koen85
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb best wat genetische aanleg voor buffe benen, en geloof me, je wordt er gek van!
Als ik broeken wil kopen moet ik letterlijk 3 winkels af voordat er 1 me uberhaupt normaal past.. Ik ben ndan ook redelijk lang wat het nog moeilijker maakt.
Dussuh, ik deel de mening van sis deze keer![]()

hehe oke dan, ik heb 76 cm wheels dus ik heb nu al moeite, en no way dat ik in gasp ga lopen ofzo
@ Rawpl. deadlift @ 245, Squat op 265.
Post hier anders even een filmpje van ben wel benieuwd hoe dit eruitziet.
En een fotootje van je wheels (misschien met het meetlint er nog om heen, niet dat ik je niet geloof hoor)

Hey sis,
Succes met je HGH jaartje lang.
Ik start in augustus voor 6maand met HGH en dan knallen!!!![]()

hehe oke dan, ik heb 76 cm wheels dus ik heb nu al moeite, en no way dat ik in gasp ga lopen ofzo
@ Rawpl. deadlift @ 245, Squat op 265.
Dit meen je toch zeker niet? Prima dat je er van alles in knalt, maar haal dan alsjeblieft ook het maximale eruit. En je grootste spiergroep negeren omdat een kledingsstuk niet meer past is alles behalve hardcore. Laat gewoon een broek op maat maken bij...
www.chrisduin.nl
Ook voor 100 cm wheels.

ik train ze wel, maar heb geen wedstrijd ambities, dus waarom zou ik zulke broeken moeten dragen?
mn benen zijn dik genoeg, en zit genoeg kracht in. ik onder hou ze goed, en wil graag nog even door met me miniscus, die al kapot is, dus kijk wel uit.
kuiten pak 2x per week, en goed ook.
heb het niet zo op hardcore, ben eerder van de Reggae enz..![]()
Op hoeveel procent sta je nu? ziet er goed uit. Schouders overschaduwen borst een beetje bij de most muscullar, voor de rest top
laatst gemeten, 1.5 week geleden 6.3, denk nu iets droger.
Nice! Je blijft het ganse jaar door wel erg droog he? mischien dat je op een procentje of 10 toch wat meer massa zou pakken?

Lekker droog ja damnn..
Achterkant rug foto is echt nice!
Schouderkoppen zijn vet te zien, top.
Nu idd nog wat meer massa pakken.. vet kan idd nog procentje of 2 stijgen![]()