- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!!!

En dan die jongen dat gestorven is, daar vertellen ze ook maar weinig details over. Als je teveel water drinkt ga je ook dood, mag je daarom geen water meer drinken?
Een beetje simplistisch. Ze hadden natuurlijk wat meer over de doodsoorzaak mogen zeggen, maar je moet niet ontkennen dat het kan gebeuren. Dat zwaar kuren je dood versnelt, daar valt niet over te twijfelen. Er zijn er regelmatig die doodvallen voor hun 40ste.
Ik vond ook dat ze diezelfde gast ook hadden mogen tonen twee maanden na zijn kuur, zodat iedereen ook zou weten dat hij veel van zijn spiermassa zou kwijtspeeld zijn.

Don't shoot me, maar ben ik de enige die het +- interessant vond?
De bloedresultaten spreken toch tegen wat hier op het forum zoveel verkondigd wordt?
Ik neem medicatie voor een darmziekte, heb ook verhoogde leverwaarden, telkens ik vraag naar de uitslag van de bloedtest is die volgens de dokter "vrij goed". Wanneer ik diezelfde test met hetzelfde bloed zou laten doen en zeggen dat ik AAS gebruik zou ik waarschijnlijk in levensgevaar zijn en een slechte test hebben. Is gwn weer overmatige propaganda tegen AAS gebruik, k*t docu's ook altijd.Ik zeg niet dat iedereen dat doet maar van wat ik gelezen heb zeggen nogal veel mensen hier dat het allemaal niet zo schadelijk is.
Bloedresultaten liegen toch niet?
De nierfuncties van die man waren na één kuur al onder het niveau van een gezonde mens.
Nogmaals, ik kan fout zitten hoor, maar dit is wat ik ervan begrepen heb.
Een beetje simplistisch. Ze hadden natuurlijk wat meer over de doodsoorzaak mogen zeggen, maar je moet niet ontkennen dat het kan gebeuren. Dat zwaar kuren je dood versnelt, daar valt niet over te twijfelen. Er zijn er regelmatig die doodvallen voor hun 40ste.
Ik vond ook dat ze diezelfde gast ook hadden mogen tonen twee maanden na zijn kuur, zodat iedereen ook zou weten dat hij veel van zijn spiermassa zou kwijtspeeld zijn.
Jij weet toch niet wat die allemaal aan het nemen was en in welke hoeveelheden... Jij gaat mij niet zeggen dat hij gestorven is omdat hij een simpel kuurtje van test/deca aan het doen was.
"Hij maakte zijn moeder wijs dat hij spieren kreeg en sterker werd door hard te trainen."
Huh?