AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handig om te weten.Ik ben stiekem helemaal niet tough. En daarnaast een pacifist in hart en nieren, kunnen we er niet over praten?
Sorry ik had het fout, geen 40 maar zelfs 70x heter dan het heetste vuur op aarde.

Mad props voor de mensen die er nog steeds tijd en moeite in steken om een kortzichtige religidioot van zijn ongelijk te overtuigen. Dat is zoiets als kwantummechanica aan een broodrooster proberen te leren.
Met het verschil dat die broodrooster het uiteindelijk wel snapt.

Het is ook wel vaak complexer dan alleen ideevorming. Je hele leven is dan om het geloof heen opgebouwd. Je vrienden, familie je identiteit. Al je 'gesprekken' met een god. Als je dit op wilt geven valt er vaak een erg groot deel van je leven weg. Laat staan de groepsdruk van buitenaf en de existentiële crisis die op de loer liggen. Ik denk dat je erg sterk in je schoenen moet staan om uit te kunnen spreken dat je twijfelt en dat sommige dingen gewoon niet kunnen. Plus het feit dat sommige mensen echt bang zijn te branden in een hel als ze twijfelen. Het is echt verschrikkelijk als je erover nadenkt. Zelfs als je twijfelt en ergens in je achterhoofd denkt dat het weleens niet kan kloppen durf je misschien niet eens te twijfelen. Waanzin.