Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@mesoectosaurus Mensen veroorzaken doden, niet religies. @black cobra Heb je weleens last gehad van een djinn? dat je in je bed ligt en niet kan bewegen. :angstig:

IK ben op dit moment aan het strijden tegen een djinn,ben al bijna een jaar bezeten.
Hij heeft me een keer proberen te laten stikken in m'n slaap,ik wou koran reciteren om hem weg te krijgen maar er kwam geen geluid uit m'n mond,ik leek wel verlamd.Ik heb toen in gedachten gereciteerd toen ging het weg.

IK ben op dit moment aan het strijden tegen een djinn,ben al bijna een jaar bezeten.
Hij heeft me een keer proberen te laten stikken in m'n slaap,ik wou koran reciteren om hem weg te krijgen maar er kwam geen geluid uit m'n mond,ik leek wel verlamd.Ik heb toen in gedachten gereciteerd toen ging het weg.

Zelf ook een keer gehad hoor.
Lag op de bank te slapen, voelde de wind uit het raam en er hing een entiteit boven me.
Het voelde als een stofzuiger die me leeg zoog(ja kan ff geen andere analogie bedenken).
Ook kon ik niet ademen of praten en was geparalyseerd, toen dacht ik die shit kan me toch niks doen, dus staarde er na en het verdween.

''The only thing you have to fear is fear itself''

Zelf ook een keer gehad hoor. Lag op de bank te slapen, voelde de wind uit het raam en er hing een entiteit boven me. Het voelde als een stofzuiger die me leeg zoog(ja kan ff geen andere analogie bedenken). Ook kon ik niet ademen of praten en was geparalyseerd, toen dacht ik die shit kan me toch niks doen, dus staarde er na en het verdween. ''The only thing you have to fear is fear itself''

Heb je hem gezien?

.

Laatst bewerkt:
Ja op dat moment wel, was alleen een gezicht of iets in die trant. Maar heb er nu niet echt een beeldvorming bij.

Ik heb hem totaal 4 keer gezien,1 keer z'n hele lichaam maar dat ging heel snel en 3 keer alleen het gezicht.
Hij had een gezicht van geel-oranje vlammen en de keer dat hij me probeerde te wurgen had hij een zwart gezicht van een familielid aangenomen.

Ik heb hem totaal 4 keer gezien,1 keer z'n hele lichaam maar dat ging heel snel en 3 keer alleen het gezicht.
Hij had een gezicht van geel-oranje vlammen en de keer dat hij me probeerde te wurgen had hij een zwart gezicht van een familielid aangenomen.

Ik weet niet hoe de koran/islam hier naar kijkt.
Maar ik ben er vrij zeker van dat dit jou eigen reflectie is, oftewel je projecteert zelf deze demonen/djinns.
De enige manier om het te laten verdwijnen is(imo) er gewoon vol ingaan zonder angst met de gedachte dat deze ''demonen'' je toch niks aan kunnen doen.

Slaapverlamming is een fenomeen wat elke nacht gebeurt, alleen merk je er niks van omdat je in dromenland bent.
Als je lichaam niet in deze status zou verkeren dan zouden alle bewegingen die je maakt in je droom, ook door je lichaam gemaakt worden, waardoor je wakker wordt.

Ik weet niet hoe de koran/islam hier naar kijkt. Maar ik ben er vrij zeker van dat dit jou eigen reflectie is, oftewel je projecteert zelf deze demonen/djinns.
Zonder Koran geen Djinn. Zonder Sinterklaas geen Piet. Die waren eerst ook zwart, nu hebben ze een kleurtje.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

ik Woonde in een appartement waar je ramen heb boven de deuren en het licht van de trappenhuis schijnt zo de gang in.

Lijkt me niet lekker slapen zoveel licht.

Google eens naar slaapverlamming

Ik weet niet hoe de koran/islam hier naar kijkt. Maar ik ben er vrij zeker van dat dit jou eigen reflectie is, oftewel je projecteert zelf deze demonen/djinns. De enige manier om het te laten verdwijnen is(imo) er gewoon vol ingaan zonder angst met de gedachte dat deze ''demonen'' je toch niks aan kunnen doen. Slaapverlamming is een fenomeen wat elke nacht gebeurt, alleen merk je er niks van omdat je in dromenland bent. Als je lichaam niet in deze status zou verkeren dan zouden alle bewegingen die je maakt in je droom, ook door je lichaam gemaakt worden, waardoor je wakker wordt.

De djinn was mijn lichaam ingekomen in de moskee tijdens het gebed via m'n tenen.
Ik heb hem ook 3 keer gezien terwijl ik klaarwakker was.
Zoals ik al zei ik loop er nu al een jaar mee rond in m'n lichaam.
Djinns kunnen niet tegen bepaalde verzen uit de koran,daar worden ze door verbrand.
Hij valt mij ook lastig tijdens het gebed waardoor ik niet meer kan concentreren.
Het is geen reflectie of inbeelding en ik ben ook niet de enige die zoiets meemaakt.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Google eens naar slaapverlamming

Het kan ook door djinn,en daar heb ik dus last van.

Als je een slaapverlamming meemaakt, kan je van alles gaan zien, dus ook een djinn.

Ik weet trouwens precies wat dat is...

De djinn was mijn lichaam ingekomen in de moskee tijdens het gebed via m'n tenen.
Ik heb hem ook 3 keer gezien terwijl ik klaarwakker was.
Zoals ik al zei ik loop er nu al een jaar mee rond in m'n lichaam.
Djinns kunnen niet tegen bepaalde verzen uit de koran,daar worden ze door verbrand.
Hij valt mij ook lastig tijdens het gebed waardoor ik niet meer kan concentreren.
Het is geen reflectie of inbeelding en ik ben ook niet de enige die zoiets meemaakt.

Iemand anders kan jou djinn niet waarnemen, omdat deze een deel van jou is.
Als je ook veel last hebt van nachtmerries, raad ik je aan in te lezen over lucide dromen.

--------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ---------- Lijkt me niet lekker slapen zoveel licht.
Ik ben inmiddels verhuist gelukkig. ---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------
Iemand anders kan jou djinn niet waarnemen, omdat deze een deel van jou is. Als je ook veel last hebt van nachtmerries, raad ik je aan in te lezen over lucide dromen.
Nachtmerries had ik in het begin toen de djinn nog heel sterk was,hij is nu flink afgezwakt maar hij verzet nog wel hevig.Zodra ik ga bidden dan stijgt hij naar m'n hoofd om me uit m'n concentratie te halen. Hij probeert me op allerlei manier te laten stoppen met bidden en zonden te plegen srs. . --

-------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 -------kijk hier hoe ze de djinns uitdrijven ,djinn is realiteit is geen fabel.

http://www.youtube.com/channel/UCeDp03EQBc9S-CBs0RN5enA

Nachtmerries had ik in het begin toen de djinn nog heel sterk was,hij is nu flink afgezwakt maar hij verzet nog wel hevig.Zodra ik ga bidden dan stijgt hij naar m'n hoofd om me uit m'n concentratie te halen.
Hij probeert me op allerlei manier te laten stoppen met bidden en zonden te plegen srs.
.

Uhhh... Ja geen idee wat ik nou hiervan moet zeggen.

Misschien verjaag je 'm wel door de djinn te vergeten...

Ik ben inmiddels verhuist gelukkig. ---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ---------- Nachtmerries had ik in het begin toen de djinn nog heel sterk was,hij is nu flink afgezwakt maar hij verzet nog wel hevig.Zodra ik ga bidden dan stijgt hij naar m'n hoofd om me uit m'n concentratie te halen. Hij probeert me op allerlei manier te laten stoppen met bidden en zonden te plegen srs. . --

-------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 -------kijk hier hoe ze de djinns uitdrijven ,djinn is realiteit is geen fabel.

http://www.youtube.com/channel/UCeDp03EQBc9S-CBs0RN5enA

Islamitische versie van exorcisme?
Accepteer je djinn, want dat ben je zelf, jij pleegt die zonden en jij stopt met bidden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven