XXL Nutrition

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
In hoeverre verschilt deze log met de vorige log die gesloten is om duidelijke redenen?

Het lijkt mij niet reeel om van members te verwachten dat ze niet (negatief) reageren in deze log.

Kortom..

je zegt dat je pa je begeleidt toch!! Wat zegt die van de hoeveelheden die je naar binnen werkt?? Kan me niet voorstellen dat die zegt zoon goed bezig ga zo door...

ofwel??

iedergeval succes..

Tja, ik vond dat ook een aparte wending als ouder. Maar goed, het zal wel kunnen daaro ???

• Topic Starter Topic Starter
Heren, ff vraagje,

ik heb nu al 2 dagen last van echt verkrampte kuiten, kan niet zomaar weglopen als ik uit bed stap, traplopen enz moet allemaal op me hielen.
heb me kuiten slechts een beetje gekieteld vrijdag dus dat kan het niet zijn.. kan dit de GH zijn? of..?

weet je wat je moet doen:

OFF gaan aap

Ja en nee.. Je vader heeft er niets mee te maken wat je doseringen zijn.. Maar als ouder zou je toch bezorgt kunnen zijn, althans dat zou ik denken...

Succes met je kuiten

Ja en nee.. Je vader heeft er niets mee te maken wat je doseringen zijn.. Maar als ouder zou je toch bezorgt kunnen zijn, althans dat zou ik denken...

Succes met je kuiten

mn vader heeft niks te maken met me doseringen, dus is hij ook niet op de hoogte van mijn doseringen.

Bedankt, hoop dat het morgen over is..

Update:

6.3% 116kg
heb een lekkere pomp soms iets te met trainen, igf miss iets lager gaan pakken, knal er over in ieder geval.
de hyge op 8iu is ook gruwelijk gewoon zal mij benieuwen zit nu in week 2 van de acetate enz, begint er nu in te kicken, vanacht al 3x wakker geworden nat van het zweet dus het zal mij benieuwen :P.
na de kuur zal ik foto's maken :D

toch zou ik hier niet blij om zijn want het is het zicht dat telt... nu moe je gewon nog droger gaan, terwijl anderen op 10% al een beter resultaat hebben als bij u op 6%

ik vind het prachtig zo, wil geen 10% ofzo hebben.
ik wil lekker droog zijn, je ziet alles lopen, iedere ader, alle lijnen van me biceps/triceps, borst, rug enz... perfect zo :)

ik vind het prachtig zo, wil geen 10% ofzo hebben.
ik wil lekker droog zijn, je ziet alles lopen, iedere ader, alle lijnen van me biceps/triceps, borst, rug enz... perfect zo :)

wat ik bedoel is, dat sommige op 10% droger lijken dan jij op 6%... dus nu moet je gewoon nog lager gaan... en ik zie nog niet echt aders of strepen bij u...

wat ik bedoel is, dat sommige op 10% droger lijken dan jij op 6%... dus nu moet je gewoon nog lager gaan... en ik zie nog niet echt aders of strepen bij u...

nee ik snap het, dikke huid of weet ik het wat.
maar komt wel goed. vind het perfect zo, geen wedstrijd ambities of wat tot nogtoe, laat het eerst maar eens groot worden;)

dan mag je wel is wat gaan doen, als je groot wil worden. :D

t*ring, zit me string weer verkeerd..

we Deadliften onszelf tot de AOW

is het niet zo dat wanneer je onder de 8% zit je zeer moeilijk massa aankomt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven