MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder de 6% BF en geen ripped abs? :)

Al meer als een jaar on? ik dacht dat dit je eerste kuurtje was? noem het dus maar KUUR
:D

Is ook niet zn eerste kuur. Voor deze extreme kuur heeft hij ook al een aantal korte kuurtjes genomen. Maarja...deze man is toch niet te stoppen dus succes met de verdere verlenging hahah :D

• Topic Starter Topic Starter
Onder de 6% BF en geen ripped abs? :)

heb me abs jaren niet getraind, afgelopen 2 maanden pak ik ze er wel bij, geef me nog een paar weekjes dan is er een hoop zichtbaar :)

@ Spider, haha, ja nogsteeds me eerste kuur, 't beviel me zo goed :D

@ Gift Fr. naja wel mee eerste kuur, alleen dit is het 3e gedeelte dan :P
de kuurtjes op me 17e enz vind ik niet echt kuurtjes dat is alleen primo/oxy/dia geweest.

jij bent gek man!!
wel leuk om te lezen...
ben alleen wel benieuwd naar een foto van je benen
en een filmpje op de big 3!!

jij bent gek man!!
wel leuk om te lezen...
ben alleen wel benieuwd naar een foto van je benen
en een filmpje op de big 3!!

Hoezo gek?

big 3 zit er niet in, squat in ieder geval niet.
de rest wel, komt nog.

benen zijn niet benoemenswaardig nogmaals. 72-74 cm, maar zijn lange stokken dus valt beetje tegen.
kuiten daarentegen zijn wel mooi groot.

dit zijn de beste foto's die ik al gezien heb van u
en benen van 72 zijn echt wel niet slecht
buikomtrek??

Je ziet er niet slecht uit qua fysiek maar had toch wel meer verwacht van iemand die al meer dan een jaar ON is.
No offence verder en succes zodra je OFF gaat..

Je ziet er niet slecht uit qua fysiek maar had toch wel meer verwacht van iemand die al meer dan een jaar ON is.
No offence verder en succes zodra je OFF gaat..

ik ben in een jaar on van 83 kg naar een 115-117 gegaan, dus ik vind het wel mooi zo;)

zo redelijk ziekjes.....zeker ook een hele nieuwe gardarobe aan moeten schaffen. Of had je alles alvast op de groei gekocht :)

zo redelijk ziekjes.....zeker ook een hele nieuwe gardarobe aan moeten schaffen. Of had je alles alvast op de groei gekocht :)

alles nieuw!

moet nu weer bijna gaan kopen grrr zelfs me polotjes XXL worden te klein :eek:

broeken is al helemaal een probleem
waarom zijn die italiaanse ventjes zo klein grrr

ik ben in een jaar on van 83 kg naar een 115-117 gegaan, dus ik vind het wel mooi zo;)

ook al ben ik niet echt onder de indruk van je fysiek moet ik eerlijk toegeven dat die een prestatie van voormaat is! Ondanks dat je (te)veel a.s. neemt is dit echt knap. Keep up the good work!

ook al ben ik niet echt onder de indruk van je fysiek moet ik eerlijk toegeven dat die een prestatie van voormaat is! Ondanks dat je (te)veel a.s. neemt is dit echt knap. Keep up the good work!

thnx Pik!!:D

doe me best ook wel hoor:P

ik zal even een foto posten hoe ik was voor!

Dit was ik in 2006, oktober.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een botterik :D

Ja echt he, vel over been.

echt heel zonde, was op mn eind 17e echt huge voor me leeftijd..
en dankzij de alejandro jejo is dit het resultaat...

ziekelijk snel gegaan.. alleen je vetpercentage is 7 ofzo hoor bro. maakt niet uit maar is geen 5,4%

ziekelijk snel gegaan.. alleen je vetpercentage is 7 ofzo hoor bro. maakt niet uit maar is geen 5,4%

meet het zelf een keer op;)

iedereen zegt het, me begeleider heeft het 3x achter elkaar gedaan omdat hij het niet geloofde, 5.4% wil het je graag bewijzen.
2 weken geleden 6.3, toen naar 5.8, nu 5.3.
omdat je geen lijnen ziet bedoel je zeker? weet ook niet hoe het komt.. dikke huid of wat..

Nee, te weinig massa :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven