- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit voor getrainde mensen klopt, zouden powerlifters (met bijna altijd hele strakke kniebanden tijdens squat) enorme kuiten moeten hebben.
Laten vele PLers nu juist erg dunne kuitjes hebben...

Wel eens opgevallen dat je onderbenen schuin naar voren wijzen onderin de squat en tijdens het omhoog komen weer naar een vertikale positie gaan? Welke spier denk je dat die beweging voor z'n rekening neemt.
Het is alleen een heel beperkte bewegingsuitslag waardoor het niet te verglijken is met bv full ROM calf raises en de beasting is afhankelijk van wat de bovenbenen aan kunnen, niet van wat de kuiten aan kunnen.

Ze bootsten dus een hartinfarct in mn arm na door de zuurstoftoevoer te stoppenHoe kan men daarmee een hartinfarct nabootsen? Een hartinfarct ontstaan pas als een kransslagader verstopt raakt en een deel van het hart geen zuurstof meer krijgt. Ik zie het verband niet met een afgeknepen arm?
En je hart is ook een spier, dus het zal ruwweg hetzelfde zijn.300 euro voor 2x 20 minuutjesDit vind ik wel interessant
Het zijn wel 2 totaal verschillend werkende spieren, ze bestaan uit dezelfde soort spieren, maar de ene werkt op signalen van de hersens, het hart moet blijven kloppen en krijgt zijn signalen van het ruggenmerg dacht ik.
Was het trouwens vrijwillig?![]()
. Ze doen wel aparte onderzoeken daar, heel anders dan 'traditioneel' medicijnenonderzoek. Een vriend van mij heeft meegedaan aan een onderzoek voor een medicijn tegen malaria, en dan moest je je arm ook echt in een zak met malariamuggen stoppen. Als het medicijn niet goed aansloeg dan was je dus echt een week goed ziek. Als je een keer mee wil doen aan zoiets (als je 18 bent
) moet je hier maar is kijken: http://www.crcn.nl/index.php?site=1