AndroidHealthClinic

Koppen VRT

Digamma

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
97kg
Na de reportage van koppen in MAART hebben ze dit keer opnieuw eentje gemaakt.... Dit is dus geen repost

Dit keer gooien ze het over een ander boeg.... Een voetballer die een kuur volgt, MAAR OOK een jonge amateur bodybuilder die sterft door een "cocktail van anabole", met een getuigenis van de moeder

http://www.deredactie.be/permalink/1.855798

De volledige reportage deze avond.

Laatst bewerkt:
Weer open want dit lijkt me idd een hele andere, nog niet uitgezonden aflevering.

Kan het vanavond helaas niet zien, maar een linkje morgen in dit topic...graag.

Na de reportage van koppen in MAART hebben ze dit keer opnieuw eentje gemaakt.... Dit is dus geen repost

Dit keer gooien ze het over een ander boeg.... Een voetballer die een kuur volgt, MAAR OOK een jonge amateur bodybuilder die sterft door een "cocktail van anabole", met een getuigenis van de moeder

http://www.deredactie.be/permalink/1.855798

De volledige reportage deze avond.

Ze zouden ene 'Diego' volgen die zijn eerste kuur probeerde, gelijk ook een stevige "cocktail van anabole": winny, deca, primobolan, test en genotropin
En dat voor een kuur van 6 weken..

Wordt knetterbek van al die topic's, ik haal ze allemaal door elkaar..:p

Was erop gewezen via pm dat dit wel degelijk een voor ons nog onbekende aflevering is, en dat denk ik nu ook. Vandaar dat ik 'm weer open heb gedaan.

Dat ie ook in allerlei staat, maakt me niks uit, gaat over aas en hoort dus hier te staan.

Laatst bewerkt:
Deze reportage komt waarschijnlijk op de site van Een zelf. Die vorige was er toen ook op gekomen.

K zal der zeker es naar zien :d :p

Hoelaat begint het?

Om 20:45 reportage op één over anabolica en GH

20:45 tot 21:15
http://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week

“Ik wil met mijn getuigenis jongeren waarschuwen,” zegt Anne. Anne is moeder van Steven die vorig jaar overleed op zijn 23ste. Een cocktail van anabolica werd hem fataal.

Groeihormonen en anabolica zitten in de lift
"Vroeger was het een uitzondering maar nu doen één op de twee vrienden het," aldus een zelfverzekerde Diego. Diego is 25 en begon 3 maanden geleden met zijn eerste anabole hormonenkuur, voor het oog van de camera. "Binnenkort is het zomer en dan is het wel leuk om met mijn gespierd lichaam indruk te maken op de vrouwen aan het strand." Koppen volgt de hele kuur en gaat met hem naar de dokter. De resultaten zijn ontluisterend.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ook de cijfers liegen er niet om, 30% meer groeihormonen en anabole steroïden werden vorig jaar in beslag genomen. “In slechts 2 gevallen ging het om sporters,” legt Jan Van den Boeynants van de hormonencel van de federale politie uit. Veel jongeren beseffen niet dat ze Russische roulette spelen. “Ik wil met mijn getuigenis jongeren waarschuwen,” zegt Anne. Anne is moeder van Steven die vorig jaar overleed op zijn 23ste. Een cocktail van anabolica werd hem fataal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Diego spoot 6 weken lang een cocktail in van van 5 producten: 4 anabole steroïden (winstrol, decadurabolin, primobolan, testosteron) én groeihormoon (gentropin). “Op 6 weken tijd zijn uw biceps met 6 centimeter toegenomen, dat is spectaculair,” legt de dokter uit. Maar binnenin is Diego verre van gezond. “Uw hematocriet is te hoog, je levertesten zijn gestoord en de nierfunctie is slecht,” besluit de dokter.

Not_This_Shit_Again.gif

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

sigh repost
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/koppen-vrt-253919/

20:45 Koppen
Op één.

Ow de vlaamse 1, zat al zoeken op nederland 1;)

Jha inderdaad ^^
Is nog interessant vindt ik.

lol die kerel die van 100kg bp naar 210 is gegaan.. zal wel zijn

lekker nu spuitje zetten hahaa

Maja Die spuite 4 soorten testo's in lol :p
Hoeveel zou dat gekost hebben .. xp

Heb de eerste paar minuten gemist. Maar wat was nou de exacte doodsoorzaak van die Steven?

Is het nu al afgelopen?

Dodelijke coktail van die testo maar die diego gebruikte net dezelfde kuur maar ging er niet aan dood .

Terug
Naar boven