MuscleMeat

koolhydraten?

Ja, ik merk gewoon als ik brood eet dat dat zo zwaar op de maag ligt dat m'n stofwisseling vertraagt en m'n energiepeil daalt. Nou moet ik zeggen dat het tempo van mn stofwisseling normaal al behoorlijk hoog ligt, dus kan ook persoonsafhankelijk zijn.
Zuivel kan een negatieve invloed hebben op je spijsvertering, ik merk veel verbetering sinds ik geen zuivel meer nuttig. Daarnaast is de meeste zuivel vet.

je stofwisseling vertraagt niet van eten. Wordt er juist hoger van.
Ik denk dat je het woord stofwisseling niet begrijpt, of je lult uit je nek.
En wat is er mis met vet? En helemaal vet uit zuivel.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Hoe merk je dat dan? Hoe meet jij de snelheid van je stofwisseling op?

Er naast gaan rijden op zn scooter en snelheidsmetertje checken? i dunno

Ik ben jou nu al moe. Ik ga je toevoegen aan mijn negeerlijst.

Lekker doen, zwaar leven zal jij hebben.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

je stofwisseling vertraagt niet van eten. Wordt er juist hoger van.
Ik denk dat je het woord stofwisseling niet begrijpt, of je lult uit je nek.
En wat is er mis met vet? En helemaal vet uit zuivel.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Er naast gaan rijden op zn scooter en snelheidsmetertje checken? i dunno

Door het te proberen, je merkt toch hoe je lichaam reageert op eten.

Lekker doen, zwaar leven zal jij hebben.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Door het te proberen, je merkt toch hoe je lichaam reageert op eten.

Vent, weet jij wat metabolisme inhoudt? Die kan niet trager worden van eten man, dat probeer ik je al meerdere keren uit te leggen.
Je energieverbranding stijgt doordat je eet. Dus ook als je brood eet.

• Topic Starter Topic Starter
Precies wat ik dacht. Gevalletje skinny-fat wellicht? TS: Wil je weten of het door brood komt? Stop dan met eten van brood en bekijk het resultaat. Wil je weten of het door zuivel komt? Stop dan met eten van zuivel en bekijk het resultaat. Het enige waar jij mee aankomt zijn excuses waarom je dit niet zou kunnen proberen. Niet zo b**chen maar gewoon doen als het zo belangrijk voor je is. Anders is het weggegooide tijd van iedereen die reageert.

Skinny fat, mwah, vroeger had ik dat wel, nu niet echt meer.

Ik ga brood maar een weekje afschaffen!

Vent, weet jij wat metabolisme inhoudt? Die kan niet trager worden van eten man, dat probeer ik je al meerdere keren uit te leggen.

De snelheid waarmee je voeding opgenomen wordt verschilt toch per product. Suiker zal sneller als glucose in mn bloed komen dan bijvoorbeeld volkorenpasta. Wat ik bedoel is dat ik merk dat bijvoorbeeld crackers sneller worden opgenomen dan brood.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Bedoel je misschien dat brood wat langzamer wordt verteert bij jou?

Dat is wat ik bedoel ja. Misschien had ik het wordt stofwisseling niet moeten gebruiken.

De snelheid waarmee je voeding opgenomen wordt verschilt toch per product. Suiker zal sneller als glucose in mn bloed komen dan bijvoorbeeld volkorenpasta. Wat ik bedoel is dat ik merk dat bijvoorbeeld crackers sneller worden opgenomen dan brood. ---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ---------- Dat is wat ik bedoel ja. Misschien had ik het wordt spijsvertering niet moeten gebruiken.

Je had het woord metabolisme niet moeten gebruiken ;)

De snelheid waarmee je voeding opgenomen wordt verschilt toch per product. Suiker zal sneller als glucose in mn bloed komen dan bijvoorbeeld volkorenpasta. Wat ik bedoel is dat ik merk dat bijvoorbeeld crackers sneller worden opgenomen dan brood.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Dat is wat ik bedoel ja. Misschien had ik het wordt spijsvertering niet moeten gebruiken.

Dat is niet metabolisme. Metabolisme is het geheel aan processen in je lichaam/in cellen.
En dat een product er langer over doet om verteerd te worden is toch alleen maar goed? Meer stabiele afgifte van nutrienten, minder energiedip, etc

#Jwdoetmee, heb je gestudeerd voor deze kennis?

Dat is niet metabolisme. Metabolisme is het geheel aan processen in je lichaam/in cellen.
En dat een product er langer over doet om verteerd te worden is toch alleen maar goed? Meer stabiele afgifte van nutrienten, minder energiedip, etc

Excuses voor de spraakverwarring dan.
Langzame afgifte is op zich niet mis mee, alleen bij bijvoorbeeld brood heb ik het gevoel dat het een blokkade vormt in de spijsvertering en voor alles wat daarna komt. Met crackers heb ik dat bijna niet, dat ligt niet zwaar op de maag.

Excuses voor de spraakverwarring dan.
Langzame afgifte is op zich niet mis mee, alleen bij bijvoorbeeld brood heb ik het gevoel dat het een blokkade vormt in de spijsvertering en voor alles wat daarna komt. Met crackers heb ik dat bijna niet, dat ligt niet zwaar op de maag.

Crackers? Meestal een goede bron van zout.

Excuses voor de spraakverwarring dan. Langzame afgifte is op zich niet mis mee, alleen bij bijvoorbeeld brood heb ik het gevoel dat het een blokkade vormt in de spijsvertering en voor alles wat daarna komt. Met crackers heb ik dat bijna niet, dat ligt niet zwaar op de maag.

Ah oke man!
Nadat je brood hebt gegeten merk je dan dat je een opgezette buik hebt?

ofnie he

Gister geduldig 10000 pm's beantwoord, en bij de 10001e vraag gezegd dat hij zelf ook een hoop kon opzoeken op internet met een aantal zoektermen als tips ging ik meteen op de negeerlijst xD niks meer

placebo's zijn erg sterk, en dat geldt uiteraard ook voor hypochondriacs. Mensen stellen zich maar al te graag aan om interessant te doen. Termen zoals broodbuik enzo.. mn handen gaan ervan jeuken. Zeik niet; gaat al duizenden jaren goed, en dan spontaan deze generatie in een keer niet meer zeker?
Zeker het hoeft niet altijd zo te zijn.. maar iedereen over een kam scheren is hetzelfde als zeggen dat elke moslim een terrorist is (wat dus niet klopt)
Ging mij meer om dat je alle allergieën opnoemde ipv de zogenoemde "broodbuik". Gr

Zeker het hoeft niet altijd zo te zijn.. maar iedereen over een kam scheren is hetzelfde als zeggen dat elke moslim een terrorist is (wat dus niet klopt) Ging mij meer om dat je alle allergieën opnoemde ipv de zogenoemde "broodbuik". Gr

Kijk, dit noem ik antwoord!!!!!! ;)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Dus? Wat gaat jou dat aan? Ik zou zeggen verlaat mijn topic. :)

Doe ik. succes met je buik.

Trainertje18

Ga brood eten en trainen, het antwoord is al meerdere malen gegeven.

Terug
Naar boven