MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
is prima toch?

sis, je zou ook s'ochtends kunnen buffelen en daarna 30-45min cardio kunnen doen...zorg dat je hoog in eiwitten/bcaa zit, dan heb je met je krachttraining je energievoorraad al flink aangesproken zodat je daarna sneller op vetverbranding zit met je cardio.

vind ik vrij lang

naja ik ben meer van de korte rustpauzes..vandaar

Apidex softgels :)
ben op het forum aanwezig hoor.
ik ga me kcal verhogen van 6500 naar 7500-8000 deze 3 weken. smorgens en einde van de middag trainen, zelfde spiergroepen, om ze extra op hun fl**ker te geven.
goed letten op het eten, en lekker uitrusten en chillen.

En bedankt he trouwens Shaq, we houden contact.

ik heb voor me adhd een goeie oplossing voor het slapen gaan.
ben savonds altijd super druk dus rook een jointje voor het slapengaan.
is dit echt zo slecht als ze zeggen, ze hebben het over potentie problemen enz.. is dit waar?

Pas op, sommigen krijgen van een jointje ook last om in te slapen, ligt eraan hoe je het verdraagt...
Ben er zelf enkele jaren geleden mee gestopt omdat ik er negatieve gedachten van kreeg, die bleven rondtollen in mijn hoofd, ook al lag ik reeds een uur of 2 in bed...

Je kunt eventueel ook gewoon wat melatonine nemen. Wordt je rustig van, slaap je ook beter. Product wat je dan kan halen bijv is Valdispert Nacht. zit ook nog valeriaanwortel en passiebloem extract in samen met melatonine (slaaphormoon). Kun je gewoon bij de drogist, DA/ kruidvat/ etos halen.

no problemo gab! Alleen ik vind gewoon zonde dat je zoveel neemt. Met 5% kan je ook knallen.grts

• Topic Starter Topic Starter
Week 1: Sust 2500mg
Week 2-3: 1250 mg Sust
Week 2-5 Para 226-304 mg EW
Week 2-8: 50mg NPP ED
Week 3-6 100-150mg Test P ED
Week 6-10 150-200mg Test P ED
Week 4-10 Trenbolone-A 112.5 ED

Dit is gewijzigd in:

Week 1: Sust 2500mg
Week 2-3: 1250 mg Sust
Week 2-5: 304 mg PARA
Week 2-3 350mg NPP EW
Week 3-6: 200mg Oxy ED
Week 3-7: 600mg Deca EW (alleen voor het sparen van de eiwitten)
Week 3-10: 800mg test P EW
Week 3-10: 500mg Mast P EW
Week 3-10: 450mg Tren Ace EW

dit is nu de laatste wijziging. hierop pin ik mij vast. heb nu alles liggen dus wordt niks meer veranderd :D

kom straks even terug op de voorgaande berichten van jullie, nu ff druk.

Sorry hoor, maar wat een k*tkuur.
Totaal niet efficient en nutteloos verspillen van middelen..

Back to basic is misschien een goed idee voor jou, zowel in kuren als in training en wellicht ook voeding.

Je moet het zelf weten, maar je zoekt gewoon iets om je verveling mee te begwingen heb ik zo het idee. Constant switchen van kuur, niet goed weten hoe je moet trainen. Vind het zonde van het geld en je lichaam.

Heb je zelf ook niet het idee dat al die opofferingen niet nodig zijn om hetzelfde te bereiken?? Volgens mij moet je gwoon nog opgroeien, dude, maar goed, niet iedereen is perfect natuurlijk :)

Deca laat ik mee lopen tot week 9 trouwens.
en we zullen zien wat dit kuurtje teweeg gaat brengen icm goede training en voeding;)

we zullen zien koen;)
maarre, de eerste 3 weken liep ik te kloten met me kuur. ik vind een mooie opzet,

Deca/Tren goede bouwers, NPP laat de Deca weer snel inkicken.
de oxy ook een mooie bouwer,
Mast om me lekker hard de kuur uit te laten komen..
wat is er nou verkeerd?

1 gr skunk ED kan prima sis :D

Als het alleen voor eiwitspaarder moet zijn wrm dan meteen 600 mg dan kan je toch ook gwn 1 deca EW doen? meteen weer 3 erinflikkeren Whahaaa

Als het alleen voor eiwitspaarder moet zijn wrm dan meteen 600 mg dan kan je toch ook gwn 1 deca EW doen? meteen weer 3 erinflikkeren Whahaaa

Bijvoorbeeld.

Als ik je moet vertellen wat er niet logisch is aan die kuur dan ben ik wel ff bezig. Daarnaast is het gewoon te veel werk, waar jij toch geen gebruik van maakt :)

Ik heb heel lang niet meer gereageerd op je voorstellen en je plannen, maar ik kon me niet meer inhouden :D

Bijvoorbeeld.

Als ik je moet vertellen wat er niet logisch is aan die kuur dan ben ik wel ff bezig. Daarnaast is het gewoon te veel werk, waar jij toch geen gebruik van maakt :)

Ik heb heel lang niet meer gereageerd op je voorstellen en je plannen, maar ik kon me niet meer inhouden :D

gebed zonder end :D

Net lekker wezen trainen.
nu gigantische koppijn,

100/170 dus flinke bloeddruk,
logisch na zoveel AAS.

ben een kleine 5 kilo zwaarder geworden, ben alsmede van 6.2BF naar 8.1 geschoten.
Voeding is weer aangepast. zal ik nog posten.

zit nu op 116 kg.

oh ja, heb nog injecties liggen, bloedverdunners, heb ik hier wat aan voor de bloeddruk?
of is dit geen goed plan, denk zelf van niet nl. :D

neem gewoon een asprientje

1?? werkt noooooooit

begin maar met een pakje.

ben allergisch voor aspirine en voor paracetamol...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven