Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Er is alleen wel en verschil tussen 20 weken kuren en ruim een jaar kuren. Die paar weken er tussen maken je absoluut niet gezond.

Maar ja, dit is al zooo vaak gezegd. Vind het eerder ook zielig.

als je het zielig vind ga dan alsjeblieft ergens anders je shit lopen bumpen kerel.
praat niet zo denegrerend richting mij.
jij doet jouw ding.
ik doe mijn ding.
je heb het inderdaad al vaak genoeg gezegd, en anderen ook, wordt geen gehoor aan gegeven, ga iemand anders lopen vervelen kerel.

Like i give a **** about what u think,

er komt bij jou niks anders uit in mijn topic dan denegrerende meningen, ga dan aub ergens anders lopen lezen, zit mezelf hier weer op te vreten.

Laatst bewerkt:
Is er iets om op te hemelen dan?
Het is gewoon kansloos :)

Jammer dat je dat zelf niet in ziet. Ik snap ook niet dat mensen dit aanmoedigen, zelf doen ze het ook niet.

Is er iets om op te hemelen dan?
Het is gewoon kansloos :)

Jammer dat je dat zelf niet in ziet. Ik snap ook niet dat mensen dit aanmoedigen, zelf doen ze het ook niet.

nee, wat jij doet, 300x dezelfde opmerking maken als er toch geen gehoor aan gegeven wordt.
dat is kansloos;)

oh ja, ik ben gewoon eerlijk, ik kom er vooruit wat ik doe, of het verantwoord is of niet,

er zitten hier meer mensen die dit doen, maar die houden hun mond, ik ben gewoon open klaar, heb je daar problemen mee, ga dan lekker tegen je moeder aan lopen zeiken ofzo, laat mij met rust.

last van roidrage vandaag heren, met dank aan Koen.

hey sis wat is je stats nou ?

Hey man, leef je ook nog!

1.94m
115.3
5.4% is het meest recentelijke.

Graag gedaan :)

@ sis. Er zullen er idd wel veel meer zijn die het hele jaar door kuren. Alleen wel uitkijken dat je niet addicted to roids wordt. omdat je elke keer gaat verlengen.

In september ga je stoppen? kan maar zo bedenken dat je er dan nog even een bulk kuurtje tegenaan gooit ;)

Gewoon tijdje off gaan man. hou alles ff op orde in je lijf en maak je receptoren even schoon. (als zoiets al bestaat).

Kijk je kunt je nu natuurlijk wel goed voelen maar als jij stiekem je organen aan het mollen bent en jij zit over een paar jaar met bijv kapotte nieren. kun je wel paar jaar groot geweest zijn maar dan wordt je daarna gewoon een kneusje....dus wel ff over nadenken ook over de langere termijn effecten. Neem aan dat je na je 30ste ook nog groot wilt zijn. Of wil je niet zo oud worden :D

meet het zelf een keer op;)

iedereen zegt het, me begeleider heeft het 3x achter elkaar gedaan omdat hij het niet geloofde, 5.4% wil het je graag bewijzen.
2 weken geleden 6.3, toen naar 5.8, nu 5.3.
omdat je geen lijnen ziet bedoel je zeker? weet ook niet hoe het komt.. dikke huid of wat..

het kan minder hard tonen ondat je gewoonweg nog geen kwaliteit hebt in je lijf. JE bent wel enorm gegroeid met je uber kuur, maar kwaliteit komt met de jaren. Ik zit nu zelf op een 8 a 9 % en heb nog zelfs dwarsstrepen op mijn triceps en quads terwijl mijn abs langzaam minder worden.

En nog steeds vind ik je gewicht niet bij je fotos passen, maat misschien heb je gewoon een zware zak hangen ;)

ben benieuwd naar het eindresultaat.

:D wat een log he, lekker verder je eigen zin doen, hebben wij niks over te oordelen! Respect heb ik voor je (je weet wel waarom)

Maar goed, dat gezeik over excessief doseren is idd wel achterhaald. Sis = Sis, dat weet DBB nu wel. :p

Maar ben gewoon nieuwsgierig naar wat anders he Sis, waar wil jij op je 30ste staan met BB? En hoe lang ga je off periodes inlassen waarin je naturel door moet om te herstellen en je receptoren weer ontvankelijk te maken?

Maar goed, dat gezeik over excessief doseren is idd wel achterhaald. Sis = Sis, dat weet DBB nu wel. :p

Maar ben gewoon nieuwsgierig naar wat anders he Sis, waar wil jij op je 30ste staan met BB? En hoe lang ga je off periodes inlassen waarin je naturel door moet om te herstellen en je receptoren weer ontvankelijk te maken?

met mijn 30e heb ik een vrouwtje, 2 kindjes alles mooi op orde en heb ik een afgetraind lichaam, denk aan 110kg 6-8%

met mijn 25e is mijn bedoeling toch wel een 130kg te zijn bij 6%

na deze kuur ga ik off, OFF AAS dan wel. GH blijf ik doorcyclen.
ik ga toch zeker een half jaar off, wil straks na het half jaar off een jaar/1.5jaar on, met 8 on 8 off dan weer half jaar off. zoiets heb ik in gedachten.

:D wat een log he, lekker verder je eigen zin doen, hebben wij niks over te oordelen! Respect heb ik voor je (je weet wel waarom)

haha mooi he.

ik doe toch waar ik zin in heb,
snap niet dat mensen alleen maar op me lopen te zeiken, ik hou hier een log bij, deze is veel bekeken, mensen lezen met plezier, de meeste dan..
raak er een beetje mee aan dat gejank de hele tijd aan me kop van off gaan, dat ik zielig bezig ben blablabla...

laat me lekker me ding doen!

thnx Danny, en de trouwe aanhangers, voor het begrip en het begrijpen van mn denkwijze :)

het kan minder hard tonen ondat je gewoonweg nog geen kwaliteit hebt in je lijf. JE bent wel enorm gegroeid met je uber kuur, maar kwaliteit komt met de jaren. Ik zit nu zelf op een 8 a 9 % en heb nog zelfs dwarsstrepen op mijn triceps en quads terwijl mijn abs langzaam minder worden.

En nog steeds vind ik je gewicht niet bij je fotos passen, maat misschien heb je gewoon een zware zak hangen ;)

ben benieuwd naar het eindresultaat.

haha, ik weet het ook niet kerel, maar iedereen kijkt zich blind op die kilo's
ik hoor het vaker dat ze het niet snappen van de foto's.
zien ze me real life, dan begrijpen ze het.

ik begrijp het ja dat het lang duurd, maar heb toch een mooie basis opgebouwd vind ik zelf in een 13maandjes ;)

Serieus, ga in een hoekje zitten en praat tegen de muur, je commentaar is niet gewenst. Het is zijn leven, zijn lichaam en ik hou ervan om zijn logs te lezen.

hij heeft enerzijds wel gelijk moet ik toch toegeven.
maar wil het niet horen, nog niet in ieder geval!

bedankt in ieder geval;)

met mijn 30e heb ik een vrouwtje, 2 kindjes alles mooi op orde en heb ik een afgetraind lichaam, denk aan 110kg 6-8%

hahahhahahaha :roflol:

als je zo doorgaat kerel dan ben jij tegen je 30ste zo impotent als een os!

ik vind het altijd wel gezellig lezen dit logje :D
ben altijd verbaasd welke zotten er toch rondlopen!

moest ik van jou zijn dan zou ik toch maar eens een pauze inlassen van half jaartje ofzo, want volgens mij ga jij dit later zeer zwaar betalen hoor als je zo blijft doorgaan!

ik kan je enkel het beste wensen kerel... :rolleyes:

hahahhahahaha :roflol:

als je zo doorgaat kerel dan ben jij tegen je 30ste zo impotent als een os!

ik vind het altijd wel gezellig lezen dit logje :D
ben altijd verbaasd welke zotten er toch rondlopen!

moest ik van jou zijn dan zou ik toch maar eens een pauze inlassen van half jaartje ofzo, want volgens mij ga jij dit later zeer zwaar betalen hoor als je zo blijft doorgaan!

ik kan je enkel het beste wensen kerel... :rolleyes:

Nee hoor, zal wel meevallen.
mezelf kennende heb ik nergens last van straks :D
miss licht dipje, maar die zwaai ik ook weg;)

pauze komt er aan, HGH/IGF/SLIN/PGCL/PGF enz onderdrukken je eigen aanmaak test enz niet he.. dus kan lekker doorknallen zonder AAS.

bedankt in ieder geval!:)

pauze komt er aan, HGH/IGF/SLIN/PGCL/PGF enz onderdrukken je eigen aanmaak test enz niet he.. dus kan lekker doorknallen zonder AAS.

hey sis, misschien is het een idee om bovenstaande rommel nu (in je AAS kuur) zoveel mogelijk (helemaal) te laten staan zodat deze shizzle wel goed werkt als je off gaat van de AAS. wellicht dat de klap dan zo iets beperkt wordt... just a thought.

hey sis, misschien is het een idee om bovenstaande rommel nu (in je AAS kuur) zoveel mogelijk (helemaal) te laten staan zodat deze shizzle wel goed werkt als je off gaat van de AAS. wellicht dat de klap dan zo iets beperkt wordt... just a thought.

ja, IGF al geschrapt, Slin ben ik bijna klaar mee,
de rest van de bende raak ik niet meer aan, me hele nek zit vast door de PGF, kan niet eens naar me Toetsenbord kijken ofzo haha.
HGH blijf ik doorcyclen!
na de kuur ga ik naar 15iu, zal wel voor een leuke prikkel zorgen 10 naar 15-16 :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven