AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Klinkt misschien raar, maar ben sinds vrijdag begonnen met die super overdrive, heb nu me eerste vialletje leeg, lijkt er op dat het nu al inkicked, of de deca begint nu pas eens te werken..
afgelopen 2 dagen heb ik een flinke vooruitgang geboekt, vooral qua kracht.
gister rug biceps.

lat pulldown, met stang, breed gepakt.

15x 75
8x 100
8x 115
8x 125

op een apparaat, klein beugeltje er op, ding naar borsthoogte trekken

10x 60
8x 80
8x 100
6x 125

lat pulldown, met het zelfde beugeltje als vorige oefening, smal gepakt dus.

10x 80
8x 100
8x 125
6x 145 (verzwaard met 20kg schijf)

voor de traps, stang van buikhoogte dicht langs het lichaam naar boventrekken.
ellebogen naar schouderhoogte naast je.

olympische stang

10x 40
8x 50
8x 50
6x 60

Shrugs

2x dumbbell 40kg

10x 40
8x 40
8x 50
8x 60

in een kooi, olympische stang met geleiders, ook wel squat rek,

10x 100
8x 120
8x 120
6x 130

biceps:

biceps curl

15x 20
10x 30
8x 34
8x 36

op een bankje zitten arm tegen je binnenkant dijbeen,

10x 28
8x 30
8x 32
8x 34

schouders over een kussen heen, op een bankje (k*t benamingen waarom onthoudt ik ze niet) met een stang langzaam laten zakken en weer omhoog

10x 30
8x 40
8x 50
8x 55

daarna staand 2x dumbbell zonder draai omhoog komen, langzaam naar beneden

8x 30
8x 34
8x 36
8x 34

Na een lichte overweging,
ga ik me slin veranderen van 10iu pre, naar 15iu in de morgen.
en na de training wil ik 20iu gaan pakken.
daabij verhoog ik mn igf van 150mcg ED naar 225mcg, 100mcg voor de training, en 125mcg na de training.
Wordt wel erg opletten voor hypo gevoeligheid, maar vind dat ik er wel klaar voor ben. de eerste week doe ik dit onder toezicht van een familie lid, deze anticipeerd als er wat fout gaat.

Trenbolone ace verleng ik 2 weken, heb geen last van sides meer, geen zweten enz meer, dus verhoog naar 300mg EOD. zit nu op 225, zelfs geen rare dromen meer, gaat lekker :D

Laatst bewerkt:
daabij verhoog ik mn igf van 150mcg ED naar 225mcg, 100mcg voor de training, en 125mcg na de training.
Wordt wel erg opletten voor hypo gevoeligheid, maar vind dat ik er wel klaar voor ben. de eerste week doe ik dit onder toezicht van een familie lid, deze anticipeerd als er wat fout gaat.

Trenbolone ace verleng ik 2 weken, heb geen last van sides meer, geen zweten enz meer, dus verhoog naar 300mg EOD. zit nu op 225, zelfs geen rare dromen meer, gaat lekker :D

Sorry, maar dit wordt echt te gek jongen, ik weet niet of je dit serieus meent maar IGF-1 LR3 heeft een halfwaardetijd van 6-8 uur, doordat je er ook nog slin bij neemt wordt deze halfwaardetijd nog groter omdat slin een bepaalt enzym tegengaat wat IGF-1 afbreekt, dus kans op een hypo veel groter en langer aanwezig, en je neemt ook nog eens gigantische hoeveelheden. Maar ja ik heb nog niet praktijkervaringen met slin en jij wel dus je zult het wel beter aanvoelen, maar theoretisch ben je gek.

Sorry, maar dit wordt echt te gek jongen, ik weet niet of je dit serieus meent maar IGF-1 LR3 heeft een halfwaardetijd van 6-8 uur, doordat je er ook nog slin bij neemt wordt deze halfwaardetijd nog groter omdat slin een bepaalt enzym tegengaat wat IGF-1 afbreekt, dus kans op een hypo veel groter en langer aanwezig, en je neemt ook nog eens gigantische hoeveelheden. Maar ja ik heb nog niet praktijkervaringen met slin en jij wel dus je zult het wel beter aanvoelen, maar theoretisch ben je gek.

ik weet het,
maar hou van proberen, je voelt het goed aankomen, dus kan hier gewoon op anticiperen, ik bouw het op, dus gooi het er niet in 1x in.
ik doe dit op aanraden van iemand, die dit zelf ook zo pakt, en als ik zie hoe hij wekelijks vooruitgaat,
ik heb zijn complete kuurschema overgenomen nu, we doen beiden het zelfde, hij zit alleen 2 weken verder momenteel.
en de gains zijn echt goed :D

ben op de hoogte van de gevaren, en zal hier echt nauwlettend mee omgaan.
en ja, ik meen het serieus.
maatje van mij, weeg 122 kilo, deze kan niet boven de 112.5 tren ace uitkomen, die functioneerd gewoon niet meer, ik heb met 225 niet eens sides, ga nu naar 300.. ieder persoon reageerd anders op de shizzle, dus we zullen zien wat het mij gaat brengen.

mocht je het hoekje omgaan zet dan ff in je testament dat ik al je gear krijg...;)

wel voorzichtig zijn kerel. Overlijdens bericht hier op dbb zou beetje jammer zijn.

ppsssttt.....leer de namen van de oefeningen.....:D

mocht je het hoekje omgaan zet dan ff in je testament dat ik al je gear krijg...;)

wel voorzichtig zijn kerel. Overlijdens bericht hier op dbb zou beetje jammer zijn.

ppsssttt.....leer de namen van de oefeningen.....:D

Gaat al naar mn zusje, die graag mn broertje wil worden :D

ik ben voorzichtig, vooral met de slin en IGF gecombineerd.

ik kon totaal geen benamingen, dus vind dat ik al een hoop heb bijgeleerd.
AAS, ken ik alle benamingen omdat het me interesseerd, trainen interesseerd me ook, alleen die benamingen niet :D

AAAARGHZZZ!!!! SIS !!!! HET IS TIJD VOOR EEN REALITY CHECK BRO.

je igf-1 misbruik gaat echt nergens meer over, je doseringen niet en je ED gebruik niet... je gooit alleen maar je geld weg en verdoet je lichaam! Goh.. wat zal jij een mooi rond buikje hebben over een jaar! en helaas, er valt dan nix te slikken, spuiten of snuiven om dat tegen te gaan... besef je je dit wel?

ik volg je log graag en kan me tot zekere hoogte wel vinden in jouw denkwijze/gebruik (sort of)... maar het begint nu toch echt zeer zeker compleet uit de hand te lopen gozer. ik zeg dit niet om je af te zeiken, ik hoop alleen dat het kwartje snel gaat vallen bij je, dit alles in je eigen belang natuurlijk. straks lig je met een mooi opgepompt lichaam tussen 6 planken man! GET YOUR ACT TOGETHER NOW!!!

dus stop nu maar snel en stuur je shizzle deze kant op, bij mij is het veilig :D

ik wens je iig succes, wat je ook verkiest te doen ;)

grtz

Ok, Ok, Ok,

als rusher het al zegt..

ik laat het zo. maar breng me slin wel van Pre naar smorgens, wil ff normaal kunnen trainen zonder op alles te hoeven letten.
10iu smorgens, 15iu pre, 100 mcg voor de training, zo heb ik het al een maand gedaan, en dat ging goed...

de tren gaat wel naar 300 EOD, daar ga ik wel lekker op:D

dan ziet me kuur er zo uit:

vanaf vorige week gerekend

900mg Test P
900mg Tren ace EW
1200mg Bold
1400mg Tren E
1600mg Test E
800mg Primo

10iu HGH Hyge ED
100mcg IGF ED Pre WO
15iu Slin ED smorgens 15iu SLIN ED PWO

Jij vind wel meer ;)

Misschien eens tijd om jezelf niet meer serieus te nemen in bepaalde beslissingen, want je weet duidelijk niet wat wel en niet kan :)

Jij vind wel meer ;)

Misschien eens tijd om jezelf niet meer serieus te nemen in bepaalde beslissingen, want je weet duidelijk niet wat wel en niet kan :)

als je er goed op anticipeerd, rustig opbouwd, aanvoelt of het wel en/of niet kan... vind ik dat je er klaar voor bent.
maar het heeft me al overtuigd, grootheidswaanzin......'T STIJGT ME NAAR ME KOPPPIEEE :D

Sterke trainingen maar damn veel AAS man..

100mcg IGF ED Pre WO???

Sis, verdiep je eens in de werking van dit goedje.
Pre workout staat bijna gelijk aan "weg gegooid geld", direct na de training is het beste tijdstip om dit te zetten. Daarbij is 100mcg echt overkill en zal alleen maar zorgen (zoals Rusher ook al zegt) voor ongewenste groei van je ingewanden.

Om met IGF hyperplasia te bewerkstelligen is slechts een dosis van 40/50 mcg nodig.

100mcg IGF ED Pre WO???

Sis, verdiep je eens in de werking van dit goedje.
Pre workout staat bijna gelijk aan "weg gegooid geld", direct na de training is het beste tijdstip om dit te zetten. Daarbij is 100mcg echt overkill en zal alleen maar zorgen (zoals Rusher ook al zegt) voor ongewenste groei van je ingewanden.

Om met IGF hyperplasia te bewerkstelligen is slechts een dosis van 40/50 mcg nodig.

heb het overgenomen van iemand die mij dit aanraadde, ik ga me wel even inlezen weer :D
hou me niet zo met de IGF bezig ben beetje in de PGCL enz aan het verdiepen.
ik pak de IGF wel PWO tesamen met de SLIN, dan maar weer wat hypo gevoeligheid maar ok kan er goed mee omgaan.

smorgens 50mcg, smiddags, en PWO 50mcg? zo goed? of de smiddags er gewoon uitlaten?

heb het overgenomen van iemand die mij dit aanraadde, ik ga me wel even inlezen weer :D
hou me niet zo met de IGF bezig ben beetje in de PGCL enz aan het verdiepen.
ik pak de IGF wel PWO tesamen met de SLIN, dan maar weer wat hypo gevoeligheid maar ok kan er goed mee omgaan.

smorgens 50mcg, smiddags, en PWO 50mcg? zo goed? of de smiddags er gewoon uitlaten?

Slechts na de training is het doeltreffend, het hecht zich namelijk aan het beschadigde spierweefsel. Aangezien IGF LR3 een langere halfwaarde tijd heeft gaat het gedeelte wat niet direcht opgenomen kan worden aan de wandel en hecht zich ook aan spierweefsel in andere delen van het lichaam, let op: in je ingewanden zit de hoogste concentratie IGF receptoren. dus vandaar die IGF belly's. ...

Voor de training en in de morgen is echt weggegooid geld (Bro) Sis:D. Het is ook geen middel wat onmiddelijk resultaten boekt, Think in the long term.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven