Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry ik had het fout, geen 40 maar zelfs 70x heter dan het heetste vuur op aarde.

you wanna test me tough guy?

r7rk49.jpg

jij bent mijn vriend voor eeuwig.

Ik ben stiekem helemaal niet tough. En daarnaast een pacifist in hart en nieren, kunnen we er niet over praten?

Praten werkt inderdaad het beste.

Pacifisme ftw!

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Sorry ik had het fout, geen 40 maar zelfs 70x heter dan het heetste vuur op aarde.

Hoeveel graden Celsius is dat?

Mad props voor de mensen die er nog steeds tijd en moeite in steken om een kortzichtige religidioot van zijn ongelijk te overtuigen. Dat is zoiets als kwantummechanica aan een broodrooster proberen te leren.

Het is ook wel vaak complexer dan alleen ideevorming. Je hele leven is dan om het geloof heen opgebouwd. Je vrienden, familie je identiteit. Al je 'gesprekken' met een god. Als je dit op wilt geven valt er vaak een erg groot deel van je leven weg. Laat staan de groepsdruk van buitenaf en de existentiële crisis die op de loer liggen. Ik denk dat je erg sterk in je schoenen moet staan om uit te kunnen spreken dat je twijfelt en dat sommige dingen gewoon niet kunnen. Plus het feit dat sommige mensen echt bang zijn te branden in een hel als ze twijfelen. Het is echt verschrikkelijk als je erover nadenkt. Zelfs als je twijfelt en ergens in je achterhoofd denkt dat het weleens niet kan kloppen durf je misschien niet eens te twijfelen. Waanzin.

ben ik blij dat die hier niet rondloopt..

Edit; woon in vlaanderen nu.

Het is ook wel vaak complexer dan alleen ideevorming. Je hele leven is dan om het geloof heen opgebouwd. Je vrienden, familie je identiteit. Al je 'gesprekken' met een god. Als je dit op wilt geven valt er vaak een erg groot deel van je leven weg. Laat staan de groepsdruk van buitenaf en de existentiële crisis die op de loer liggen. Ik denk dat je erg sterk in je schoenen moet staan om uit te kunnen spreken dat je twijfelt en dat sommige dingen gewoon niet kunnen. Plus het feit dat sommige mensen echt bang zijn te branden in een hel als ze twijfelen. Het is echt verschrikkelijk als je erover nadenkt. Zelfs als je twijfelt en ergens in je achterhoofd denkt dat het weleens niet kan kloppen durf je misschien niet eens te twijfelen. Waanzin.

Helemaal mee eens, echter denk ik dat als Black Cobra niet 100% zeker was van zijn opvattingen hij ook niet actief de discussie gaande zou houden. Het is als getogen atheïst natuurlijk makkelijk om religie te veroordelen, aangezien ik mij simpelweg niet kan voorstellen dat je dergelijke nonsens daadwerkelijk als waarheden accepteert. Vandaar dat ik ook niet meer de moeite doe om in discussie te gaan met mensen die zo'n bord voor hun kop hebben. Gewoon in hun waarde laten en afdoen als gekkies en niet meer serieus nemen, dat werkt voor mij persoonlijk het beste.

f**k u atheists!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

how-do-you-explain-a-sunset-if-there-is-not-god-2.jpg

Checkmate atheïsts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven