XXL Nutrition

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

even een bericht aan iedereen hier,

is dom van me geweest om dit hier neer te zetten,
wil deze log nu schoonhouden, dus gaarne deze shit niet meer naar voren halen.

er kijken ook jonge mannetjes mee, ben al een voorbeeld hoe het niet moet.
wil dit graag achterwege laten nu, dus wil jullie allen vragen hier niet meer over te praten of op te reageren.

bedankt!

die kuur is echt niet normaal man.
zoals al gezegd geen verandering meer doorvoeren en gewoon laten zoals het nu is, het is echt wel mooi geweest zo.

die nakuurtjes tijdens je kuur, heeft dat eigenlijk zin, aangezien je er direct weer opnieuw mee start en dus eigenlijk nooit off bent?

die kuur is echt niet normaal man.
zoals al gezegd geen verandering meer doorvoeren en gewoon laten zoals het nu is, het is echt wel mooi geweest zo.

die nakuurtjes tijdens je kuur, heeft dat eigenlijk zin, aangezien je er direct weer opnieuw mee start en dus eigenlijk nooit off bent?

Het was de bedoeling langer off te blijven eigenlijk haha.
maar zal wel zin hebben gehad, nolva ben ik toch weer een zootje van me oestrotjes kwijt.. mariadistel, is toch je lever weer schoon.. HCG.. de balletjes.. dus heeft wel enig zin gehad imo.

Jij moet wel een héél goed betaalde job hebben haha!!!:D
Een kuurtje van ettelijke 1000'en euro's

Allejezus,

in je glutes past geen 10 ml, dat wordt pijnlijden morgen :mad:

wat vinden jullie,
Methandriol laten maken in een vialtje voor de versterking van de endogene/androgene werking? of gewoon de overdrive erbij pakken? waar 90mg methandriol inzit?

Ultra erbij....kom je ook al snel op 400mg methandriol per week.

mijn mening? onmiddelijk kappen met al die zooi.. wat nou verlengen met dit of met dat. waar doe je het eigenlijk allemaal voor en is het je uiteindelijk allemaal waard? dat je nu de nadelige effecten niet ziet (door verslavings blindheid of whatever) of merkt wil niet zeggen dat de rekening niet zal komen.... ik heb je over kids op je 30e zien posten; ga je dat met deze levensstijl wel halen denk je? enzoja, in wat voor vorm? en wat wil jij je kinderen eigenlijk meegeven in het leven?

waarom je off periode nog langer uitstellen? ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt om off te gaan (psychisch)... ik weet dat je ergens ook het besef hebt dat dit eigenlijk niet zo langer kan maar dat er dus wellicht een psychisch iets in de weg zit wat je belemmert door de zure appel te bijten... hoe langer jij w8 hoe zuurder die appel wordt.

ik wil je niet afzeiken, je weet hoe ik over je denk... maaruh; heb je niet heel misschien hulp nodig met deze kwestie? het begin van de oplossing is erkennen dat je een probleem hebt... dit lijkt me zo onderhand wel tijd worden.

daarom is het ook jammer dat velen hier lacherig en lakoniek reageren op sommige waanzin die hier te lezen is... misschien stoer/harcore/leuk/bla voor op het forum; maar jij persoonlijk bent er zeker niet mee gebaat... in tegendeel durf ik te stellen. als ik dan lees 4 weekjes nolva gepakt tegen oestrogeen, hcg voor de balletjes en bladiebla (mariadistel?) voor mn lever... dan krijg ik de indruk dat je de werking van al die zooi sterk overschat... het zal in werkelijkheid geen ene kloot uitgemaakt hebben voor je gezondheid.

maar... misschien overdrijf ik gewoon onwijs :D

sorry sis, wilde dit even kwijt. ik wens je veel wijsheid toe.

grtz

Het zou (so i hear) je receptoren weer gevoeliger maken voor blijkbaar elk aas soort.

Zelf zat ik aan 4ml ultra....das dus 480 mg methandriol....ging prima!

Het zou (so i hear) je receptoren weer gevoeliger maken voor blijkbaar elk aas soort.

Zelf zat ik aan 4ml ultra....das dus 480 mg methandriol....ging prima!

heb gelezen dat het dus de endogene en androgene werking versterkt.

ik pak de overdrive daarvoor, heb ik staan, pak dan 2ml eod, alleen voor de methandriol dan. zit 90mg in.. verschil valt opzich mee dan tov de ultradrive :)

thnx!

mijn mening? onmiddelijk kappen met al die zooi.. wat nou verlengen met dit of met dat. waar doe je het eigenlijk allemaal voor en is het je uiteindelijk allemaal waard? dat je nu de nadelige effecten niet ziet (door verslavings blindheid of whatever) of merkt wil niet zeggen dat de rekening niet zal komen.... ik heb je over kids op je 30e zien posten; ga je dat met deze levensstijl wel halen denk je? enzoja, in wat voor vorm? en wat wil jij je kinderen eigenlijk meegeven in het leven?

waarom je off periode nog langer uitstellen? ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt om off te gaan (psychisch)... ik weet dat je ergens ook het besef hebt dat dit eigenlijk niet zo langer kan maar dat er dus wellicht een psychisch iets in de weg zit wat je belemmert door de zure appel te bijten... hoe langer jij w8 hoe zuurder die appel wordt.

ik wil je niet afzeiken, je weet hoe ik over je denk... maaruh; heb je niet heel misschien hulp nodig met deze kwestie? het begin van de oplossing is erkennen dat je een probleem hebt... dit lijkt me zo onderhand wel tijd worden.

daarom is het ook jammer dat velen hier lacherig en lakoniek reageren op sommige waanzin die hier te lezen is... misschien stoer/harcore/leuk/bla voor op het forum; maar jij persoonlijk bent er zeker niet mee gebaat... in tegendeel durf ik te stellen. als ik dan lees 4 weekjes nolvadex gepakt tegen oestrogeen, hcg voor de balletjes en bladiebla (mariadistel?) voor mn lever... dan krijg ik de indruk dat je de werking van al die zooi sterk overschat... het zal in werkelijkheid geen ene kloot uitgemaakt hebben voor je gezondheid.

maar... misschien overdrijf ik gewoon onwijs :D

sorry sis, wilde dit even kwijt. ik wens je veel wijsheid toe.

grtz

ik stel je mening op prijs ome rusher, dat weet je!

ik laat me hier niet over uit op het board, maar je heb gelijk.

heb dostinex zat liggen, bromo ook vast nog wel, ben van alle gemakken voorzien :D

Pff kuurschema.. dan wordt ik helemaal voor gek verklaard, zal deze straks eens maken.

Week 1-10, 500mg Test E
Week 1-10 400mg Primo
Week 10-17 1000mg Test E-C
Week 10-17 600mg Primo
week 19-25 nakuur
week 25-27 200mg oxy ED
week 25-27 1250mg sust
week 25-29 675mg trenbolone acetaat
week 26-36 800mg trenbolone enanthaat
week 26-31 1500mg test enanthaat
week 31-36 1000mg Test-Enanthaat, 750mg Sust
week 31-36 800mg Drostenalone Enanthaat
week 36-42 1500mg Primobolan Enanthaat
week 36-42 2000mg Testosteron Cypionaat
Week 42-46 Nakuur
Week 47 Sust 2500mg
Week 49-53 Test P 200mg EOD
Week 48-53 Para 904mg EW
Week 52-57 Trenbolone-A 225 EOD
Week 52-55 Mast P 300mg EOD
Week 49-57 600mg Deca EW
Week 56-57 Super overdrive, 1000mg Bold, 1275mg Trenbolone E 900mg Methandriol EW
Week 54-57 600mg primo EW
Week 57-heden 1000mg Primo EW
Week 57-heden 300mg test prop EOD
Week 57-heden 200mg trenbolone ace EOD
Week 56-57 1250 mg test E EW
week 57 was vorige week..
dit is een beetje in rechte lijnen wat de kuur is vanaf vorig jaar april ong. kan zijn dat ik e.e.a. vergeten ben... dit is zo'n beetje wat ik g bedenken zo..

t*ring als je dat aan en kalf geeft is hij binnen 4 weken een koe hahaha

hoeveel ben je nou aan gekomen dit jaar , en hoe lang ga je nou off neem aan dat je nu even een tijdje stopt

t*ring als je dat aan en kalf geeft is hij binnen 4 weken een koe hahaha

hoeveel ben je nou aan gekomen dit jaar , en hoe lang ga je nou off neem aan dat je nu even een tijdje stopt

Dit jaar, hmmm ik denk dat ik dit jaar iets van 10kg ben aan gekomen, maar erg veel veranderingen in de spiegel vooral, definitie is erg veranderd.

ik wil toch wel vanaf aug/sept/okt een half tot 3/4de jaar off gaan,
heb voorlichting gehad van een proff bber, die zelf ook zo was vroeger, kan toch wel verwachten dat ik een dip krijg van een minimaal 2 maanden.. hou me hart vast dus..

Dit jaar, hmmm ik denk dat ik dit jaar iets van 10kg ben aan gekomen, maar erg veel veranderingen in de spiegel vooral, definitie is erg veranderd.

ik wil toch wel vanaf aug/sept/okt een half tot 3/4de jaar off gaan,
heb voorlichting gehad van een proff bodybuilder, die zelf ook zo was vroeger, kan toch wel verwachten dat ik een dip krijg van een minimaal 2 maanden.. hou me hart vast dus..

Zou wel leuk zijn moest je daar ook een log van bijhouden. Je zou één van de eerste zijn ;)
Gewoon, hoe je trainingen gaan, hoe je je voelt etc ...

Deze log blijf ik bijhouden, misschien een kleine naamswijziging van de log, zal nog wat bedenken :D

ik vind alles goed, qua dip enz.. als lange frans, mn meest geliefde zwans maar blijft werken :D

FF een vraag,

heb nieuwe shizzle gehaald, van een ander UG,
UG heeft de ace als zijnde 100mg/ml, heb hem nu 3x 200mg geprikt, tesamen met de prop 3x 300mg, EOD dus..
dit is de 3e keer dat ik een gigaaaaaantisch pijnlijke quad heb, hele quad, althans het gedeelte van de spier waar ik het geinjecteerd heb, is gewoon helemaal hard en stijf, zal dit door de hogere dosering van de ace komen?
bij 75mg was hij al niet echt jofel, maar dit is echt gigantisch!
iemand ervaring mee?

voel me ook niet zo lekker vandaag,
gister 10ml primo in me gluteus gezet, de primo is iets overgedoseerd, ong, 125-135mg/ml speciaal op aanvraag gemaakt, maar denk dat ik me daardoor ook niet echt super voel, zwaar hoofd, geen eetlust,

nog een leuke ontwikkeling, ben sinds gister gestopt met blowen :) (om toch nog even het goede voorbeeld te geven)
wat een k*t nacht, denk dat ik 2 uurtjes geslapen heb, leuk spul zeg die Trenbolone!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven