MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is beter

57b.jpg

Rotsen gemaakt door god - een paar duizend jaar geleden - die de afgelopen jaren op aarde afkwamen. Gelukkig heeft god een paar duizend jaar geleden de atmosfeer gemaakt.

Kan je wel grappen over maken maar het stond al in de koran dat die rotsen zouden komen:"

KORAN 2.74. Daarna verhardde zich uw hart. Zij zijn als stenen, of nog harder, want er zijn stenen, waaruit stromen ontspringen en er zijn er zeker, die splijten en er vloeit water uit. En sommige zijn er die uit vrees voor Allah neervallen. En Allah is niet achteloos, ten opzichte van wat gij doet.

Die rotsen zijn gewoon bang voor allah.

En zij nemen Mijn Verzen en dat waarvoor gewaarschuwd werd, ter bespotting. 57.En wie is er onrechtvaardiger dan degene die met Verzen van zijn Heer vermaand wordt, maar zich daarvan afwendt en vergeet wat zijn handen gedaan hebben?
Ik denk dat menig dbb-er wel weet wat ze net met hun handen gedaan hebben. :o

Kan je wel grappen over maken maar het stond al in de koran dat die rotsen zouden komen:" Die rotsen zijn gewoon bang voor allah.

24. Doch, indien gij het niet kunt doen - en gij zult het nimmer kunnen doen - wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen zijn.

Duidelijke taal lijkt mij.

24. Doch, indien gij het niet kunt doen - en gij zult het nimmer kunnen doen - wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen zijn.

Duidelijke taal lijkt mij.

Oei oei...

Vraag me toch nog steeds af hoe ze je verbranden als je geen fysiek lichaam meer hebt.

24. Doch, indien gij het niet kunt doen - en gij zult het nimmer kunnen doen - wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen zijn. Duidelijke taal lijkt mij.
Misschien staat er wel een grote kookpot met "DBB" erop.:zweet:

Laatst bewerkt:

Ben je al naar Mekka geweest Cobra?(srs question)
Rondjes lopen om de zwarte kubus.
Rotatingsaturnhexagon.gif

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Hoe weet de koran dat rondjes lopen om een zwarte kubus, lijkt op satellietbeelden van de noordpool vortex van Saturnus.
Met een hexagon in het midden, waar je een kubus van kan maken.
Stiekem aanbidden jullie satan, het is een wonder!

Iemand die infinity karma wilt door een aestique drol te leggen op een koran en hier de pic posten? Peanut?

.

Laatst bewerkt:
De Adhan en iqama jagen de Shaitan weg. De Profeet heeft hierover gezegd: “Wanneer de Adhan (oproep tot he gebed) plaatsvindt, zal shaitan zo snel als hij kan weg rennen (zodat hij het niet kan horen). Wanneer het afgelopen is keert hij terug, maar wanneer de Iqamah wordt gezegd keert hij zich om en rent hij weg. "En (gedenkt) toen Wij tot de Engelen zeiden: "Knielt jullie eerbiedig voor Adam neer," toen knielden zij, behalve iblis, hij behoorde tot de djinns.." [Qoer'aan 18:50] http://www.youtube.com/watch?v=2xxNlyb7t-0 http://www.youtube.com/watch?v=RJbtH5W9W_Q ---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------
Ben je al naar Mekka geweest Cobra?(srs question) Rondjes lopen om de zwarte kubus. ---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ---------- Hoe weet de koran dat rondjes lopen om een zwarte kubus, lijkt op satellietbeelden van de noordpool vortex van Saturnus. Met een hexagon in het midden, waar je een kubus van kan maken. Stiekem aanbidden jullie satan, het is een wonder!

Nee,ik ben nog niet geweest.
Als het zo was dat wij de duivel aanbidden dan zou het erg vreemd zijn dat hij ons tegen zichzelf zou waarschuwen in de koran.

168 O u mensen eet van hetgeen geoorloofd en goed is op aarde en treedt niet in de voetstappen van Satan voorzeker hij is voor u een openlijke vijand Baqarah 2
208 O u die gelooft komt in volledige overgave en volgt de voetstappen van Satan niet hij is voorzeker uw verklaarde vijand

Aanbid deze creatie van Allah.

De Adhan en iqama jagen de Shaitan weg. De Profeet heeft hierover gezegd: “Wanneer de Adhan (oproep tot he gebed) plaatsvindt, zal shaitan zo snel als hij kan weg rennen (zodat hij het niet kan horen). Wanneer het afgelopen is keert hij terug, maar wanneer de Iqamah wordt gezegd keert hij zich om en rent hij weg.

"En (gedenkt) toen Wij tot de Engelen zeiden: "Knielt jullie eerbiedig voor Adam neer," toen knielden zij, behalve iblis, hij behoorde tot de djinns.." [Qoer'aan 18:50]

Waarom laat de "djin" (bewerkte vlek) zich dan zien tijdens de oproep? Nu lijkt het alsof hij is aangetrokken door dat gejengel. Hij ziet er niet bepaalt uit alsof hij vlucht, hij maakt zelfs een best ontspannen indruk.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Toeval bestaat niet.

Allah houd zich liever bezig met de creatie van een vreselijk slecht lijkend poppetje. Terwijl de creatie van een universum in een klein weekje gefixt was lijkt dit op iets dat een 3 jarige gemaakt heeft,

maar dat terzijde; hij maakt dit poppetje en hij zorgt voor een uitbraak van ebola, niet in Amerika, maar in een land met een meerderheid aan moslims.

Toeval? I think not.

De conclusie is helaas wel dat Allah een sadistische r*tard is.

Kan ik een kaart krijgen voor een foto van een koran met een keutel en plak bacon er op btw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven