XXL Nutrition

Koppen VRT

Kuur is natuurlijk flut.
Deca primo winstrol slechte combo.
Of je gaat voor massa en je pakt deca en Diana of je gaat voor de cut met primo winny naast de test.
Om over 6weekjes hgh nog maar te zwijgen.

door deze repportage staan we natuurlijk wel weer in het slechte daglicht... mijn vriendin is al aan het flippen en vinden het onverantwoord wat ik doe
denk dat ik ze dit topic eens zal laten lezen! komaan waar zijn ze met bezig

65kg en hij gaat aan de supertest, deca, primo, winstrol depot, hgh???!!!!
en die dokter zegt zo droog: natuurlijk kan ik dit niet goedkeuren

niemand hier op dit forum zou zulke kuur goedkeuren... al zeker niet bij dat gewicht
6 weken hgh brengt al helemaal niets, doe je dan ook enkel maar om te zeggen dat je het gebruikt hebt, volgens mij moest hij dat er gewoon bijzetten van de vrt om dat ook nog eens in het slecht daglicht te zetten!

zoals iedereen hier zegt: maak eens een reportage met een ervaren gebruiker.... winklaar of cutler ofzo :D :D

Winstrol ook maar 2 keer per week prikken trekt ook op niets... De kuur dat hij neemt is inderdaad belachelijk. En dat ze zeggen dat hij bijna dubbel zoveel drukt denk ik dat ze bedoelen met die legpress.

En dan die jongen dat gestorven is, daar vertellen ze ook maar weinig details over. Als je teveel water drinkt ga je ook dood, mag je daarom geen water meer drinken?

Weer een reportage zonder inhoud...

En dan die jongen dat gestorven is, daar vertellen ze ook maar weinig details over. Als je teveel water drinkt ga je ook dood, mag je daarom geen water meer drinken?

Een beetje simplistisch. Ze hadden natuurlijk wat meer over de doodsoorzaak mogen zeggen, maar je moet niet ontkennen dat het kan gebeuren. Dat zwaar kuren je dood versnelt, daar valt niet over te twijfelen. Er zijn er regelmatig die doodvallen voor hun 40ste.
Ik vond ook dat ze diezelfde gast ook hadden mogen tonen twee maanden na zijn kuur, zodat iedereen ook zou weten dat hij veel van zijn spiermassa zou kwijtspeeld zijn.

Don't shoot me, maar ben ik de enige die het +- interessant vond?
De bloedresultaten spreken toch tegen wat hier op het forum zoveel verkondigd wordt?

Een beetje simplistisch. Ze hadden natuurlijk wat meer over de doodsoorzaak mogen zeggen, maar je moet niet ontkennen dat het kan gebeuren. Dat zwaar kuren je dood versnelt, daar valt niet over te twijfelen. Er zijn er regelmatig die doodvallen voor hun 40ste.
Ik vond ook dat ze diezelfde gast ook hadden mogen tonen twee maanden na zijn kuur, zodat iedereen ook zou weten dat hij veel van zijn spiermassa zou kwijtspeeld zijn.

van kuren of van alles wat ze verder nog slikken en spuiten vooral in de cut?
???

vond het ook maar niets
die repo mocht iets meer inhoud hebben

ook die verklaring van die voetballer enzo !!!!

en die dokter trok ook op nie véél zenne

HET IS EN BLIJFT TV hé!!!!! :-)

Laatst bewerkt:
Ik vind koppen gewoon een slecht programma. een reportage over een onderwerp duurt hoogstens 10 minuten en het is altijd heel oppervlakkig. Niet te vergelijken met reportages die je op Franse zenders ziet.

Ik heb ook wel zin in zo een coctail :D

Net gekeken...wat een bagger weer zeg.

Wel erg voor die moeder , je zal het maar tegenkomen dat je zoon daar ligt ... Wetende dat het om anabolica gaat, moet echt afschuwelijk zijn! Woede & verdriet

Heb de repo ook gezien gister.
gelijk al gezegd, oppervlakkige & inhoudsloze reportage.

kan er mij iemand dat filmpje van op de vrt site downloaden ofzo en op youtube zetten bv?
thx

Wat verkondigen we dan precies hier?

Ik zeg niet dat iedereen dat doet maar van wat ik gelezen heb zeggen nogal veel mensen hier dat het allemaal niet zo schadelijk is.
Bloedresultaten liegen toch niet?
De nierfuncties van die man waren na één kuur al onder het niveau van een gezonde mens.

Nogmaals, ik kan fout zitten hoor, maar dit is wat ik ervan begrepen heb.

Ik zeg niet dat iedereen dat doet maar van wat ik gelezen heb zeggen nogal veel mensen hier dat het allemaal niet zo schadelijk is.
Bloedresultaten liegen toch niet?
De nierfuncties van die man waren na één kuur al onder het niveau van een gezonde mens.

Nogmaals, ik kan fout zitten hoor, maar dit is wat ik ervan begrepen heb.
Ik neem medicatie voor een darmziekte, heb ook verhoogde leverwaarden, telkens ik vraag naar de uitslag van de bloedtest is die volgens de dokter "vrij goed". Wanneer ik diezelfde test met hetzelfde bloed zou laten doen en zeggen dat ik AAS gebruik zou ik waarschijnlijk in levensgevaar zijn en een slechte test hebben. Is gwn weer overmatige propaganda tegen AAS gebruik, k*t docu's ook altijd.

Jij weet toch niet wat die allemaal aan het nemen was en in welke hoeveelheden... Jij gaat mij niet zeggen dat hij gestorven is omdat hij een simpel kuurtje van test/deca aan het doen was.

Jij weet toch niet wat die allemaal aan het nemen was en in welke hoeveelheden... Jij gaat mij niet zeggen dat hij gestorven is omdat hij een simpel kuurtje van test/deca aan het doen was.

Zullen waarschijnlijk middelen bij zijn geweest zo als clen of ephi,... .
Dat plus zwak hart kan het goed verklaren.
Alleen kan je het niet zeggen omdat ze niet genoeg er over verteld hebben.

"Hij maakte zijn moeder wijs dat hij spieren kreeg en sterker werd door hard te trainen."

Huh?

"Hij maakte zijn moeder wijs dat hij spieren kreeg en sterker werd door hard te trainen."

Huh?

moeder was niet op de hoogte van zijn gebruik van AAS
dus maakte hij haar wijs (loog dus) dat het enkel door het trainen kwam
kerel uit Mechelen...

de dokter zei ook iets over serieuze nierschade , das permanent toch?

Terug
Naar boven