Steph@n
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou,
2 leuke meiden van Netlog, afgesproken zouden triotje doen..
dus ben naar ze toe gegaan, lekker uiteten geweest 2 rooie wijntjes gedronken..
die meiden wat meer maar wou nog goed functioneren
dus na het uiteten naar de bios.. geile bedoening daar hehe, dus op de helft van de film naar het hotel gegaan en even goed van elkaar genoten, langleve de kamagra, wat een spul is dat zeg!
lekker genoten en daarna dus uitgegaan,
met uitgaan paar biertjes, denk max 6 gedronken en stond mooi met ze aan.. om ieder een arm en steeds stond er zo'n droeft**ter te kijken en te wijzen.. dus ben naar hem toegegaan van denk niet dat je naar me moet wijzen, vind ik erg onbeleefd, toen moest ik me grote bek houden en niet zo stoer lopen doen.. en of ik die 2 voor mezelf hield.. antwoord daarop was gewoon aardig, geen zin in problemen, doe niet stoer, wijs je er alleen op dat ik het niet netjes vind en ik me niet op mijn gemak voel als je dat doet, en ja, ik hou ze voormezelf..
nouja ben weer mooi aan gaan staan en door gaan feesten, loopt ie later langs en beukt hij tegen me aan, waarop ik een gigantische poffer op zn kop geef, meneertje ging liggen en bleef liggen, springen er 2 van zn maatjes op me nek, komen uitsmijters en we worden er allemaal uitgezet, tegen die meiden gezegt ik bel zo als het over is, leuke uitsmijters, zetten ze mij samen met die gasten er uit, was vlak bij nijmegen, heb a'dam accent, dus ze zullen me wel niet gemogen hebben, dus buiten die jochies beetje stoer doen, en was er klaar mee draaide door en pakte het jochie die het dichtste bij stond, wel paar klappen gehad maar oke neem ik voor lief, andere ventje stond steeds van achter op me kop te rammen dus heb dat jochie dat ik vasthad zn strot dichtgeknepen tot hij bijna stikte en een flinke kopstoot gegeven aan die ander, wat mij btw ook erg veel pijn deed haha.
ben hierna helemaal uit me plaat gegaan, uitsmijters hebben me uiteindelijk met zn 3en vastgepakt en op de grond gehouden, ben toen tot bedaren gekomen, hebben me wat water gegeven heb die meiden gebeld en terug naar hotel gegaan. gek genoeg, paar striemen bij me oksel van het vasthouden van dat jochie en een bult op me achterhoogd, en een blauwe vuist.
nou BVO, tevreden?
die jochies waren btw een jaar of 25-26 denk ik, alleen noem het jochies omdat het van die groepering mannetjes zijn, van die marrokaantjes die altijd met zn alle komen.
Lijkt me sterk!

het kan minder hard tonen ondat je gewoonweg nog geen kwaliteit hebt in je lijf. JE bent wel enorm gegroeid met je uber kuur, maar kwaliteit komt met de jaren. Ik zit nu zelf op een 8 a 9 % en heb nog zelfs dwarsstrepen op mijn triceps en quads terwijl mijn abs langzaam minder worden.
En nog steeds vind ik je gewicht niet bij je fotos passen, maat misschien heb je gewoon een zware zak hangen![]()
ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dan toch iets positief eraanwat lijkt je sterk?
3 jochies van 50-60 kilo die mij er onder krijgen?
ik zal er om denken, heeft me toch wel met beide benen op de grond gezet.
! Houden zo!Sisevano: jouw log hebben we in goed overleg al eens verwijderd (of gesloten).
Nu zijn we een paar weken verder en ik lees hier de meest grote tyfuszooi van heel DBB.
Drank, wijfen, coke en geweld.....
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met een log als dit?
ik ben niet met de coke gekomen, dus kan je me niet op aanspreken.
wijven, hoort bij het leven.
geweld.. er werd om uitleg gevraagd.
drank, so what?? als ik een biertje drink wat is het hele probleem?
ik hou een log bij met me voortgang, als andere mensen ergens om vragen krijgen ze antwoord, ben een open persoon, dat de meeste van jullie nou niet eens durven te zeggen wat ze werkelijk doen, kan ik toch ook niks aan doen.
Ja maar het heeft geen donder te maken met je kuur kerel.
Ik zei je de vorige keer ook al dat het een verdomd slecht voorbeeld is voor een boel (nieuwe) leden.
Dat je graag drinkt, slaat en je meisje besodemieterd vinden je vriendjes hier vast heel stoer, maar vooralsnog heeft het totaal geen meerwaarde voor het board.
Het doel van een dergelijk topic hoort te zijn dat anderen ervan kunnen leren.
Dit topic is zwaar waardeloos geworden (weer).

Ik laat ze wel staan bro, het is deze keer niet aan mij om ze weg te halen, maar meer jouw verantwoordelijkeheid naar de andere leden.
En dat wil niet zeggen dat jij de enige bent die zich schuldig maakt hieraan.
Wat mij het meest tegen valt is dat je niet de 1e de beste idioot bent maar ondertussen een lid bent geworden die best wel wat te vertellen heeft gezien je ervaring tot nu toe.
Als je daar nou eens wat meer over verteld............

Je zou mss eens kunnen beginnen met een overzicht te maken van wat je nu al gebruikt hebt in je kuur en wat er dus eventueel bijkomt.
Een volledig kuurschema dus.
Wat ik denk niet dat er nog iemand is na deze zoveelste verlenging die nog weet hoe je kuurtje eruitziet.
Dat gezegd zijnde, gaat var + Trenbolone je prolactine niet te hoog laten oplopen, of staat de bromo ook al klaar?

Stop nu is met wijzigingen te maken! Je hebt nu echt al veel gezegd ' dit is de samenstelling en zo zal ze blijven '... Je maakt het jezelf dan ook moeilijk te denken wat als ik dit nog zou doen of dat er nog bij. Keep it simple!
toch succes hoor, haal eruit wat er nog inzit of tis echt zonde
je heb gelijk.. zal het proberen..Stop nu is met wijzigingen te maken! Je hebt nu echt al veel gezegd ' dit is de samenstelling en zo zal ze blijven '... Je maakt het jezelf dan ook moeilijk te denken wat als ik dit nog zou doen of dat er nog bij. Keep it simple!
toch succes hoor, haal eruit wat er nog inzit of tis echt zonde