Don't shoot me, maar ben ik de enige die het +- interessant vond?
De bloedresultaten spreken toch tegen wat hier op het forum zoveel verkondigd wordt?
Geen pct/ondersteuning van enige vorm...
Ik heb enkele opmerkingen over de reportage gaande over anabole steroïden van 2-9-2010
1. Nergens in de gehele reportage is er een dokter of ander betrouwbare bron die toelicht waar Steven juist aan gestorven is. Was het lever falen, hartfalen of nierfalen? Iemand gaat niet dood aan gewoon een verhoogd testosteron, iemand gaat dood aan iets in zijn lichaam dat daar fout op reageert. Als het al aan de extra testosteron lag.
2. Er word niks gezegd over mogelijke leverondersteuning of pct (post cycle therapy), natuurlijk is een sterke kuur zoals Diego nam schadelijk zonder ondersteuning. Maar met juiste ondersteuning is het risico op permanente schade belachelijk klein.
3. Gedurende de hele reportage word een enorm negatief en zeer clichématig beeld van anabole steroïden. Diego is het soort persoon dat niet nadenkt over wat hij doet terwijl een zeer groot deel van de personen die anabole steroïden gebruikt maanden en maanden minutieus voorbereid. Door dit soort reportages versterkt u het beeld dat anabole steroïden een easy way out is om snel een mooi lichaam te krijgen. Terwijl men bij anabole steroïden juist meer op voeding moet letten en nog harder moet trainen. De sfeer die u schept zal alleen maar het "domme" en onvoorbereide gebruik van dit soort producten versterken.
Als u echt iets wilt doen aan het gevaarlijke gebruik van anabole steroïden maak dan een reportage over de juiste ondersteuning. Ook vraag ik u om te stoppen met dit soort reportages want u vergroot de onwetendheid van de massa en wekt de woede op van degene die deze producten juist gebruiken.
Bedankt om dit te lezen
Met Vriendelijk Groeten
berichtje nr de redactie, dit soort dingen irriteert me mateloos
inb4stats