- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Here we go again.
Jongens, het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort 'zetjes' aan Sis z'n adres. We weten het, hij weet 't! Punt!
Het is nu duidelijk voor iedereen dat er momenteel een Sis staat met een wat minder kleurrijke kijk naar de komende tijd, dus dat hoeft niemand meer aan te halen.
De terugkoppeling over waar hij een paar maanden terug mee bezig was, is nu bij hem doorgedrongen dus behoeft geen verdere uitleg. Het is genoeg geweest.
Dit gaat niet over iemand met een tattoo die hij niet wou en die we wat trappen na geven. Dit gaat over iemand die een hevige periode achter de rug heeft en echt veel alledaagse zaken weer op de rit moet brengen voor energie en motivate.
Op zo'n moment kun je iemand niet op z'n zwakste punt van z'n evenwicht wat pootjes proberen te geven. Ander mans uitspraken die worden overgenomen kunnen in een situatie als deze het zetje zijn met nare gevolgen.
Dit hebben we in het verleden hier ook gezien en zal voor sommige hier ook wel bekend zijn. Dus 'tis genoeg.
Here we go again.
Jongens, het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort 'zetjes' aan Sis z'n adres. We weten het, hij weet 't! Punt!
Het is nu duidelijk voor iedereen dat er momenteel een Sis staat met een wat minder kleurrijke kijk naar de komende tijd, dus dat hoeft niemand meer aan te halen.
De terugkoppeling over waar hij een paar maanden terug mee bezig was, is nu bij hem doorgedrongen dus behoeft geen verdere uitleg. Het is genoeg geweest.
Dit gaat niet over iemand met een tattoo die hij niet wou en die we wat trappen na geven. Dit gaat over iemand die een hevige periode achter de rug heeft en echt veel alledaagse zaken weer op de rit moet brengen voor energie en motivate.
Op zo'n moment kun je iemand niet op z'n zwakste punt van z'n evenwicht wat pootjes proberen te geven. Ander mans uitspraken die worden overgenomen kunnen in een situatie als deze het zetje zijn met nare gevolgen.
Dit hebben we in het verleden hier ook gezien en zal voor sommige hier ook wel bekend zijn. Dus 'tis genoeg.
Heel knap gezegd voor iemand van 17 !!!
Dit getuigt van een diep inzicht in de menselijke psyche, en van grote solidariteit met iemand die het momenteel moeilijk heeft !
R E S P E C T !!!
@ Sis: laat je nu vooral niet de grond in boren door al die negatieve commentaren, jij hebt voor jezelf een stuk van je droom bereikt, ook al moet je er nu een zware tol voor betalen...
Het verschil is op die 2 foto's inderdaad heel duidelijk te zien, wie dit kan bereiken op anderhalf jaar, bewijst dat hij wat over heeft voor zijn hobby !

)

Wat trek je toch altijd leuke gezichten tijdens het poseren.. Maar ziet er goed uit!

ik wil deze log graag bij houden, maar als dit gejank blijft komen is voor mij ook de lol er af.
vandaag geen hgh gezet, voel me een stuk beter normaal staat me wekker om een uur of 4-5 wanneer ik me shot HGH zet, eens kijken wat het zonder HGH voor me doet.
gewicht is vandaag de dag weer 115.6 kilo, heb weer goed terug gegeten,
vandaag weer lekker trainen, borst triceps voorkant schouders.
vanmorgen om 7u me eerste slin weer gezet @ 10iu.
Hoe lang ben je nou eigenlijk. Rond de 2 meter? Je zag er écht slungelig uit man op 90kg, dat zag er om eerlijk te zijn niet uit. Nu zit er zeker meer massa op kerel!

Joo sis,
meschien eens Borst, Schouders en dan Triceps doen, heb je net iets meer kracht in je tricpes op de druk oefeningen voor je schouders te doen
ik ben 1.94-1.96 ongeveer.
was toen redelijk slungelig, alhoewel ik toen ook niet echt een kleintje was hoor.
was toen ook al erg droog.
dit ziet er een stuk beter uit.
wacht maar tot ik op de 120 kilo zit![]()