XXL Nutrition

Koppen VRT

buiten de dingen die jullie hier aanhalen viel mij nog iets op.

hij zij dat in een gym 1/3 je aan anabolen kunnen helpen. nu ga ik zelf in een gym waar wel wat kuurders zitten. maar 1/3 hallo das wel echt overdreven vind ik:s

en die opmerking over topsporters, zijn er dan nog naturel topsporters op hoogste niveau?:s

Don't shoot me, maar ben ik de enige die het +- interessant vond?
De bloedresultaten spreken toch tegen wat hier op het forum zoveel verkondigd wordt?

Geen pct/ondersteuning van enige vorm...

Ik heb enkele opmerkingen over de reportage gaande over anabole steroïden van 2-9-2010

1. Nergens in de gehele reportage is er een dokter of ander betrouwbare bron die toelicht waar Steven juist aan gestorven is. Was het lever falen, hartfalen of nierfalen? Iemand gaat niet dood aan gewoon een verhoogd testosteron, iemand gaat dood aan iets in zijn lichaam dat daar fout op reageert. Als het al aan de extra testosteron lag.
2. Er word niks gezegd over mogelijke leverondersteuning of pct (post cycle therapy), natuurlijk is een sterke kuur zoals Diego nam schadelijk zonder ondersteuning. Maar met juiste ondersteuning is het risico op permanente schade belachelijk klein.
3. Gedurende de hele reportage word een enorm negatief en zeer clichématig beeld van anabole steroïden. Diego is het soort persoon dat niet nadenkt over wat hij doet terwijl een zeer groot deel van de personen die anabole steroïden gebruikt maanden en maanden minutieus voorbereid. Door dit soort reportages versterkt u het beeld dat anabole steroïden een easy way out is om snel een mooi lichaam te krijgen. Terwijl men bij anabole steroïden juist meer op voeding moet letten en nog harder moet trainen. De sfeer die u schept zal alleen maar het "domme" en onvoorbereide gebruik van dit soort producten versterken.

Als u echt iets wilt doen aan het gevaarlijke gebruik van anabole steroïden maak dan een reportage over de juiste ondersteuning. Ook vraag ik u om te stoppen met dit soort reportages want u vergroot de onwetendheid van de massa en wekt de woede op van degene die deze producten juist gebruiken.

Bedankt om dit te lezen
Met Vriendelijk Groeten

berichtje nr de redactie, dit soort dingen irriteert me mateloos

inb4stats

Diego woont precies waar ik woon, want die dokter ken ik.:)

ALs alles waar is wat over steroiden beweerd wordt , zou toch geen bodybuilder meer leven..

ALs alles waar is wat over steroiden beweerd wordt , zou toch geen bodybuilder meer leven..

Klopt er zijn veel fabels over. Zoals krimpen van de penis. Ballen ok, maar penis?

De meeste dokters bezien het ook vrij simpel natuurlijkis erverhoging van hematocriet. Steroiden gaan meer rode bloedcellen laten aanmaken omdat je meer zuurstof nodig hebt omte groeien. Verhoging van leverwaarden kan ook voorkomen bij hogere doseringen, maar dit komt ook voor bij gebruik van bepaalde medicatie. In principe moet je de dosis dan verlagen.

Laatst bewerkt:
Mensen gaan steroiden blijven gebruiken, dus er moet meer onderzoek en begeleiding gebeuren. Het kan veilig gebruikt worden, maar zolang er niet meer onderzoek gebeurt en dokters in opgeleid worden zal er misbruik zijn en dus kans op ziekte en zelfs dood. Leverfalen is meer voorkomend dan de meeste denken. De meeste komen er gewoon niet voor uit zodat het lijkt dat het weinig voorkomt. Hartproblemen komen ook meer voor dan meeste denken. En in Belgie en nederlang bestaat alleen N-Acetyl Cysteine voor leverproblemen en dat gebruiken ze alleen bij parcetamol overdosis. En als je een blokkage van de galwegen hebt gaat alleen ursodeoxycholuur werken. En dit gebruiken ze hier alleen voor galstenen. Dus we staan wel wat achter tov andere landen hierin.

Misschien was die "dodelijke cocktail" wel verkeerd toegedient.
Heeft die koekwaus het per ongeluk in zn aderen gespoten, i.p.v. in zijn spier.

pwnd by anabole misbruik. en nu komt het weer in het slechte daglicht allicht

effe opnemen dan maar

Terug
Naar boven