XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

Laatst bewerkt:
Vandaag bij ons in de moskee weer 2 Nederlanders bekeert tot de islam. :)
Ondanks of misschien wel dankzij alle negatieve media aandacht blijft de islam door groeien. :)
Mensen verdiepen zich in de islam en komen tot de conclusie dat het de waarheid is.
Dus houden jullie jezelf maar voor de gek. ;)

Misschien kwamen ze wel anoniem van dbb.
Lebbie niet stiekem overgestapt van wotan naar allah? de sl*t dat je bent.

Het is vrijdag cobra, de dag van lucifer, de dag van venus, tijd om naar de moskee te gaan dus!

.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind het wel knap dat je die plaatjes zo neerzet.
Het is vooralsnog onmogelijk gebleken zo ver in de ruimte te kijken, tevens kijken wij vanuit 1 punt dus is de setting waarin de positionering gepresenteerd wordt niet mogelijk om zo te zien.

Geloof is trouwens onzin, en vindt de ruimte superfascinerend, maar dat viel me op ;)

Vandaag bij ons in de moskee weer 2 Nederlanders bekeert tot de islam. :)
Ondanks of misschien wel dankzij alle negatieve media aandacht blijft de islam door groeien. :)
Mensen verdiepen zich in de islam en komen tot de conclusie dat het de waarheid is.
Dus houden jullie jezelf maar voor de gek. ;)

Je bent er behoorlijk trots op deel uit te maken van een club die homo's, mensen die zich van de islam afkeren en vrouwen die vreemd gaan en ongelovigen een eeuwige marteling in de hel toewenst.

Dit staat letterlijk in de koran en wordt door geen van je geestelijke leiders ontkent.

Those who are termed ‘Jahil-e-Muqassir’ (lit. ‘culpable ignorant’). These are non-believers to whom the message of Islam has reached and who have understood its truthfulness. However, they are not prepared to accept the truth due to their obstinacy and stubbornness. This group deserves to be punished in Hell.

Obstinatie en koppigheid moeten gestraft worden met marteling in de hel. Niemand wordt geschaad door het feit dat ik niet geloof, slechts Allah wordt in zijn ego geraakt.

Ik vraag het je nogmaals
Kun jij uitleggen waarom dit niet disproportionele gruwelijke straffen zijn?

Dit is namelijk nogal wat. Het feit dat jij je geloof in dit opzicht niet wil of kan uitleggen duidt oftewel op een apert amorele houding, een stuitende desinteresse in je eigen geloof (mogelijk levert jou dat een enkeltje hel op) of een onvolledigheid in de koran (maar dat kan natuurlijk niet want Allah is perfect).

Ik neem aan dat je begrijpt dat ik jou en je soortgenoten, totdat je dit kan uitleggen, nog oneindig veel minder respecteer dan de man die zijn hond laat schijten midden op het voetbalveldje. Ik wens je een kutleven en ik zal jou en je soortgenoten op elke mogelijke manier discrimineren.

Vooralsnog gaan ik en alle anderen hier op dbb gelukkig nog gewoon naar de hemel.
Those who are termed ‘Jahil-e-Qasir’ (lit. ‘inculpable ignorant’). These are non-believers to whom the message of Islam has not reached, or it has been presented to them in a very incomplete and untruthful manner; so for example, they think that Islam has the same status and rank as the religions of India and China and at the most, Judaism and Christianity. This group of non-believers, whether they live in the most remote parts of the world or in the most civilized, will not be subject to the punishments of Hell because they are not blameworthy for their lack of belief, and punishment is only for blameworthy sinners.

Laatst bewerkt:
Je zei zelf al dat het niet zeker was dat het genetische is en hij zegt dus dat is gebleken dat het onderzoek niet klopte en dat de onderzoeker ook homo bleek te zijn.Een slager die z'n eigen vlees keurt. Het komt erop neer dat het niet genetisch kan zijn omdat Allah het volk van Loeth hier voor heeft vernietigd.Allah zou jou niet voor iets vernietigen waar jij niks aan kan doen.

Waarom creëert allah uberhaupt homo's, andersgelovigen, gehandicapten, ziektes etc?

Waarom creëert allah uberhaupt homo's, andersgelovigen, gehandicapten, ziektes etc?

Ik zal even voor cobra spreken. Homos kiezen er zelf voor. andersgelovigen weten eigenlijk wel dat de Islam de waarheid is maar zijn te obstinaat om dit toe te geven. Als ze niet obsitnaat zijn maar werkelijk niet inzien waarom de Islam niet de waarheid is dan is ze vals of onvolledig bewijs voorgelegd.
Gehandicapten = Allahs wegen zijn ondoorgrondelijk; of het is een uitdaging voor de ouders door Allah gegeven of via een andere hersenkronkel uit te leggen als een geschenk of een soort verheven opdracht.

Heb ik hem zo Cobra? Solide verhaal hoor dit.

Vooral de combinatie van een almachtig, alwetend wezen met vrije wil en ruimte voor onduidelijkheid in de Koran.

Laatst bewerkt:
Homofilie mag niet, pedofilie, voor de profeet althans, mag wel. :)

Niks mis mee, ieders waarheid is anders
De moslims hebben de waarheid in pacht.:)

Het leven is een test.
Homo's en andersgelovigen zijn tot dwalen gebracht door satan.
Ziektes zijn een beproeving,straf of een manier om je te reinigen van zonden afhankelijk van wat Allah wil en afhankelijk van de persoon en hoe hij ermee omgaat.
http://thedeenshow.com/watch/3254/how-to-deal-with-hardships-in-life

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Ga je nog reageren op het feit dat je grote held een negenjarig kind neukte?

.

Laatst bewerkt:

wj83h2.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven