MuscleMeat

Krachttraining en cardio op nuchtere maag?

Keni

Novice
Waardering
0
Als je ' s ochtends enkel bcaa's inneemt, uurtje later paar kopjes koffie drinkt en derna krachtraining doet en halfuurtje cardio, kan er dan sprake zijn van spierverlies? Is dit echt nefast voor je spieren?

Als je ' s ochtends enkel bcaa's inneemt, uurtje later paar kopjes koffie drinkt en derna krachtraining doet en halfuurtje cardio, kan er dan sprake zijn van spierverlies? Is dit echt nefast voor je spieren?
Neem ook direct voor die KT 10g BCAA's. Ik doe het zelf ook door middel van intermediate fasting. Ik train om 12 uur (fasted) en eet om 14:00 wel altijd met die BCAA's. Geen sprake van spierverlies. Lees ook maar op leangains, stormtricks etc.

En verder was dit ook wel interessant:
http://www.northumbria.ac.uk/browse/ne/uninews/losefatfaster

Kt weet ik niet, maar cardio doe ik bij voorkeur 50 minuten op nuchtere maag. Geen spierverlies en vetverlies gaat als een malle ie geval.

Of je wel of niet spieren verliest: waarom zou je het doen? Cardio op een nuchtere maag, oke. Maar krachttraining? Dan kan je toch hooguit goed trainen als je de avond daarvoor voldoende hebt gegeten? En dan ga je meestal voorbij het doel van je dieet..

kijk je neemt al bcaa dus is neit nuchter;)

altijd minimaal bcaa nemen voor je cardio (als je natural bent)
KT had ik sowieso 1 volledige meal gegeten van te voren.

kijk je neemt al bcaa dus is neit nuchter;)

altijd minimaal bcaa nemen voor je cardio (als je natural bent)
KT had ik sowieso 1 volledige meal gegeten van te voren.
Klopt, maar BCAA's zijn geoorloofd in dit concept tevens raad ik niemand aan kt of cardio te doen op een 'compleet' nuchtere maag, maar 10g bcaas will do the job.

Klopt, maar BCAA's zijn geoorloofd in dit concept tevens raad ik niemand aan kt of cardio te doen op een 'compleet' nuchtere maag, maar 10g bcaas will do the job.

Idd, ik neem ook 3 amino's ipv bcaa's en een eca stack, dus idd zoals Mack al zegt niet compleet nuchter.

Terug
Naar boven