MuscleMeat

Koppen VRT

waarom is dat dodelijk lijkt me nu toch niet echt om van te sterven die combi

doeme, da had ik beter niet samen met men vriendin gezien. nu denkt ze dat ik doodga :D

Dunno Waarschijnlijk hartstilstand omdat ze ''dodelijke coktail'' erbij zeiden anders zouden ze zeggen dat spuiten zelf gevaarlijk is denkik.

wtf wat voor stomme reportage weer anti aas

Miljoenen mensen gebruiken, gebeurt weinig tot niets mee, hoor je nooit wat van. Risico's zijn er altijd. Maar de enkele gevallen met dodelijke afloop zijn de verhalen die blijven hangen. Altijd zo typisch he.. Altijd zelfde helaas.

Miljoenen mensen gebruiken, gebeurt weinig tot niets mee, hoor je nooit wat van. Risico's zijn er altijd. Maar de enkele gevallen met dodelijke afloop zijn de verhalen die blijven hangen. Altijd zo typisch he.. Altijd zelfde helaas.

idd!

Ik denk dat ook veel van die gevallen sowieso dood zouden gaan op dat moment of niet veel later. Ongeacht dat ze gebruikten of niet.

die vent op 0:45 klinkt echt als jean-marie pfaff

weer een volledig uit de context gerukte reportage, waarbij ze zonder kennis van zaken spreken!

lachwekkend maar tegelijk frustrerend!

conclusie van jan en alleman van annaboluh ga je dood

Hoe zit het eigenlijk met die sterk verhoogde creatine waarde?
Zou me gek lijken als het nierschade is zoals de dokter zegt.

Wat een gekke kuur is dat ook, van overkill gesproken..

Hoe zit het eigenlijk met die sterk verhoogde creatine waarde?
Zou me gek lijken als het nierschade is zoals de dokter zegt.

Creatinine.

De test meet de hoeveelheid kreatinine in het bloed en/of urine. Kreatinine is een afvalstof die ontstaat bij de afbraak van kreatine in de spieren. Kreatine speelt een rol bij de productie van energie die nodig is voor de werking van spieren. Het afbraakproduct kreatinine wordt uit het lichaam verwijderd via urine. Hiervoor moet kreatinine uit het bloed worden gehaald door de nieren. De bloedspiegels van kreatinine zijn daardoor een goede maat voor de nierfunctie.

http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/laboratoriumonderzoek/creatinine-of-kreatinine

Verminderde nierfunctie is dus verhoogde creatinine concentratie in bloed.

Iemand al een linkje?

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/

hier kan je het herbekijken weet wel niet als deze link in nederland werkt.

Kan je wel degelijk bekijken. Wel naar "Gebruikers van groeihormonen spelen met hun leven" gaan zoeken in de rechtse kolom.

Tremendes, wat vind je trouwens van de samenstelling producten die Diego gebruikt in de kuur van 6 weken?
Ik dacht dat primo pas inkickte na 4 à 5 weken en dus nutteloos is hier. Evenals deca. Test bij deca was niet slecht dacht ik.
Ben maar een leek erin hoor

Primo-Deca-Testo-Winstrol-HGH als eerste kuur, en dat voor 6 weken, LOL

Vraag me af wat zn tweede kuur zal zijn..... pfffff

Om dan van zn fysiek te zwijgen, denk 1m80 65kg

Wanneer gaan ze is echte reportage maken over aas met ervaren gebruikers, dokters met kennis van produkten.

Primo-Deca-Testo-Winstrol-HGH als eerste kuur, en dat voor 6 weken, LOL

Vraag me af wat zn tweede kuur zal zijn..... pfffff

Om dan van zn fysiek te zwijgen, denk 1m80 65kg

Wanneer gaan ze is echte reportage maken over aas met ervaren gebruikers, dokters met kennis van produkten.

Lijkt me idd overkill aan verscheidene producten voor een 1e kuur. Met de stats van Diego zou in wezen ook nog niet gekuurd moeten/mogen worden naar mijn persoonlijke mening. Daarenboven is het bijna zinloos deze combi AAS voor slechts 6 weken te gebruiken, laat staan HGH (dure grap down the drain hoor).

Reportage suckte weer gigantisch zoals verwacht.

De les die hieruit getrollen moet worden: 'Werk nooit mee met de media omtrent AAS of dergelijke". Deze 'maken' televisie en kunnen dus wat ze willen ervan maken. Zelfs als ene verstandige ervaren gebruiker aan de repo had meegewerkt had er wellicht hetzelfde licht op geschenen...K*tzooi!

Grtz,

Terug
Naar boven