Dus ze leefden een paar duizenden jaren? MAar dan nog zijn al hun kinderen broers en zussen dus op een bepaald moment zijn die dan toch seksuele relaties beginnen aangaan!!
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
If you marry them lawfully werd later toegvoegd door de Islamitische geleerden omdat ze beseften dat geen mens dit nu nog zou aanvaarden.
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------
Black Cobra, ik moet je teleurstellen maar de evolutieleer werd uit alle wetenschappelijke disciplines bevestigd.
Ik was zelf vele jaren moslim, waarbij ik zelf de eerste jaren salafi was. Ik leerde de Koran vanbuiten, (10 hoofdstukken op 1 jaar leerde Klassiek Arabisch,... tot ik op mijn 22 ste besefte dat de evolutieleer niet kan genegeerd worden. En toen gingen mijn ogen open en las ik de Koran opnieuw en zag plots alle onzin veel duidelijker.
Allah weet zelf in de Koran niet waar sperma vandaan komt. Dat is problematisch.
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
Nog een fout in de Koran: zoet en zout water mengen niet; Maar die mengen dus wel!!!!
---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
Hier, bekijk deze clips en als je eerlijk met jezelf bent, dan zal je je religie moeten opgeven:
http://www.youtube.com/watch?v=A6r_as1evTQ
---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=DtcQszAKHLY&list=PLE463E6D6891DEF37
en zo zijn er meer dan 50
Doe me een plezier en bekijk deze clipjes eens, ipv enkel maar te cherry picken waar je op zal reageren. I hate to burst your bubble maar de Koran is door een mens geschreven. En er bestaat hoogstwaarschijnlijk geen opperwezen. En al zeker geen die zich bekommert of we al dan niet met ons rechterhand eten.
---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------
Tymboo zei het reeds, je kan overtuigde gelovigen niet overtuigen van het tegendeel.
Echter, denk ik, kan je wel wat twijfel doen ontstaan. En daardoor zal de persoon zelf gaan lezen en leren, en uiteindeljk beseffen dat de wetenschap het bij het juiste eind heeft, en dat de waarden en normen uit de woestijnreligies, minder mooi en goed zijn dan de huidige waarden en normen uit ons internationaal recht.
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------
De helft van mijn Marokkaanse schoonfamilie is hoogopgeleid, en die zijn allemaal atheist geworden na hun puberteit.
Je kan als verstandig mens, als je eerlijk met jezelf bent, niet langer geloven wat er in de Koran staat, noch in de Bijbel.