Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen pgf2a meer?Als je op die 7gram as+megahyperplasiahoeveelheden shizzle in de week niet groeit kan je beter beachboy worden:D.Je zal vast niet de enige zijn die deze hoeveelheden neemt.Er zijn er zat alleen is het niet gebruikelijk op dit forum.Of het verstandig is is een ander verhaal.In ieder geval succes de komende weken.

• Topic Starter Topic Starter
Geen pgf2a meer?Als je op die 7gram as+megahyperplasiahoeveelheden shizzle in de week niet groeit kan je beter beachboy worden:D.Je zal vast niet de enige zijn die deze hoeveelheden neemt.Er zijn er zat alleen is het niet gebruikelijk op dit forum.Of het verstandig is is een ander verhaal.In ieder geval succes de komende weken.

hehe lekker man, en voel me gewoon goed. op de CTS na..
PGF2a pak ik deze week, wou het morgen doen maar niemand geeft wantwoord op me vraag, lats en traps.. kan het daar in??

nogmaals, overal. maar niet in je kop, daar zit al een gaatje

Mensen moeten zich toch de barsten schrikken als ze jou na een jaar ofzo weer zien haha

pfffffffffff net die smerige bende, PGF2a in me traps gezet, ayayay niet leuk!!
heb maar rustig aan gedaan gezien wat er met me kuiten gebeurde:D
ben morgen niet blij als ik wakker wordt denk ik, wc drift valt wel mee, gelukkig!

wat moet je dan ook met die rommel dude ;)
het is niet alsof je er niet genoeg bij zet :D

idd, als je het nu nog van die pgf moet hebben, lol :P

rekening vant schijtpapier zal wel aandikken zeker ?

Mwah valt mee man, ben nog niet geweest, wel wat krampjes gehad.. miss ben ik na die gruwelijke overdosis in me kuiten wat gewend hahah:D

@ Rusher, nee eerste 2-3 jaar zeker niet, als ik ga, ga ik goed :D
Haast, haast.. ik heb altijd haast....

Mwah valt mee man, ben nog niet geweest, wel wat krampjes gehad.. miss ben ik na die gruwelijke overdosis in me kuiten wat gewend hahah:D

@ Rusher, nee eerste 2-3 jaar zeker niet, als ik ga, ga ik goed :D
Haast, haast.. ik heb altijd haast....

Haast & spoed is zelden goed!:D
Toch succes.

Hardlopers zijn doodlopers. Hopelijk niet in letterlijke zin, maar dat zal wel meevallen.

Wat je wel moet beseffen is dat je echt niet verantwoord bezig bent. Dat heb je niet helemaal in de gaten volgens mij.
Het bewijst wel dat je totaal geen omkijken hebt naar je gezondheid. Zijn wat spieren het waard om jezelf fysiek te mollen??

Veel succes verder.

De ene vraag na de andere van Sis. DBBers antwoorde met een zinnetje en de meerdere herboringen van het al in gang gezette kuurschema is een feit.

Die beren die voor jou anticeperen liggen blijkbaar in holen in hun winterslaap.

Valt me alles mee me traps vandaag gelukkig, wel ergstijf en branderig.. Heerlijk :D
heb thuis me weegschaal gesloopt, met voorbedachterade, sta te vaak op dat ding, staar me blind op de kilo's, dat moet niet. ik ga nu lekker af op de spiegel, en 1x p/m ofzo weeg ik me, niet dat het me lukt maar gaat toch moeilijker zo..

dat van het haast is waar, maar wat betreft dus niet hoor, was in een lollige bui.
ik ervaar weinig tot geen sides, dus waarom niet, bloed wordt morgen getest en gaat de deur weer uit, even de uitslag afwachten. eens kijken of ik echt een Ubermensch ben en er nog steeds niks is :D

Koen, ik weet dat ik niet geheel verantwoord bezig ben, maar alsof ik de enige hier ben met die dosages, er lopen er zo nog wel een stuk of 10 op DBB, noem geen namen.
ik ben danwel met uitstek de jongste.. :)

ik verdraag alles gewoon wat beter dan ieder gemiddeld mens..kan er ook niks aan doen...

Marky.. die beren.. waar zijn ze? winterslaap is al voorbij hoor... waky waky :D

Er is alleen wel en verschil tussen 20 weken kuren en ruim een jaar kuren. Die paar weken er tussen maken je absoluut niet gezond.

Maar ja, dit is al zooo vaak gezegd. Vind het eerder ook zielig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven