Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag me negatieve karma geven, bedreigen, noem het maar op maar ik uit hier gewoon mijn mening:

- Wat een waardeloze k*t log

- Als dit je eetschema is dan heb ik respect voor je want ik zou dat echt niet kunnen.

- Volgens mij heb je geen idee waar je mee bezig bent met je trainingen, je heb geen schema, loopt maar wat aan te k*tten, krijgt de ene na de andere blessure (rara hoe komt dat), je gaat zeer zwaar squatten terwijl de doktoren je enige vorm van inspanning afwijzen (wie zou er in dit geval meer verstand en ervaring hebben).

- Je zit alleen maar te b**chen om meer gewicht pakken, dan kan je beter gaan powerliften. Bodybuilders geven geen reet om gewicht, daar groei je niet van.

- Je neemt met regelmaat een jointje voor het slapen gaan, ook als je in je kuur zit?

- Je beweert 1 kuur te hebben gehad, tis elke keer anders. Je houdt jezelf voor de gek. Volgens mij ben je al lang de tel kwijt.

En als laatste, je wil groot worden en je gezondheid zet je daarbij aan de kant. Je vind het lekker om helemaal strak te staan, okeej. Vind je dat ook nog steeds lekker als je later 50 bent? (Heb niks tegen kuren, kan best als je weet wat je doet) Volgens mij heb jij geen kaas gegeten van de sport.

Just my 2 cents...

dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
En daarom werd hij dus drummer :D

kijk jongen als je bodybuilding niet leuk vind, waarom doe je het dan.
al die dingen die je net opnoemt, dat zijn er nogal wat, als ik in jou schoenen stond, zou ik het ook niks vinden.

groetjes!

100/170 is wel een behoorlijke bloeddruk pik...
doe je aan cardio..?

ik voel mijn hart sneller slaan tijdens krachttrainging dan tijdens cardio... zeker bij het chinnen...

ja, maar dat is een tijdelijke verhoging, uiteindelijk zorgt cardio voor een verlaagde rusthartslag en hartslag bij inspanning en is daarom positief op je bloeddruk.

Kan je wel alles blijven ontkennen wat je verteld wordt, maar als ik jou was zou ik je toch beter in de sport verdiepen. Op deze manier houd je dat bodybuilden van je niet lang vol. De manier waarop jij je lichaam verkloot (trainingen & onverantwoorde manier van AAS) is gewoon een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, helemaal wanneer ik jou foto's vergelijk met die van je natural vriend.

ps. En daar heb je alleen gezond verstand voor nodig, van AAS weet ik niet zo bijsterend veel.

Ik vertel dit niet om jou helemaal af te zeiken ofzo, ken je verder ook niet. Maar dit vind ik gewoon ervan.

Kan je wel alles blijven ontkennen wat je verteld wordt, maar als ik jou was zou ik je toch beter in de sport verdiepen. Op deze manier houd je dat bodybuilden van je niet lang vol. De manier waarop jij je lichaam verkloot (trainingen & onverantwoorde manier van AAS) is gewoon een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet, helemaal wanneer ik jou foto's vergelijk met die van je natural vriend.

ps. En daar heb je alleen gezond verstand voor nodig, van AAS weet ik niet zo bijsterend veel.

Ik vertel dit niet om jou helemaal af te zeiken ofzo, ken je verder ook niet. Maar dit vind ik gewoon ervan.

weet ik man, ik respecteer je mening.
en heb ook gelijk.

wacht nou maar eens even af, alles is bijgesteld, training, voeding, AAS, instelling;)

oke,

wat vind je van de slin pre en post workout? beestachtig of niet? :D

oke,

wat vind je van de slin pre en post workout? beestachtig of niet? :D

ja bevald me goed eigenlijk.
werking is ook zeker lekker zo kort achterelkaar, gigantische aanhoudende pomp na het trainen.
alleen ff opletten tijdens de training op hoe ik me voel met hoge inspanning, of ik wel genoeg carbs enz binnen heb gekregen.
niet dat ik er problemen mee heb ondervonden maar beter meeverlegen dan onverlegen he.

de werking van de slin had ik me toch wel wat anders voorgesteld, had er wat meer van verwacht, krijg wat meer vorm, that's it.

Je mag me negatieve karma geven, bedreigen, noem het maar op maar ik uit hier gewoon mijn mening:

- Wat een waardeloze k*t log

- Als dit je eetschema is dan heb ik respect voor je want ik zou dat echt niet kunnen.

- Volgens mij heb je geen idee waar je mee bezig bent met je trainingen, je heb geen schema, loopt maar wat aan te k*tten, krijgt de ene na de andere blessure (rara hoe komt dat), je gaat zeer zwaar squatten terwijl de doktoren je enige vorm van inspanning afwijzen (wie zou er in dit geval meer verstand en ervaring hebben).

- Je zit alleen maar te b**chen om meer gewicht pakken, dan kan je beter gaan powerliften. Bodybuilders geven geen reet om gewicht, daar groei je niet van.

- Je neemt met regelmaat een jointje voor het slapen gaan, ook als je in je kuur zit?

- Je beweert 1 kuur te hebben gehad, tis elke keer anders. Je houdt jezelf voor de gek. Volgens mij ben je al lang de tel kwijt.

En als laatste, je wil groot worden en je gezondheid zet je daarbij aan de kant. Je vind het lekker om helemaal strak te staan, okeej. Vind je dat ook nog steeds lekker als je later 50 bent? (Heb niks tegen kuren, kan best als je weet wat je doet) Volgens mij heb jij geen kaas gegeten van de sport.

Just my 2 cents...

Whow Sis,

Wacky wake -up.

:D

je zegt dat je pa je begeleidt toch!! Wat zegt die van de hoeveelheden die je naar binnen werkt?? Kan me niet voorstellen dat die zegt zoon goed bezig ga zo door...

ofwel??

iedergeval succes..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven