is gewoon hoe je reageert. Iedereen die voorstelt dat brood inderdaad een probleem zou kunnen zijn en je aanraadt 1-2 weken wat anders te eten en kijken of het probleem weg is geef je een ontwijkend antwoord ("Maar ik ben niet allergisch voor brood volgens de dokter") en je blijft maar vragen naar mensen die wel een ervaring hier mee hebben en waar het niet aan het eten van brood lag. Oftewel, je stopt niet voordat je gehoord hebt wat je wilt horen en alles wat er tussendoor gezegd wordt doe je snel af met een simpele 'thanks' (als ze geluk hebben) terwijl je dat advies toch niet ter harte gaat nemen want je wilt gewoon horen dat je brood mag blijven eten. Elk alternatief doe je binnen 5 seconden de deur uit want dat kost teveel moeite of valt niet binnen je mogelijkheden, alleen brood is een optie! Waarom begin je deze topic dan? Feit dat er al 4/5/6 verschillende mensen in deze topic zeggen dat je een probleem hebt met luisteren doet je misschien niet eraan denken dat het probleem niet bij ons ligt maar bij jezelf en dat we niet allemaal 'grappig proberen te zijn'?

Het feit dat ik doorblijf vragen is omdat ik het duidelijk wil hebben zodat ik er wat mee kan doen. Daarnaast weet jij ook niet of ik datgene wil horen of niet.

Ik wil brood blijven eten? Onzin. Al krijg ik bij wijze van te horen dat je geen brood mag eten en/of het beter is om tijdelijk af te schaffen dan doe ik dat met alle plezier, dus kom mij niet de les leren (luisteren). Gezondheid gaat voor dat broodje. :)

Alle adviezen die ik hier kreeg lees ik met alle liefde en ik bedankt ze er ook voor. Hoe meer adviezen, hoe beter, dat is mijn motto.

Geniet van je dag!

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

En niemand die denkt dat dit gewoon door een te hoog vetpercentage komt? TS post eens een foto :)

Dat zou hoogstwaarschijnlijk kunnen, het is ook de onderkant die uitsteekt vanaf mijn navel naar beneden zeg maar.

Foto van de zijkant? Foto's kan ik overigens morgen pas maken.

Precies de plek waar in de meeste gevallen het meeste vet ophoopt. Heb je jouw vetpercentage recent opgemeten?
Bij mij zijn mijn buikspieren namelijk ook nog enigzins zichtbaar wanneer ik ze aanspan en op 18% sta.

Precies de plek waar in de meeste gevallen het meeste vet ophoopt. Heb je jouw vetpercentage recent opgemeten? Bij mij zijn mijn buikspieren namelijk ook nog enigzins zichtbaar wanneer ik ze aanspan en op 18% sta.

Nee, dat ga ik denk ik vanavond even doen, maar bij ons hebben ze enkel zo'n apparaatje, is dat betrouwbaar? Wanneer ik ze aanspan zijn ze ook zichtbaar ja, alleen beneden niet echt. Ik sta denk ik op 14%.

Zuivel een tijdje uit je dieet laten (behalve kwark uiteraard) en brood vervangen met crackers. Ik eet zelf helemaal geen brood meer, dit heb ik vervangen met Oerknack crackers van Bolletje. Bieden betere voedingswaarden en het vertraagt m'n stoffwisseling niet zoveel als met brood, dat vormt gewoon een blokkade in m'n spijsvertering en ligt veel te zwaar op de maag.

Het feit dat ik doorblijf vragen is omdat ik het duidelijk wil hebben zodat ik er wat mee kan doen. Daarnaast weet jij ook niet of ik datgene wil horen of niet.

Ik wil brood blijven eten? Onzin. Al krijg ik bij wijze van te horen dat je geen brood mag eten en/of het beter is om tijdelijk af te schaffen dan doe ik dat met alle plezier, dus kom mij niet de les leren (luisteren). Gezondheid gaat voor dat broodje. :)

Alle adviezen die ik hier kreeg lees ik met alle liefde en ik bedankt ze er ook voor. Hoe meer adviezen, hoe beter, dat is mijn motto.

Ja, dan stop met brood eten en zoek naar een volwaardige vervanger zoals al 5/6 mensen hebben aangegeven. Succes.

Nee, dat ga ik denk ik vanavond even doen, maar bij ons hebben ze enkel zo'n apparaatje, is dat betrouwbaar? Wanneer ik ze aanspan zijn ze ook zichtbaar ja, alleen beneden niet echt. Ik sta denk ik op 14%.

Zal niet heel zuiver zijn maar dan heb je tenminste een indicatie. Maak ook een foto, daar kan je vaak ook een hoop aan zien. Niet aanspannen, gewoon in ontspannen modus.

Zuivel een tijdje uit je dieet laten (behalve kwark uiteraard) en brood vervangen met crackers. Ik eet zelf helemaal geen brood meer, dit heb ik vervangen met Oerknack crackers van Bolletje. Bieden betere voedingswaarden en het vertraagt m'n stoffwisseling niet zoveel als met brood, dat vormt gewoon een blokkade in m'n spijsvertering en ligt veel te zwaar op de maag.

Dat gevoel had ik ook al dat brood mijn stofwisseling vertraagt, maar de enige reden waarom ik eigenlijk brood is, is omdat ik tijdens m'n werk niks anders kan halen bij de super en dat het vezels bevat, goed voor de stoelgang.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Zal niet heel zuiver zijn maar dan heb je tenminste een indicatie. Maak ook een foto, daar kan je vaak ook een hoop aan zien. Niet aanspannen, gewoon in ontspannen modus.

Ja, precies, beter iets dan niets. Ik zal straks even kijken of ik een foto kan posten vanuit mijn iPhone.Heb jij dan ook zo'n buikje?

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Ja, dan stop met brood eten en zoek naar een volwaardige vervanger zoals al 5/6 mensen hebben aangegeven. Succes.

;)

Neem eten mee (kip, rijst, pasta, whatever) wat je kunt opwarmen of koud opeten.
De nog gemakkelijkere weg: neem perfect oats of rijstpoeder en meng het met water en drinken maar.
Dat laatste doe ik.

Heb wel eens een buikje gehad ja :) Maar op dit moment geen last van een buikje.

vertraagt je stofwisseling ? xD Jijwatmaat?
En zuivel eruit halen omdat?

Ik denk dat hij er een vol gevoel van krijgt ofzo. Vertraagde stofwisseling is natuurlijk bs.

Nee ik deed voor het slapen een wens en toen ik wakker werd was ik 10% gezakt in vet :)

vertraagt je stofwisseling ? xD Jijwatmaat?
En zuivel eruit halen omdat?

Ja, ik merk gewoon als ik brood eet dat dat zo zwaar op de maag ligt dat m'n stofwisseling vertraagt en m'n energiepeil daalt. Nou moet ik zeggen dat het tempo van mn stofwisseling normaal al behoorlijk hoog ligt, dus kan ook persoonsafhankelijk zijn.
Zuivel kan een negatieve invloed hebben op je spijsvertering, ik merk veel verbetering sinds ik geen zuivel meer nuttig. Daarnaast is de meeste zuivel vet.

Precies wat ik dacht.
Gevalletje skinny-fat wellicht?

TS:
Wil je weten of het door brood komt? Stop dan met eten van brood en bekijk het resultaat.
Wil je weten of het door zuivel komt? Stop dan met eten van zuivel en bekijk het resultaat.
Het enige waar jij mee aankomt zijn excuses waarom je dit niet zou kunnen proberen. Niet zo b**chen maar gewoon doen als het zo belangrijk voor je is.
Anders is het weggegooide tijd van iedereen die reageert.

Ja, ik merk gewoon als ik brood eet dat dat zo zwaar op de maag ligt dat m'n stofwisseling vertraagt en m'n energiepeil daalt. Nou moet ik zeggen dat het tempo van mn stofwisseling normaal al behoorlijk hoog ligt, dus kan ook persoonsafhankelijk zijn.
Zuivel kan een negatieve invloed hebben op je spijsvertering, ik merk veel verbetering sinds ik geen zuivel meer nuttig. Daarnaast is de meeste zuivel vet.

Ik ben jou nu al moe. Ik ga je toevoegen aan mijn negeerlijst.

Ja, ik merk gewoon als ik brood eet dat dat zo zwaar op de maag ligt dat m'n stofwisseling vertraagt en m'n energiepeil daalt. Nou moet ik zeggen dat het tempo van mn stofwisseling normaal al behoorlijk hoog ligt, dus kan ook persoonsafhankelijk zijn. Zuivel kan een negatieve invloed hebben op je spijsvertering, ik merk veel verbetering sinds ik geen zuivel meer nuttig. Daarnaast is de meeste zuivel vet.

Hoe merk je dat dan? Hoe meet jij de snelheid van je stofwisseling op?

Terug
Naar boven