MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Komt goed thnx:), zie mezelf alweer opblazen dus ik ben benieuwd :D

1. 150gr Brinta 70 gr eiwit, 35gr rozijnen/ 35 gram honing en een banaan.
2. 8 bruine boterhammen, 250gr kip filet en een appel
3. shake 70gr matrix 5.0, 3 soorten eiwit. en een appel
4. 300gr gekookte rijst, 120gr dus. 200gr groente, 250-300 gr kip filet/tonijn waterbasis.
5. 240gr gekookte rijst, 100gr dus. 300gr biefstuk/tartaar/tonijnsteak/kip filet
6. shake 70gr matrix 5.0(3 srt eiwit) appel.
7 150gr brinta 70gr whey, banaan
8 shake 70gr whey of tonijn 200gr, 100gr groente

in het weekend mag ik eten wat ik wil, + dit schema aanhouden.
op woensdag en op zaterdag pak ik er 3 hamburgers bij, zonder kaas.
bij maaltijd 1 en 4 neem ik extra vitamines, maaltijd 4 een animalpack + omega3, multivit. vitC1000mg en zink. en maaltijd 1 zonder animalpack. tussen iedere maaltijd 0.5l water, geen maaltijden overslaan en iedere 1.5-2 wat eten.

Zier er allemaal goed en doordacht uit. Succes verder!!

ziet er netjes uit kerel.

Thnx heren!
ga nu naar het ziekenhuis, me knie op de foto.. heb gister alweer een kleine 5km hard gelopen, dus ik denk zomaar dat het wel goed zit... HOOP IK!!!!!!!!!

Nou topper, miniscus is niet goed, zit een scheurtje in. ff tijdelijk geen squats enz, rustig aan benen trainen, fietsen mag wel, hardlopen mag niet. that's a pity!
de IGF enz zullen het herstel wel bevorderen dus ff afwachten, met 4 weken moet ik weer op de foto.

Hoe zit het met de PGF?

1x geprobeerd, pak het na me kuur weer denk ik, heb de werking gezien zonder AAS, denk niet dat het slim is om dit met AAS te gebruiken haha. + ik wil nu lekker kunnen vreten, zonder bang te zijn om naar de WC te moeten, PGF laat ik nog ff liggen tot ik weer zo gek ben om het te gebruiken haha.
smerige bende is het!!

4. 300gr gekookte rijst, 120gr dus. 200gr groente, 250-300 gr kip filet/tonijn waterbasis.
5. 240gr gekookte rijst, 100gr dus. 300gr biefstuk/tartaar/tonijnsteak/kip filet

Hoeveel kcals is dit? en de verhoudingen?

Best weer een vette kuur! succes!

Iemand ervaring met Apidex?

heb een paar stripjes Softgels liggen,
deze wil ik straks tijdens me kuur gaan pakken om op me onderrug/buik iets droger te worden.

heeft iemand dit al een keer gebruikt?

nee nooit vangehoord wat doet het dan

Wordt je droger van, leuk spulletje, eens kijken of het werkt.
zijn een soort van capsules met een chemisch goedje, werkt een beetje efedrine/speed achtig.

Vind toch dat je er te weinig goede vetten ingooit. dan kun je calorien ook ff opkrikken voor de rest erg netjes:p maar wel duur eetschema:rolleyes:

Vind toch dat je er te weinig goede vetten ingooit. dan kun je calorien ook ff opkrikken voor de rest erg netjes:p maar wel duur eetschema:rolleyes:

ik eet er ook nog andere dingen bij hoor, dit staat vast voor iedere dag namelijk.
junkfood enz alles gaat er in per dag, + die boterhammen zijn dik gesmeerd met boter hoor!!
maar kom maar op, wat zou jij er nog in gooien?

meschien kwark als laaste maaltijd,

shake is snel verteerd en tonijn weet ik niet,

ik heb het over goede vetten, dus geen junkfood. Ik zou gewoon 100-200 gram noten erbij nemen

ok dat kan ik wel implementeren, maar die noten iedere dag? pinda's is ook goed toch?
bak koningskwark pak ik iedere dag voor het slapen gaan al en heb nog wat langzame whey, weet ff de naam niet, mix altijd weightgainer, glutamine, 500gr kwark, langzame whey snelle whey en dextrose samen voor de laatste maaltijd.

Ik zou meer voor echte noten kiezen,en als je toch voor pinda´s kiest, kies dan wel de ongezouten :P

Gunstige eigenschappen

· Noten zijn rijk aan de vitaminen B1, B2, B6 en E. Ze hebben verder een hoog gehalte aan de mineralen calcium, ijzer, fosfor, kalium, magnesium, zink, koper, mangaan, selenium en chroom. Verder kenmerken noten zich door het hoge gehalte aan hoogwaardige eiwitten en vetten, de rijkdom aan vezels en de hoge energiewaarde.

· Amandelen, pecanoten, walnoten, zonnebloempitten en hazelnoten bevatten alle essentiële aminozuren. Mede door de binding met de essentiële vetzuren, leveren noten, zaden en pitjes zeer goed verteerbare eiwitten.

· Alle noten hebben een goede invloed op het zenuwstelsel, de hersenen, de bloedvorming en de stofwisseling.

· Noten bevatten minder stofwisselingsslakken zoals purinezuur (bij vis, vlees en bonen) en brengen nauwelijks verslijming met zich mee (wat melk en granen wel doen); ze geven een natuurlijk verzadigingsgevoel door het hoge gehalte aan vezels en vetten. Men zal zich dus niet zo gauw overeten. Ze reinigen verder het tandoppervlak en worden wel als 'tandenborstel van de natuur' beschouwd.

· Aangezien men noten rauw kan eten, kunnen ze als rauwkost beschouwd worden.

Amandelen zijn wellicht de lichtst verteerbare noten. Door het hoge gehalte aan fosfaten, magnesium, vitamine B zijn ze geschikt als zenuwvoedsel.

Walnoten zijn goed tegen stofwisselingsstoornissen, obstipatie. Ze hebben een krachtige uitwerking op de lever en de darmen.

Cashewnoten zijn goed voor de fijnproevers.

Aardnoten of pinda's zijn peulvruchten en geen noten. Door het roosteren, het zouten, het gelijktijdig hoge gehalte aan eiwit en zetmeel zijn ze zwaar verteerbaar en sterk zuurvormend; ze dragen zeker niet bij tot een goede gezondheid. Ditzelfde geldt ook voor tahin (geroosterde sesampasta), pindakaas en pistachenoten.

De voedzame paranoot kan men ook beter vermijden, omdat hij hoofdzakelijk afkomstig is uit een streek waar de grond bijzonder vatbaar blijkt te zijn voor radioactiviteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven