XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen figuren als Black Cobra niet gewoon een permban krijgen?

Full Stalin gaan op religie, gedaan met die onzin.

The dream! :roflol:

imagine_stalin_mao.jpg

Zie jij trouwens moslims als 1 geheel, of noemen veel moslims zich vals een moslim (gezien de tientallen interpretaties van de koran en de islamitische wet)?[/QUO

Nee,er zijn groeperingen die zijn afgedwaald zoals de sjiieten,soefis en nog wat andere kleine groepjes zoals terroristen.
De meeste moslims (90%) zijn soennieten en volgen wel het voorbeeld van de profeet Mohamed vrede zij met hem.

Kunnen figuren als Black Cobra niet gewoon een permban krijgen?

Kunnen figuren als jij niet gewoon in de kast blijven?

Als ik me moest laten ANALyseren door jou om dat gezanik van moslims niet meer aan te hoeven horen, dan deed ik het nog ook volgens mij. Ben ik nu homo?

Zie jij trouwens moslims als 1 geheel, of noemen veel moslims zich vals een moslim (gezien de tientallen interpretaties van de koran en de islamitische wet)?

Nee,er zijn groeperingen die zijn afgedwaald zoals de sjiieten,soefis en nog wat andere kleine groepjes zoals terroristen.
De meeste moslims (90%) zijn soennieten en volgen wel het voorbeeld van de profeet Mohamed vrede zij met hem.

Kunnen figuren als jij niet gewoon in de kast blijven?

De sjiieten hebben net als de soennieten de koran en Hadith geïnterpreteerd op de manier waarvan zij denken dat hij klopt. Maar elke versie van de koran die afwijkt van de soennitische is niet de ware Islam. No true scotsman fallacy all the way.

En er waren hier serieuze vragen gepost. Is het te moeilijk om daar antwoord op te geven? Het is nog altijd je plicht als moslim om ongelovigen het ware geloof uit te leggen en anders mag je het satan gaan vertellen later.

Ik reageer niet op mensen die met beledigende foto's of uitingen richting de profeet komen.

Soennieten is afgeleid van Sunah wat betekent het voorbeeld van de profeet vrede zij met hem.
De profeet en zijn gedrag zijn de koran in de praktijk...een wandelende koran,dus als je zijn voorbeeld volgt dan is dat de goede interpretatie.
Wie van zij voorbeeld afwijkt en nieuwe dingen aan het geloof toevoegt wijkt af van de koran en kan je dus geen moslim noemen.

Wat vind je van de nieuwe opkomende religie tru natti? Het is de snelst groeiende religie op dit forum. Mister10 is de profeet.

Een wereld zonder religies...........

Geen enkele andere oorzaak heeft zoveel doden veroorzaakt, zoveel schade aangericht als religies.
Kijk, dat 500 jaar terug mensen dingen nog niet wetenschappelijk konden verklaren en daar dan maar een verhaaltje om verzonnen, want dat is de doorgaans de basis van veel religies, al zal 90% dat ontkennen, daar kan ik inkomen.

Inmiddels leven we in 2014 en kan veel verklaard worden.
Imo bestaan religies er heden ten dage alleen nog maar voor die onzeker mofo's die ergens bij willen horen.

Ik geloof in een aantal dingen, waaronder mezelf, mijn moeder en mijn kind. De rest kan me gestolen worden.

Ga geloven in iets wat bestaat en niet in een verzinsel.

En voor diegenen die dat niet willen of doen: respect, doe je ding, ik val je er niet mee lastig.

Doe dat bij een ander ook niet.

Gezeik over religies altijd, ga nuttige dingen doen.

@mesoectosaurus
Mensen veroorzaken doden, niet religies.

@black cobra
Heb je weleens last gehad van een djinn? dat je in je bed ligt en niet kan bewegen. :angstig:

plusje voor Meso

minnetje voor Cobra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven