MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paranoot?

Is het niet een idee om de oefeningen die je doet toch eens uit je hoofd te leren en te posten met gewichten en reps..

Een aantal mensen zullen alleen geinteresseerd zijn in je AS gebruik, ook prima, maar het is leuker/vollediger wanneer je alles gewoon post en laat zien

Dat is volgens mij ook het idee van een logje..Verder succes!

• Topic Starter Topic Starter
ik zal me best doen :D

Ik zou meer voor echte noten kiezen,en als je toch voor pinda´s kiest, kies dan wel de ongezouten :P

Gunstige eigenschappen

· Noten zijn rijk aan de vitaminen B1, B2, B6 en E. Ze hebben verder een hoog gehalte aan de mineralen calcium, ijzer, fosfor, kalium, magnesium, zink, koper, mangaan, selenium en chroom. Verder kenmerken noten zich door het hoge gehalte aan hoogwaardige eiwitten en vetten, de rijkdom aan vezels en de hoge energiewaarde.

· Amandelen, pecanoten, walnoten, zonnebloempitten en hazelnoten bevatten alle essentiële aminozuren. Mede door de binding met de essentiële vetzuren, leveren noten, zaden en pitjes zeer goed verteerbare eiwitten.

· Alle noten hebben een goede invloed op het zenuwstelsel, de hersenen, de bloedvorming en de stofwisseling.

· Noten bevatten minder stofwisselingsslakken zoals purinezuur (bij vis, vlees en bonen) en brengen nauwelijks verslijming met zich mee (wat melk en granen wel doen); ze geven een natuurlijk verzadigingsgevoel door het hoge gehalte aan vezels en vetten. Men zal zich dus niet zo gauw overeten. Ze reinigen verder het tandoppervlak en worden wel als 'tandenborstel van de natuur' beschouwd.

· Aangezien men noten rauw kan eten, kunnen ze als rauwkost beschouwd worden.

Amandelen zijn wellicht de lichtst verteerbare noten. Door het hoge gehalte aan fosfaten, magnesium, vitamine B zijn ze geschikt als zenuwvoedsel.

Walnoten zijn goed tegen stofwisselingsstoornissen, obstipatie. Ze hebben een krachtige uitwerking op de lever en de darmen.

Cashewnoten zijn goed voor de fijnproevers.

Aardnoten of pinda's zijn peulvruchten en geen noten. Door het roosteren, het zouten, het gelijktijdig hoge gehalte aan eiwit en zetmeel zijn ze zwaar verteerbaar en sterk zuurvormend; ze dragen zeker niet bij tot een goede gezondheid. Ditzelfde geldt ook voor tahin (geroosterde sesampasta), pindakaas en pistachenoten.

De voedzame paranoot kan men ook beter vermijden, omdat hij hoofdzakelijk afkomstig is uit een streek waar de grond bijzonder vatbaar blijkt te zijn voor radioactiviteit.

Thnx voor de info pik!
noten zal ik erbij voegen :D

waar kan je die paranoten krijgen??:roflol:

Niemand ervaring met Apidex??

Laatst bewerkt:
SLin pre is ook wel tricky hoor, door de intensieve trainingen kunnen ook gauw hypo's oplopen, dus zorg iig voor snelle carbs.
Slin gelijk naar de training en 20 minten IGF kan makkelijk hoor, alleen zorg gewoon voor voldoende carbs en eiwitten.
70-100gr vitargo met 60 gr whey is meer dan voldoende.

kerels, paranoten zijn die dikke kanjers tussen de studentenhaver.

De GH begint nu echt goed te werken..
alles wat ik vast pak, iedere stap die ik zet krijg ik een tinteling door me handen/voeten.. erg vaag gevoel.
zal mij benieuwen wat het teweeg gaat brengen icm het kuurtje.

hoelang zit je nu op hoeveel?

Nee dit wist ik al, wel bedankt in ieder geval!
het gaat mij meer om gebruikers ervaringen. kan het wel gewoon nemen maar zou ook graag de in's and out's willen weten.
ik begin nu zelf al flink droog te worden, kan amper nog wat pakken op me buik, injecteren van de GH wordt al helemaal moeilijk nu haha. moet nu vel gaan pakken van me onderrug, lekker moeilijk doen haha.

hahahah pak gewoon je lip joh of je wang hehehe

hahahah pak gewoon je lip joh of je wang hehehe

Hahaha Auw!!!nee ik heb minieme lovehandles haha kan er nog net een stukje vel pakken iets meer achterop me rug, dus kan nog wel. straks zal het zeuren worden als die softgels goed aanslaan.

joh ben je daar al mee begonen dan .ps ik hoop over 6 weken mijn heropening te doen kom je ook even kijken bij me .zal ik je gelijk even alles uitlegen wat wat is kerel hahaha je weet toch

joh ben je daar al mee begonen dan .ps ik hoop over 6 weken mijn heropening te doen kom je ook even kijken bij me .zal ik je gelijk even alles uitlegen wat wat is kerel hahaha je weet toch

ja al mee begonnen natuurlijk. de echte gains zit ik op te wachten :P
ik kom even kijken dan, Emmen was het toch? laat me de exacte data nog maar even weten :)
haha ok dan, kan ik me log eindelijk volledig invullen :P thnx ;)

had trouwens nog een vraagje over je eetschema, want als je werkt kun je dat toch onmogelijk allemaal naar binnen werken ? hoe los jij dat op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven