Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
ben bang dat het eerst een 110-108 kilo gaat worden,
van daaruit ga ik naar de 120.
130 wordt me teveel.
125 is de max.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou, natuurlijk eigen mening.. maar ik zie dus duidelijk vooruitgang, front ook veel vooruitgang maar ik kan gewoon niet poseren...
Die laatste foto's zijn inderdaad beter, daar zie je in ieder geval verschil.
Begrijp me niet verkeerd ik probeer je niet te flamen, het is je eigen keuze.
Maar je kuur was wel onverantwoord en ik weet 1000% zeker dat je met mindere hoeveelheden hetzelfde resultaat had kunnen bereiken.
Je hebt ook altijd nog iets als "overkill" , de grootste tegenstander van de kurende bodybuilder.
Probeer jezelf er in je off-periode door te slepen, dit wordt een ****ed up tijd maar het hoort erbij. Het is nu hard werken om je gains zoveel mogelijk te behouden. En doe over een paar maandjes een bloedtest om te kijken of je hormoonwaarden en leverwaarden genormaliseerd zijn. En zijn ze goed, weer kuren. Niet te lang wachten want hoe langer je off bent, hoe meer massa je gaat verliezen.

Die laatste foto's zijn inderdaad beter, daar zie je in ieder geval verschil.
Begrijp me niet verkeerd ik probeer je niet te flamen, het is je eigen keuze.
Maar je kuur was wel onverantwoord en ik weet 1000% zeker dat je met mindere hoeveelheden hetzelfde resultaat had kunnen bereiken.
Je hebt ook altijd nog iets als "overkill" , de grootste tegenstander van de kurende bodybuilder.
Probeer jezelf er in je off-periode door te slepen, dit wordt een ****ed up tijd maar het hoort erbij. Het is nu hard werken om je gains zoveel mogelijk te behouden. En doe over een paar maandjes een bloedtest om te kijken of je hormoonwaarden en leverwaarden genormaliseerd zijn. En zijn ze goed, weer kuren. Niet te lang wachten want hoe langer je off bent, hoe meer massa je gaat verliezen.

igf-1 wil ook wel goed helpen tegen massa verlies, wel duur geintje...
ben bang dat het eerst een 110-108 kilo gaat worden,
van daaruit ga ik naar de 120.
130 wordt me teveel.
125 is de max.
je bent 21 en weegt nual 116
geloof me wanneer ik zeg dat 130 er zeker inzit

je bent 21 en weegt nual 116
geloof me wanneer ik zeg dat 130 er zeker inzit

haha ik geloof het hoor, denk de 140 zelfs, als je maar blijft eten en spuiten he.
maar ik wil geen log beest worden die zn haar niet meer kan kammen, ik wil gewoon groot en buff zijn..
125 is zat! dat is 10kg meer dan ik nu weeg, nou 10kg extra massa vind ik voldoende![]()

ìkke niet hoor, verre van zelfs.
maar ik heb een representatieve baan...
ik kan niet als een giga beest op me werk verschijnen, ze kijken nu wel eens naar me armen enz van hmmm..
wat zal het dan worden...