rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
En je grootste spiergroep negeren omdat een kledingsstuk niet meer past is alles behalve hardcore.
hardcore zijn is hier op DBB een doel opzich he?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je grootste spiergroep negeren omdat een kledingsstuk niet meer past is alles behalve hardcore.
Eerlijk is eerlijk Sis, ik vind deze verbetering wel positief. Die pose down begint ergens op te lijken.
Maar ik had vernomen dat je een periode terug er nog weleens heftige weekenden tegen aan knalde? Is dat nu minder?![]()
Netjes sissy, Die rasta geef jou dan dus echt goede informatie, want het ziet er weer top uit

Done, inderdaad onnozelaars, gaat over hoe het eruit ziet, de rest maakt geen zak uit. Denk trouwens dat je in real life bruter uit moet zien dan op foto, want ben zelf ook 1m93 met 104 kg, maar jij staat pak droger en dan zoveel zwaarder!

**** gast dat wordt wel een huge cycle zo he, maja je moet het zelf weten natuurlijk zolang je je goed voelt, waarom niet he..
voel me heeeeerlijk.nog tot einde zomer man
ga je eigenlijk wel ooit off ?![]()
verdomd moeilijk.
ik wil van de zomer gewoon nog groot en opgepompt zijn. aan gezien ik nergens last van heb, behalve een pik van een halve meter die de halve dag overeind staat.. ga ik lekker door.
einde zomer is de pret over, rond oktober/september.

Als je off gaat moet je het blowen en dergelijke ook wel laten want dat verlaagd de natuurlijke test spiegel, heb ik ergens gelezen. Hoop voor je dat je niet een dikke dip krijgt. Ga je extra supplementen gebruiken om eventueel je energie wat aan te vullen?
Voor wat voor tijd ben je nu al on? meer dan een jaar?

wil toch rond me 24-25e kindertjes.(net hoe het loopt natuurlijk!)

, ben wat kilotjes kwijt weer, maar geen spiermassa, zit nu aan de apidex, lekkere overkill, 2stuks p/d, ben van 6.3 naar 5.6 nu wil tot de 4.5 gaan ongeveer. lekker drooooog, armen zijn echt nu volledig droog, enige is me rug en buik nog.