Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Eerlijk is eerlijk Sis, ik vind deze verbetering wel positief. Die pose down begint ergens op te lijken.

Maar ik had vernomen dat je een periode terug er nog weleens heftige weekenden tegen aan knalde? Is dat nu minder? :)

dat is een heel aantal weekenden geleden.
week of 6-7 denk ik.
hier was ik niet op mn top, net 4 dagen ziek geweest.

Netjes sissy, Die rasta geef jou dan dus echt goede informatie, want het ziet er weer top uit

Netjes sissy, Die rasta geef jou dan dus echt goede informatie, want het ziet er weer top uit

thnx man,
wat een blowtje al niet doet he hahaha.
heren in me gallery staan ook foto's geef daar ook ff reactie op, domme gasten met AAS is slecht en blablabla ze halen mn cijfer naar beneden :(

Done, inderdaad onnozelaars, gaat over hoe het eruit ziet, de rest maakt geen zak uit. Denk trouwens dat je in real life bruter uit moet zien dan op foto, want ben zelf ook 1m93 met 104 kg, maar jij staat pak droger en dan zoveel zwaarder!

Done, inderdaad onnozelaars, gaat over hoe het eruit ziet, de rest maakt geen zak uit. Denk trouwens dat je in real life bruter uit moet zien dan op foto, want ben zelf ook 1m93 met 104 kg, maar jij staat pak droger en dan zoveel zwaarder!

thnx man!!

ik vind zelf dat ik op de foto's er nooit goed uitkom.
heb een paar gasten gezien van een ander forum, die zeiden precies het zelfde.
maar komt wel goed, ga binnenkort eens naar een DBB meet, dan kunnen mensen het zelf beoordelen :)

Kuurtje wordt lichtelijk verlengt..

heb een leuke mix laten maken,

Methandriol Dipropionate 135mg/ml
Boldenone Undecylate 200mg/ml
Trenbolone Enanthate 275mg/ml

en ik noem het: Super Overdrive :P

hier pak ik nog een extra 8 weekjes mee, wsl pak ik er nog supertren bij ook.
tesamen met een super zware Test-E @ 400mg/ml :D

blijf tot einde zomer on heb ik besloten. gister ook weer me bloed laten testen, even afwachten wat de resultaten zijn.

**** gast dat wordt wel een huge cycle zo he, maja je moet het zelf weten natuurlijk zolang je je goed voelt, waarom niet he..

**** gast dat wordt wel een huge cycle zo he, maja je moet het zelf weten natuurlijk zolang je je goed voelt, waarom niet he..

lekker man,
wil ong uitkomen op een 1200mg Trenbolone en 1000 mg bold. 4-5 ml in de week dus.
test pak ik straks op 1600mg.

wil de zomer toch nog even doortrekken.

super trenbolone pak ik rond de 800-900mg EW

en ja, goed voelen,

kerel, Alive and kicking hier :D voel me heeeeerlijk.

Laatst bewerkt:
nog tot einde zomer man
ga je eigenlijk wel ooit off ? :)

Haha, nice! Moeilijk om even off te gaan? :D

Haha, nice! Moeilijk om even off te gaan? :D

verdomd moeilijk.
ik wil van de zomer gewoon nog groot en opgepompt zijn. aan gezien ik nergens last van heb, behalve een pik van een halve meter die de halve dag overeind staat.. ga ik lekker door.
einde zomer is de pret over, rond oktober/september.

ok je moet maar doen wat je zelf goed vind :)

verdomd moeilijk.
ik wil van de zomer gewoon nog groot en opgepompt zijn. aan gezien ik nergens last van heb, behalve een pik van een halve meter die de halve dag overeind staat.. ga ik lekker door.
einde zomer is de pret over, rond oktober/september.

Haha, sommige dbb leden zouden dat een prettige nevenwerking vinden :p
En lees je reactie hieronder voor je kindertjes, zijn er echt al plannen? dat motiveerd dan toch wel om even off te gaan. Ik las dat je daar ook je voorzieningen al voor had dus zal het spierverlies wel meevallen

gaat lekker Sis. :D

Als je off gaat moet je het blowen en dergelijke ook wel laten want dat verlaagd de natuurlijke test spiegel, heb ik ergens gelezen. Hoop voor je dat je niet een dikke dip krijgt. Ga je extra supplementen gebruiken om eventueel je energie wat aan te vullen?

Voor wat voor tijd ben je nu al on? meer dan een jaar?

Hahahahahahahaha, had ik dit even niet verwacht ;)

Als je off gaat moet je het blowen en dergelijke ook wel laten want dat verlaagd de natuurlijke test spiegel, heb ik ergens gelezen. Hoop voor je dat je niet een dikke dip krijgt. Ga je extra supplementen gebruiken om eventueel je energie wat aan te vullen?

Voor wat voor tijd ben je nu al on? meer dan een jaar?

ik heb geen supplementen liggen voor als ik off ga, wel een arsenaal aan GH stuff :D
ik ben sinds april 2007 ON

@ Danny,
nee geen plannen voor kinderen, maar in de toekomst wel :) wil toch rond me 24-25e kindertjes.(net hoe het loopt natuurlijk!)

@ Koen, haha kon het je toen ook al vertellen hoor:P

@ Herkuul het beest, Yes yes, klopt :D

@ porterhouse, HELL YEAH :D, ben wat kilotjes kwijt weer, maar geen spiermassa, zit nu aan de apidex, lekkere overkill, 2stuks p/d, ben van 6.3 naar 5.6 nu wil tot de 4.5 gaan ongeveer. lekker drooooog, armen zijn echt nu volledig droog, enige is me rug en buik nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven