MuscleMeat

Kredietbank ..

beesting

Competitive Bodybuilder
Waardering
77
Een vraagje, m'n ma is dus lid van de GKB (als iemand hiermee bekend is?).
Ik heb dus een schuld binnen gekregen (wist ik eerder niks vanaf) en zei ze dat ze die naar de GKB kan opsturen via de contactpersoon of dergelijke.
Alleen beweerd ze dat ik het zelf moet afhandelen, is het dus mogelijk dat ik die brief naar de GKB kan opsturen dat zij het verder afhandelen?
Ben werkloos / fulltime stage (onbetaald..)

Lid van het GKB? Klant misschien, maar volgens mij is lid worden bij een bank niet mogelijk.

Hoe krijg je trouwens een schuld binnen? Neem aan dat je een schuld ergens gemaakt hebt.

Als jij geen klant ben bij het GKB handelen ze natuurlijk niks voor je af. Je zal eerst naar een intakegesprek moeten gaan om jouw situatie in kaart te brengen.

• Topic Starter Topic Starter
=\
M'n moeder betaalde altijd mijn sportschool, tot nu toe wilt ze dat ik het zelf doe, verder geen probleem, heb studiefinanciering verder waarmee ik me nog uit kan redden.
Zij is dus lid ervan, en ik kreeg gisteren te zien dat ik 160eu moet betalen..

Je hebt dus een schuld bij de sportschool, waarom zou het GKB die gaan betalen of jou er mee helpen als je aangeeft dat je die kosten kan betalen vanuit je studiefinanciering? Kosten voor de sportschool zal het GKB weinig boeien, het is niet dat je geen eten hebt of op straat komt te staan als die rekening niet door hun wordt betaald.

1 wijze les, houdt niet je hand op maar betaal zelf. Betalingsdiscipline aanleren heb je veel meer aan.

Als ik het betaal via m'n studiefinanciering hou ik zelf niet bepaald veel over, alhoewel, is het mogelijk om het in termijnen te betalen als je het overlegd?

160 euro :roflol:

waar maak je je druk om, zoek een bijbaantje voor in de avond en je bent er zo vanaf.

Je zou het misschien wel in termijnen kunnen betalen maar dan schiet je ook niks op want elke maand komt er weer wat bij. Dus loopt het bedrag dat je in termijnen betaalt ook steeds op. Je zou een goedkopere sportschool kunnen zoeken. Bij fit for free betaal je 18 euro per maand en dat is makkelijk te betalen van je studiefinanciering. Aangezien je bijna alle info van dbb kan afhalen dan heb je die instructeurs enzo ook niet nodig. Of je blijft bij je huidige sportschool en zoekt een bijbaan.
Maar lenen zou ik zeker niet doen want dan krijg je nog meer schulden en dan nog de interest erboven op.

Als ik het betaal via m'n studiefinanciering hou ik zelf niet bepaald veel over, alhoewel, is het mogelijk om het in termijnen te betalen als je het overlegd?

Moet je denk ik overleggen met je sportschool, als ze jou als klant willen behouden zal dat best mogelijk zijn.

Je zou het misschien wel in termijnen kunnen betalen maar dan schiet je ook niks op want elke maand komt er weer wat bij. Dus loopt het bedrag dat je in termijnen betaalt ook steeds op. Je zou een goedkopere sportschool kunnen zoeken. Bij fit for free betaal je 18 euro per maand en dat is makkelijk te betalen van je studiefinanciering. Aangezien je bijna alle info van dbb kan afhalen dan heb je die instructeurs enzo ook niet nodig.
Maar lenen zou ik zeker niet doen want dan krijg je nog meer schulden en dan nog de interest erboven op.

Lenen bij de ib-groep gaat vrij soepel hoor, er zijn goeie betalingsregelingen en je mag er heel lang over doen, je hebt je geld harder nodig tijdens je studieperiode dan erna, mits je een goede opleiding volgt en uberhaupt af maakt :D

160 euro :roflol:

waar maak je je druk om, zoek een bijbaantje voor in de avond en je bent er zo vanaf.
Ik heb fulltime stage, ik kan moeilijk nóg een baan erbij hebben, dan kom ik niet eens meer aan m'n training..
Je zou het misschien wel in termijnen kunnen betalen maar dan schiet je ook niks op want elke maand komt er weer wat bij. Dus loopt het bedrag dat je in termijnen betaalt ook steeds op. Je zou een goedkopere sportschool kunnen zoeken. Bij fit for free betaal je 18 euro per maand en dat is makkelijk te betalen van je studiefinanciering. Aangezien je bijna alle info van dbb kan afhalen dan heb je die instructeurs enzo ook niet nodig. Of je blijft bij je huidige sportschool en zoekt een bijbaan.
Waarom komt er iedere maand iets bij?
Goedkopere sportschool gaat 't hem niet worden, ik zit al bij de goedkoopste hier (30eu), de rest loopt tegen de 40, 50 euro p/m..
Ik ga ook zeker een bijbaan proberen te zoeken voor het weekend idd, dat is wel mogelijk, plus maandag, die heb ik dan vrij.

Ik heb fulltime stage, ik kan moeilijk nóg een baan erbij hebben, dan kom ik niet eens meer aan m'n training..

Waarom komt er iedere maand iets bij?
Goedkopere sportschool gaat 't hem niet worden, ik zit al bij de goedkoopste hier (30eu), de rest loopt tegen de 40, 50 euro p/m..
Ik ga ook zeker een bijbaan proberen te zoeken voor het weekend idd, dat is wel mogelijk, plus maandag, die heb ik dan vrij.

Ik heb ook fulltime stage gelopen+school en een bijbaan, niet zeuren.

kgb-seal.jpg

Owww GKB, ja das wat anders......:trollface:

Wat EricR al zei, je moeder kan daar wel lid zijn, het contract staat op jouw naam, dus jij bent verantwoordelijk voor het afbetalen. Regeling is vaak mogelijk, maar gezien de hoogte van het bedrag zullen dat hooguit 2 termijnen zijn.

En dat het bedrag in de tussentijd oploopt is waar, maar heel snel gaat dat nou ook weer niet.

Als ik jou was zou ik een goedkopere sportschool zoeken, dan voorkom je dit soort zaken.

Laatst bewerkt:
Dus nu je mama je sportschool niet meer wil betalen, verwacht je dat iemand anders dat wel voor je wil doen? En dat terwijl je 21 jaar bent, je verondersteld wordt met geld te kunnen omgaan en het een ideaal moment is om de stap te zetten naar een eerste job. Veel success

Dus nu je mama je sportschool niet meer wil betalen, verwacht je dat iemand anders dat wel voor je wil doen? En dat terwijl je 21 jaar bent, je verondersteld wordt met geld te kunnen omgaan en het een ideaal moment is om de stap te zetten naar een eerste job. Veel success

Sorry dat ik het niet erbij had gemeld, maar alles is op orde. :)

Terug
Naar boven