Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
had trouwens nog een vraagje over je eetschema, want als je werkt kun je dat toch onmogelijk allemaal naar binnen werken ? hoe los jij dat op ?

ik ben IT'er
heb alle vrijheid hier, magnetron enz.. kan de hele dag eten en lekker rusten:)

oke netjes en wat wil je bereiken ? wedstrijden ?

na ik zie wel, ik wil een reus worden! en als ik denk van nu ben ik er klaar voor, ga ik het podium op. nog niet in ieder geval, met een jaartje ofzo miss.

heb zaterdag morgen een reclame spotje voor op tv, ben via een vriend van me gevraagd, voor gespierde mannen. ga eens kijken of het wat is, kan er een centje mee verdienen dus ff kijken.

na ik zie wel, ik wil een reus worden! en als ik denk van nu ben ik er klaar voor, ga ik het podium op. nog niet in ieder geval, met een jaartje ofzo miss.

heb zaterdag morgen een reclame spotje voor op tv, ben via een vriend van me gevraagd, voor gespierde mannen. ga eens kijken of het wat is, kan er een centje mee verdienen dus ff kijken.

Laat je ons weten welk spotje dat is?

1. 150gr Brinta 70 gr eiwit, 35gr rozijnen/ 35 gram honing en een banaan.
2. 8 bruine boterhammen, 250gr kip filet en een appel
3. shake 70gr matrix 5.0, 3 soorten eiwit. en een appel
4. 300gr gekookte rijst, 120gr dus. 200gr groente, 250-300 gr kip filet/tonijn waterbasis.
5. 240gr gekookte rijst, 100gr dus. 300gr biefstuk/tartaar/tonijnsteak/kip filet
6. shake 70gr matrix 5.0(3 srt eiwit) appel.
7 150gr brinta 70gr whey, banaan
8 shake 70gr whey of tonijn 200gr, 100gr groente

Dat is 280-350g eiwitpoeder dat je neemt! €€€

+ al je aas, sth, slin ed! jij moet ze goed verdienen bro

Heb zojuist toch gruwelijk hard getraind met een maatje van me, Melcher hier op het forum, ff foto's geschoten. meeste zijn wel goed gelukt, zal ze morgen posten!
ben weer back in the game :D

2eoznmw.jpg

308go3n.jpg

waq24y.jpg

2qwix4g.jpg

2hyvs6s.jpg

Hier de foto's:D

Persoonlijk vind ik nog niet dat ik alweer ben waar ik was, maar komt in de buurt.
foto's zijn weer eens niet echt geworden zoals gewild, vind alleen de most muscular de beste.

Je poseren sucked bro:p, en idd de most muscular is het best gelukt! Wel droog gast!
Grtz

kuurt die andere gozer ook zo..?

Je poseren sucked bro:p, en idd de most muscular is het best gelukt! Wel droog gast!
Grtz

6.2% dus redelijk droog ja ;)
Poseren sucks bigtime! krijg op de e.e.a. reden me lats er niet uit op de foto.. waarschijnlijk ook omdat ik ze niet heb.
ben er ijzersterk in, alleen de massa komt er niet op. me zwakke punt.
1 van de haha

mja, vind toch het verschil om eerlijk te zijn tussen jullie 2 niet werelds...hoewel er wel duidelijk verschil is. Zo zie je maar, dat kwaliteit gewoon tijd vergt, wat je er ook in drukt. Ik zou echt je inname over een wat langere tijd gaan spreiden, hardlopers in deze sport zijn doodlopers...no offence...

mja, vind toch het verschil om eerlijk te zijn tussen jullie 2 niet werelds...hoewel er wel duidelijk verschil is. Zo zie je maar, dat kwaliteit gewoon tijd vergt, wat je er ook in drukt. Ik zou echt je inname over een wat langere tijd gaan spreiden, hardlopers in deze sport zijn doodlopers...no offence...

je heb gelijk hoor, me training sucks ben ik gister achter gekomen. maar ben lekker bezig zo, ga me training veranderen, ga met hem en nog een maatje bij Beverlygym trainen in Hoorn, deze sportschool heeft wat meer potentieel, + hier zit meer gewicht op de apparaten. ik moet gewoon een goed trainingsschema aan gaan houden.
maar deze jongen is ook niet klein hoor, maar je heb gelijk, verschil is niet opzienbarend. maar geef me een paar weken om weer de oude te worden van 1.5 maand geleden :D

ik bedoel het absoluut niet lullig hoor (dat weet je ook wel)
het is niet zo dat ik je een paar weken moet geven, geef jezelf s wat rust...zet winst van een kuur eerst ff natural vast en ga daarna er weer in...

wat was r met je training dan..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven