Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
En groot zijn is niet representatief?
Er zitten flink wat grote beren in het (hogere) bedrijfsleven, dus het lijkt mij dat het niets uit maakt.

Of zit ik er nu naast?

Recht erop man! En dan nog, tis allemaal afhankelijk van welke kleding je aandoet vind ik. In een groot hemd en een deftige broek moet je al een monster zijn om ' verkeerd' voor te komen, deftige kleding kan ook wel is helpen :p

ps: een hemd hier wil niet zeggen een tank top hé ;)

Als je in pak moet, dan laat je er toch 1 maken?

Geld voor aas, dus vast ook wel voor een maatpak.

Weet je wat NIET representatief is?
Een vetz*k van 130 kilo die vanwege zn dikke pens nauwelijks zn keyboard kan aanraken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
En groot zijn is niet representatief?
Er zitten flink wat grote beren in het (hogere) bedrijfsleven, dus het lijkt mij dat het niets uit maakt.

Of zit ik er nu naast?

nee je zit er niet naast hoor, maar mn baas heeft het al een keer opgenoemd, dan wel in een geintje maar is wel bij me doorgedrongen.

Een vetz*k van 130 kilo die vanwege zn dikke pens nauwelijks zn keyboard kan aanraken.

+1

nou moet je ophouden hoor, je punt is dik gemaakt :D

Eindelijk foto's waar de massa op te zien is;) Ontsla die andere fotograaf maar alvast:D

• #1.070
2cro7dd.jpg

beetje mislukt maar ach

goed fysiek, jammer van die dikke kop :D

ik vind dat er veel gehaat wordt bij jouw foto's.. beetje jammer is dat.

ik ben werken ciao ciao!

Eeej ik lees al een tijdje mee hiero, en ik vind het knap van je dat je zolang gaat stoppen met de AAS als ik zie wat je allemaal hebt gebruikt. Al die vorige foto's gaven serieus een verkeerde indruk, want als ik nu deze arm foto's zie ziet het er echt ****ing sick uit!:eek: Succes de komende tijd en die verloren massa komt makkelijk weer terug na die 6 maandjes! Maar het resultaat mag er cker wezen bro.

Ok genoeg veren in je ass gestoken :orly:

Yups ... leuke foto's hombre ...
Zo zie je maar wat een foto soms kan liegen vind ik. Van ver getrokken, valt het allemaal
wat minder op. Maar als je dan dichtbij kijkt, lijkt het al veel bruter

he sis, je armen zijn gewoon bruut, veel napraters hier kunnen wel klagen over gebrek aan massa. Ze hebben geen idee wat je zowiezo aan massa inlevert als je op 5/6 % staat.
De meeste zullen boven de 15% zitten. Als jij hierop zou zitten dan was je een stuk groter
(maar dus wel vetter, geef mij maar droger)
Nu wel weer even stoppen, en volhouden, zal namelijk nog moeilijker worden danje denkt, gelukkig kun je veel ondervangen met hgh, ect.

Precies, anabolen apen aan de top! :D

• #1.078
Kijk heren,
die stimuleerd nou nog eens, zulke reacties, ik zal knappe foto's voortaan laten maken,
maar probleem is, ik train altijd op tijden dat er niemand is, meestal uit me werk rond een uur of 16:30.. me maatjes zijn er niet dan, dus geen mensen die een mooie pic kunnen schieten.

heb gister voor het eerst IGF op de goede manier gebruikt,
IM in m'n pecs na het trainen.
had 2 weken niet getraind,
ging weer van een leien dakje,
benchte weer een dikke 170 kilo, dit zelfs 3x, vind het knap aan, zonder roids.. maar ja de terugval zal snel komen.
vanaf volgende week begin ik met SLIN, heb nu geen Novorapid meer maar Humalog, dus eens kijken hoe deze werkt.
mits me maatje het nou eens een keertje afgeeft hehe :D
Zo kan Diabetes toch nog wel eens van pas komen bij je maatjes haha.

tja kwam je maatje maar eens he?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven