XXL Nutrition

'Krachttraining' van Frederique Delavier (online downloaden)

Bezoekers in dit topic

Ik was ook nog opzoek naar een paar mooie boeken, ga deze ook maar is bekijken binnenkort, bedankt jongens!
 
Hallo,
zou iemand het opnieuw kunnen posten? Ik kan het niet meer downloaden. File is deleted.
Bij voorbaat dank
 
ik heb dit boek als school boek:D

lang leven het ciossss!
 
het is een super boek thx
 
die kerel kan echt prachtig tekenen en is ook nog eens behoorlijk sterk, maar het boekje is wel een beetje overrated.
 
heeft iemand deze nog toevallig bij de hand.. upload would be appreciated, and rewarded ;)
 
Zou iemand hem aub nog eens willen uploaden ?
 
ik heb wel de nederlandse versie, maar weet niet precies hoe ik 'm kan uploaden...
 
stuur hem naar de@deye.us ik zal hem uploaden voor je en je naam in de filename zetten indien je wilt.
 
gebruik het om spieren op te zoeken, in verschillende standen van het lichaam bijv: flexor digitorum ulnaris, hmmm even kijken die gozer zit daart zo op dat bankje waar zit die:D
 
Niet downloaden maar gewoon kopen

Zeer goed boek :) is er ook voor vrouwens trouwens.
moeite waard om het boek te kopen [heb ik ook gedaan paar maanden terug]

Helemaal mee eens. Het boek kost op dit moment 22,50. De druk van maart 2007 is herzien en uitgebreid. Het bevat nu ook veel informatie over blessures en over hoe je bepaalde blessures kan voorkomen.

Het is een heel handig en ook heel overzichtelijk boek. Ik ben nog een beginner en heb al veel aan het boek gehad. Ik gebruik het regelmatig om dingen in op te zoeken.

zie ook mijn nieuwe reactie van 30 juli 2007 naar aanleiding van de hieropvolgende post
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven