MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb best wat genetische aanleg voor buffe benen, en geloof me, je wordt er gek van!
Als ik broeken wil kopen moet ik letterlijk 3 winkels af voordat er 1 me uberhaupt normaal past.. Ik ben ndan ook redelijk lang wat het nog moeilijker maakt.

Dussuh, ik deel de mening van sis deze keer :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb best wat genetische aanleg voor buffe benen, en geloof me, je wordt er gek van!
Als ik broeken wil kopen moet ik letterlijk 3 winkels af voordat er 1 me uberhaupt normaal past.. Ik ben ndan ook redelijk lang wat het nog moeilijker maakt.

Dussuh, ik deel de mening van sis deze keer :D

hehe oke dan, ik heb 76 cm wheels dus ik heb nu al moeite, en no way dat ik in gasp ga lopen ofzo;)

@ Rawpl. deadlift @ 245, Squat op 265.

hehe oke dan, ik heb 76 cm wheels dus ik heb nu al moeite, en no way dat ik in gasp ga lopen ofzo;)

Post hier anders even een filmpje van ben wel benieuwd hoe dit eruitziet.

En een fotootje van je wheels (misschien met het meetlint er nog om heen, niet dat ik je niet geloof hoor)

Post hier anders even een filmpje van ben wel benieuwd hoe dit eruitziet.

En een fotootje van je wheels (misschien met het meetlint er nog om heen, niet dat ik je niet geloof hoor)

dat is goed, zal ze ff maken.

squat gaat niet lukken, mag mn knie niet zwaar belasten, 3 weken geleden problemen met me miniscus. zal kijken wat ik kan doen.:)

Hey sis,
Succes met je HGH jaartje lang.
Ik start in augustus voor 6maand met HGH en dan knallen!!!:D

Hey sis,
Succes met je HGH jaartje lang.
Ik start in augustus voor 6maand met HGH en dan knallen!!!:D

Hey man,

Thnx he!
je gaat 6 maanden GH en daarna pas knallen?
lekker hoor :D
het zal mij benieuwen wat het voor me gaat doen.
heb het meerendeels ook om de klap op te vangen van het jaartje ON.
Hoop dat het toch wel wat wegneemd ben bang dat ik me toch en klapper voor me kiezen krijg pff.

Jij ook veel succes!

Niet aandenken, de meeste knappers zitten in je hoofd.
Sommige zijn er gevoelig voor en sommige merken geen ****!
Met je HGH zal je zorgeloos je jaartje doen;)
Yep, achter die 6maand de grote spijt erin:D

Dit meen je toch zeker niet? Prima dat je er van alles in knalt, maar haal dan alsjeblieft ook het maximale eruit. En je grootste spiergroep negeren omdat een kledingsstuk niet meer past is alles behalve hardcore. Laat gewoon een broek op maat maken bij...

www.chrisduin.nl

Ook voor 100 cm wheels.

Dit meen je toch zeker niet? Prima dat je er van alles in knalt, maar haal dan alsjeblieft ook het maximale eruit. En je grootste spiergroep negeren omdat een kledingsstuk niet meer past is alles behalve hardcore. Laat gewoon een broek op maat maken bij...

www.chrisduin.nl

Ook voor 100 cm wheels.

ik train ze wel, maar heb geen wedstrijd ambities, dus waarom zou ik zulke broeken moeten dragen?
mn benen zijn dik genoeg, en zit genoeg kracht in. ik onder hou ze goed, en wil graag nog even door met me miniscus, die al kapot is, dus kijk wel uit.
kuiten pak 2x per week, en goed ook.

heb het niet zo op hardcore, ben eerder van de Reggae enz..:D

ik train ze wel, maar heb geen wedstrijd ambities, dus waarom zou ik zulke broeken moeten dragen?
mn benen zijn dik genoeg, en zit genoeg kracht in. ik onder hou ze goed, en wil graag nog even door met me miniscus, die al kapot is, dus kijk wel uit.
kuiten pak 2x per week, en goed ook.

heb het niet zo op hardcore, ben eerder van de Reggae enz..:D

dan is dit zeker jou trainings maat
http://www.youtube.com/watch?v=krbBXMLLs9Q

en dit jullie trainings muziek
http://www.youtube.com/watch?v=3MrKZVi04yU&feature=related

:D

shit man, hoe weet jij dat ik met rastafari train :P

Voorproefje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit ripped beast! :thumbs:

Op hoeveel procent sta je nu? ziet er goed uit. Schouders overschaduwen borst een beetje bij de most muscullar, voor de rest top

Lekker droog ja damnn..

Achterkant rug foto is echt nice!
Schouderkoppen zijn vet te zien, top.

Nu idd nog wat meer massa pakken.. vet kan idd nog procentje of 2 stijgen ;)

Lekker droog ja damnn..

Achterkant rug foto is echt nice!
Schouderkoppen zijn vet te zien, top.

Nu idd nog wat meer massa pakken.. vet kan idd nog procentje of 2 stijgen ;)

ben met de massa bezig :)
definitie is er in ieder geval, daarop verder bouwen.

vind de foto's tegen vallen, net een klein griepje gehad, vandaag en gister ff getraind vanaf vrijdag niet echt lekker geweest, vandaag ging wel lekker opzich, kracht is weer bijna op zn top en zit bijna weer op oude gewicht 116.4, zit nu op 115.3.

Eerlijk is eerlijk Sis, ik vind deze verbetering wel positief. Die pose down begint ergens op te lijken.

Maar ik had vernomen dat je een periode terug er nog weleens heftige weekenden tegen aan knalde? Is dat nu minder? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven