Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dostinex zat liggen, bromo ook vast nog wel, ben van alle gemakken voorzien :D

Pff kuurschema.. dan wordt ik helemaal voor gek verklaard, zal deze straks eens maken.

Week 1-10, 500mg Test E
Week 1-10 400mg Primo
Week 10-17 1000mg Test E-C
Week 10-17 600mg Primo
week 19-25 nakuur
week 25-27 200mg oxy ED
week 25-27 1250mg sust
week 25-29 675mg trenbolone acetaat
week 26-36 800mg trenbolone enanthaat
week 26-31 1500mg test enanthaat
week 31-36 1000mg Test-Enanthaat, 750mg Sust
week 31-36 800mg Drostenalone Enanthaat
week 36-42 1500mg Primobolan Enanthaat
week 36-42 2000mg Testosteron Cypionaat
Week 42-46 Nakuur
Week 47 Sust 2500mg
Week 49-53 Test P 200mg EOD
Week 48-53 Para 904mg EW
Week 52-57 Trenbolone-A 225 EOD
Week 52-55 Mast P 300mg EOD
Week 49-57 600mg Deca EW
Week 56-57 Super overdrive, 1000mg Bold, 1275mg Trenbolone E 900mg Methandriol EW
Week 54-57 600mg primo EW
Week 57-heden 1000mg Primo EW
Week 57-heden 300mg test prop EOD
Week 57-heden 200mg trenbolone ace EOD
Week 56-57 1250 mg test E EW
week 57 was vorige week..
dit is een beetje in rechte lijnen wat de kuur is vanaf vorig jaar april ong. kan zijn dat ik e.e.a. vergeten ben... dit is zo'n beetje wat ik kan bedenken zo..

jeetje :roflol:

dat is een leuk nieuw wagentje..

@ MHD : thanks!

Ontopic maar weer!

Als je dat totaal bekijkt ... sjonge jonge, daar had je enkele kuren gespreid over enkele
jaren mee kunnen doen. En volgens mij was je dan +120 uitgekomen. Jammer eigenlijk.
Maar toch wel lekker 30kg gepakt, wat nooit slecht is hé ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je dat totaal bekijkt ... sjonge jonge, daar had je enkele kuren gespreid over enkele
jaren mee kunnen doen. En volgens mij was je dan +120 uitgekomen. Jammer eigenlijk.
Maar toch wel lekker 30kg gepakt, wat nooit slecht is hé ;)

Tsja, that's true..

mijn tijd van de 120+ komt nog wel hoor;) ik verwacht met een maand of 4 wel wat effecten van de GH mee te krijgen..:)
meer dan 30kg als je gaat kijken naaf BF enz, maar waar het nu om gaat, wat hou ik over als ik off ga..:)

merk je al iets van de hgh eigenlijk?

merk je al iets van de hgh eigenlijk?

op de CTS na eigenlijk helemaal niks..
zie me vorm wat veranderen, maar kan ook door de SLIN en IGF komen..

verwacht pas over 3-4 maanden echt het effect te zien, als me baby celletjes gaan puberen :D

hoelang ben je precies met hgh bezig dan?

hopla hopla goed fysiek, prima symmetrie
goed bezig verder zo :thumb:

ooooeps sorry mijn cut/past knop bleef hangen

sorry sis ^

nice log nog steeds

dan zal het nu wel pas echt gaan beginnne werke .Meestal vanaf maand 3

't zal mij benieuwen allemaal :D
vraag me af of het nog veel teweeg zal brengen na 14 maanden on..

Nou,
2 leuke meiden van Netlog, afgesproken zouden triotje doen..
dus ben naar ze toe gegaan, lekker uiteten geweest 2 rooie wijntjes gedronken..
die meiden wat meer maar wou nog goed functioneren :P
dus na het uiteten naar de bios.. geile bedoening daar hehe, dus op de helft van de film naar het hotel gegaan en even goed van elkaar genoten, langleve de kamagra, wat een spul is dat zeg!
lekker genoten en daarna dus uitgegaan,
met uitgaan paar biertjes, denk max 6 gedronken en stond mooi met ze aan.. om ieder een arm en steeds stond er zo'n droeft**ter te kijken en te wijzen.. dus ben naar hem toegegaan van denk niet dat je naar me moet wijzen, vind ik erg onbeleefd, toen moest ik me grote bek houden en niet zo stoer lopen doen.. en of ik die 2 voor mezelf hield.. antwoord daarop was gewoon aardig, geen zin in problemen, doe niet stoer, wijs je er alleen op dat ik het niet netjes vind en ik me niet op mijn gemak voel als je dat doet, en ja, ik hou ze voormezelf..
nouja ben weer mooi aan gaan staan en door gaan feesten, loopt ie later langs en beukt hij tegen me aan, waarop ik een gigantische poffer op zn kop geef, meneertje ging liggen en bleef liggen, springen er 2 van zn maatjes op me nek, komen uitsmijters en we worden er allemaal uitgezet, tegen die meiden gezegt ik bel zo als het over is, leuke uitsmijters, zetten ze mij samen met die gasten er uit, was vlak bij nijmegen, heb a'dam accent, dus ze zullen me wel niet gemogen hebben, dus buiten die jochies beetje stoer doen, en was er klaar mee draaide door en pakte het jochie die het dichtste bij stond, wel paar klappen gehad maar oke neem ik voor lief, andere ventje stond steeds van achter op me kop te rammen dus heb dat jochie dat ik vasthad zn strot dichtgeknepen tot hij bijna stikte en een flinke kopstoot gegeven aan die ander, wat mij btw ook erg veel pijn deed haha.
ben hierna helemaal uit me plaat gegaan, uitsmijters hebben me uiteindelijk met zn 3en vastgepakt en op de grond gehouden, ben toen tot bedaren gekomen, hebben me wat water gegeven heb die meiden gebeld en terug naar hotel gegaan. gek genoeg, paar striemen bij me oksel van het vasthouden van dat jochie en een bult op me achterhoogd, en een blauwe vuist.

nou BVO, tevreden?:D

die jochies waren btw een jaar of 25-26 denk ik, alleen noem het jochies omdat het van die groepering mannetjes zijn, van die marrokaantjes die altijd met zn alle komen.

Hahaha koel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven