Fitness Seller

Kukipushup's stronglifts/madcow log

abbo ziet er goed uit man en verzorgd logje!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ****ed up man, ik heb zelf ook een shit telefoon.. hoef ook geen nieuwe.. heb 'm zelfs nooit meer op zak.. wil niet bereikbaar zijn.. :D gebruik mobiel alleen als wekker.. gewoon kijken of ze even voor wilt schieten, is wel zo makkelijk.. :P

Ik heb het niet zo heel erg, maar enkele puistjes.. dan zou benzoylperoxide gel wel voldoende moeten zijn lijkt mij.. iig goed om te horen dat het wel zijn werk doet!

Oke mooizo man, post die foto's vanavond maar! haha ja precies, dan kan je de verschillen zien :)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 18:35 ----------

Goede training man!! Ook al sterk, vooral je rows! Bench press / Squats zijn ook niet verkeerd, gaat al de goede kant op. :) Mooi dat je squats ook goed gingen zonder blessures/pijntjes er aan over te houden..

Tricep extensions zijn idd wel lekker om je triceps flink te laten branden. Doe ze zelf ook wel eens in de zoveel tijd, maar dan incline barbell triceps extension. :)

Is goed bro, vrijdag word dus ook weer een mooie dag! een kcal bom shake na een training is wel lekker, dat doe ik ook altijd :D

Haha ja ik legde het dus voor en vroeg het en ze verteld mij dat ze nog een mobiel tegoed heeft van der abbo.. ze betaalt 90euro per maand zegt ze dus ik dacht gelijk okee dan schrijf ik direct ****ing dure telefoons op en kijken of ze het meekrijgt .. ze gaat morgen naar de winkel ik heb Galaxy s3, galaxy nexus en de galaxy s2 opgeschreven nu maar hopen dat ze met 1 van de 3 thuis kom maar ik juich pas als dat zo is :P

Lijkt mij ook die gel kan je gewoon los kopen bij de apotheek kost 8,50 en je doet er een maand of 2 mee denk ik misschien zelfs langer omdat je maar paar puistjes heb..

--------------------------------------------------------------

Thnxx man!! Gaat idd heerlijk en train al met heel wat kg's..maar ik red dus nog meer en ja tot nu toe pakt dat goed uit ! dus dat is echt een lekker gevoel gewoon had nooit geweten dat ik zoveel aankon had deze week ook 70kg deadlift ik bedoel haha dat vind ik heel wat voor mijn doen! en dat motiveert me echt enorm!

Tricep extensions zijn idd wel lekker zeker voor herhaling vatbaar en een goeie manier om je triceps lekker te laten branden idd!

elke workout dag is een mooi dag ! :D jaa dat is zeker lekker shake van bijna 600kcal oeff

abbo ziet er goed uit man en verzorgd logje!

Yeahh buddy :D thnx man en ik probeer het zo goed mogelijk te verzorgen :) thanks

-------------------------------------------------------

Ik had dus gezegd dat ik wat foto's zou schieten en zou posten dus dat ga ik dan ook maar doen.. ehm ik weet niet ik vind het een beetje balen dat er geen timer op zat omdat ik dan betere foto's had kunnen hebben..moest nu alles via de spiegel doen en jaa dat is het weer net niet.. maarja betere foto's komen er wel als ik nieuwe telefoon heb en jaa voor nu toch even een paar fotos :D ghehe me kuiten en bovenbenen gaan lekker en ik denk dat jullie dat ook wel gaan zien!

16k81zr.jpg

2ajyplt.jpg

Linkerarm:
142fqqu.jpg

Rechterarm:
1zmnww9.jpg

Rechterbeen:
1jw806.jpg

Linkerbeen:
2mpk568.jpg

Linkerkuit:
nqemnp.jpg

Rechterkuit:
1zcer92.jpg

Beetje voor de abs..
209q4pw.jpg

Vind alleen dat ik nogal veel moedervlekken heb en dat het een beetje me fysiek verkloot misschien toch nog eens wat aan gaan doen maarja heb er zoveel..agja iig dit waren de foto's voor nu zo hebben mensen beetje een beeld wat voor fysiek ik heb als ik eenmaal een nieuwe telefoon zou krijgen maak ik betere..en dan ken ik ook fotos van me rug maken met een timer wat dus nu niet kan wat erg jammer is en ik moet nu alles via de spiegel doen dus dat vind ik ook wel best klote maar word vervolgd..

Ben nog steeds benieuwd wat me vetpercentage is..

Om deze post even af te knallen:

http://www.youtube.com/watch?v=HzRfjbmZ7iw&feature=autoplay&list=PLDAF06E52E5B1C0C3&playnext=9

http://www.youtube.com/watch?v=XrUMGQAAd84&feature=BFa&list=PLDAF06E52E5B1C0C3

helemaal niet slecht man, ga zo door

Thnx bro :D en door gaan ga ik zeker!! nog 1 workout en het is nog 8weken doorzetten! tijd gaat ook snel he..

best goed fysiek had minder verwacht man!

Haha nice bro! zal mooi zijn als je zo duurdere ervoor terug krijgt :D

Oke dat valt zeker wel mee ja. De winter naderd, dus puistjes storen me niet zo super erg, maar mocht ik in het voorjaar nog last hebben.. dan koop ik ook gewoon zo tube. :)

----------------------------------------------------------------------------------------

Dat doe je zeker, en die 70 kg DL is zeker wel netjes man!! Ga zo door dan word dat vanzelf zwaarder.

Haha ja precies, plezier erin hebben is ook belangrijk :D Mijn Post wo shake is ook 600 kcal + de maaltijd die daarna volgt maakt 1400 kcal.. :o

Je progressie is er wel! Netjes, vooral je benen en kuiten idd!! Jammer dat timer er niet op zat, had graag back double biceps pose gezien :p

Ja je hebt wel aardig wat moedervlekken, is geen probleem toch? kan je op ten duur altijd nog laten laseren.. En daar houd ik je aan ghehe, want mis de rug pic ook! :D

Haha lekker om het af te knallen bro! :P

Thnx Nesselaarr, leuk dat ik je verwachtingen heb overtroffen haha ! :)

@Johan, ja echt he maar het is een galaxy ace geworden van ongeveer 165 maarja ik heb het gratis en jaa ik mag niet klagen!

Ja dat is ook weer zo.. gezicht is altijd wel k*t rug of schouders boeien me ook niet echt..

Ja 70kg is echt een soort van mijlpaal noem ik het maar..maar je ik denk morgen toch de 74 proberen of nog even op 70kg blijven hangen.. en dat word uiteraard zwaarder dus ik ga me vanaf nu zo goed als focussen op de DL! techniek en uitvoering blijft het belangrijkste..

haha lekker is dat he gelijk 1400kcal erin BAM!!

jaa het is er al wel schouders komen ook wat meer nu.. zie je alleen niet bij de linkerarm haha, benen gaan super en kuiten helemaal denk dat me bovenbenen binnenkort wel eruit schieten daarmee bedoel ik zo bobbel op je been zo jaa hopelijk weet je wat ik bedoel :D

ik heb nu een telefoon en zal eens kijken of daar een timer op zit dan maak ik wat meer foto's.. en ik weet niks van poses af maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt :P

Komt goed!!

Morgen weer knalleen!! woehoee heerlijk squats !! press!! chinss..!! DEADLIFT!! BAM!! vind het de lekkerste workoutt helemaal aangetast bij zo workout en dan heerlijk herstellen oeff?!!!

Post morgen weer de training!!

Oke mooi man, ja als het gratis is vind je het al gauw best.. :P

Gezicht is vaak maar beperkt.. maar had laatst sinds tijden weer eens hagelslag op brood.. en gelijk mis!! :o heb trouwens ook een hele vette huid, gezicht, rug, borst en schouders vooral.. soms ook erg vervelend!!

Elke kilo die je gaint is weer een stukje motivatie, dus gewoon door gaan.. of je nou op 70 blijft of door gaat naar de 74, zolang je het verantwoord doet is het geen probleem toch :D Als je dat maar door hebt.. Meer respect voor iemand die lager pakt met minder gewicht, dan iemand die té veel pakt met een k*t form.. ;)

Ja echt wel man! Maar ga het voortaan wel beetje beter timen.. aangezien ik 's ochtends train en ook al begin met een oats shake van 600 kcal. en dan na de training post wo shake + meal 1400 kcal.. Zit ik al over de helft met nog meer dan een halve dag te gaan :o

Haha mooi man, bij mij gaan schouders dus vrij traag.. :mad: maar komt wel goed.. ja ik begrijp het.. dat de quads er keihard uit steken.. :D

Haha is goed man, ik denk jet vast wel.. dat oudere touchschreen toestel van mij heeft het zelfs. :p En check mijn foto gallery.. daar heb ik 2 foto's met die pose.. let wel op dat je niet teveel je schouderbladen naar elkaar toe drukt, anders span je je lats minder goed waardoor je rug smaller oogt.. ;)

Haha lekker man, DL & squats zijn gewoon heerlijk om te doen! Weekend is ideaal om te herstellen dan :P

Ja doe dat! Succes alvast

Leukste aan stronglifts vind ik dat het niet voor iedereen weggelegd is.. het eist discipline, doorzettingsvermorgen, motivatie.. etc zijn vast genoeg mensen die het wel kunnen en volhouden maar daarnaast zeker de meerderheid niet..leuke is dat nu mensen naar me op gaan kijken van wow wtf hij squat 60kg.. hij presst 40kg weg ik zie mensen kijken van wow wtf .. im like.. i like it

4weken zitten erop! dit is 1/3e van het schema en de next 8weken word een hel maar ik blijf doorzetten tot ik het gehaald heb..NO EXCUSES!! NO PAIN NO GAIN!! PAIN IS TEMPORARY!! AT THE END OF PAIN IS SUCCES!!

Week 4 Workout 12

Squats:

2x5 20kg
1x3 30
1x2 48kg

5x5 60kg (BAM! Mijlpaal!)

Press

2x5 20
1x3 30
1x2 30

5x5 40kg (BAMMM!!!!)

DL

2x5 40
1x3 50
1x2 60

1x5.....74kg!!

Opmerking: Spanning steeg ik zag mensen kijken .. en kijken hij wilt dit gaan doen? ik dacht bijmezelf jaa ik doe dit ik haal dit..mensen bleven staren en staren .. kuki pakt de barbell vast kijkt zich zelf aan in de spiegel pakt die 74kg!! BAM BAM BAM BAM BAM 5x voelde alsof me armen klaarkwamen binnenin zo mother****ing opgepompt

Chins

3x12 bw
2x10 bw

Morgen is weegdag! wish me luck ik was 57.5.. 2weken geleden nu hopelijk toch echt de 58 ik voel me gegroeid en ik hoop dat dat gevoel me helpt..

over 2weken meet ik me kuiten,bovenbenen en me armen! kijken hoeveel ik gegroeid ben in 6weken..tenminste als het gegroeid is :)

Pics:

De rug pose..als ie niet goed is heb ik nog meer.
2iifmg3.jpg

Weet ik veel wat pose :P probeerde 1 na te doen die ik wel eens vaak zie..
11lj3vr.jpg

Laatst bewerkt:
Gz met je PR's, baasje. Mooie opmerking ook, be proud of your achievements :) En nette armen. Wat is je BF% ong?

Gz met je PR's, baasje. Mooie opmerking ook, be proud of your achievements :) En nette armen. Wat is je BF% ong?

Thnx bro! :) wat betekent PR's eigenlijk precies? proud ben ik zeker.. damn 4weken en dan dit bereiken al..ik bedoel het ken alleen nog maar beter! resultaten zijn heerlijk maar de training en de rustdagen zijn zwaar en worden al zwaarder nobody said it was easy..nog 8 weken en ik noem het door hel en ik heb wat heel moois bereikt in me leven.

Nogmaals bedankt en ik heb geen idee van me exacte BF.. denk zelf rond de 10-12%

Je bent lekker enthousiast, mooi man.

Je gaat goed op stronglifts man! Nette training weer neergezet, die PR's (Personal records) zijn niet mis, en het gewicht is zeker wel gestegen vergeleken bij in het begin! :)

Succes met het wegen! :D En hopen dat je de 58 hebt gehaald!

Foto's zijn niet verkeerd, je bent goed droog waardoor die biceps er flink uit schieten!!
Je hebt je haar ook hetzelfde als ik altijd heb. :P En je supps staan er ook mooi op haha :roflol:

mooi enthousiast man, geniet maar van je beginners gains :D

kreeg vroeger ook wat grappig bedoeld gezeur over benen trainen/squat, maar met 100kg op me rug hoor ik niemand meer :p

Je bent lekker enthousiast, mooi man.

:) Ik word al enthousiaster.. ik ben nu wel echt zwaar naar de klote en zal misschien de hele dag in bed liggen, maar het is het waard! mijn PR's voor nu i think it's amazing..nooit gedacht dat ik dan maar ook ooit zoveel kon wegtillen.. gaf al eerder aan paar maanden terug kon ik me neef niet optillen (ongeveer 65kg) en nu kan ik dat zeker!

De Squats, de press en DL gaan super! de bench en rows gaan ook lekker maar mogen nog wel iets beter als ik straks de 50kg bij allebei haal heb ik weer 2 PR's dat brengt mij weer extra motivatie.

Je gaat goed op stronglifts man! Nette training weer neergezet, die PR's (Personal records) zijn niet mis, en het gewicht is zeker wel gestegen vergeleken bij in het begin! :)

Succes met het wegen! :D En hopen dat je de 58 hebt gehaald!

Foto's zijn niet verkeerd, je bent goed droog waardoor die biceps er flink uit schieten!!
Je hebt je haar ook hetzelfde als ik altijd heb. :P En je supps staan er ook mooi op haha :roflol:

Bedankt man :) ik vind ze ook zeker niet mis en vooral voor iemand van mijn kaliber vind ik het echt zeer netjes!

Thnx i made it bro!!

En ja haha wel een voordeel van droog staan natuurlijk :P me rug vind ik zelf ook niet verkeerd had minder verwacht dus sta er zelf wel van op te kijken haha.. dat zijn supps die ik niet gebruik en ik heb evengoed nog haar boven op me hoofd hoor hele bos zelfs :P maar iig thnx bro :)

mooi enthousiast man, geniet maar van je beginners gains :D

kreeg vroeger ook wat grappig bedoeld gezeur over benen trainen/squat, maar met 100kg op me rug hoor ik niemand meer :p

Zal ik zeker gaan doen :D hopelijk schiet ik nu even omhoog!

Haha ja maar waar ik train is het allemaal meer fitness gericht..echt een paar doen squats en dan maar echt 30kg bijvoorbeeld een enkele deadlift wel 80kg maar die gozer traint al 2jaar dus 80kg vind ik dan echt niks.. meeste zijn ook van die upperbody types die net beginnen met benen trainen

Vind het wel grappig ze kijken me aan van wtf! ??? ik ben best wel klein natuurlijk en dan heb ik zo barbell in me nek met een hoop gewichten eraan.. maarja als iemand dat zou doen van mijn postuur zou ik ook wel ff denken wtf :P maar de meeste beginnen denk ik echt op te kijken

Vooral bij de press 2jongens stonden erbij helemaal te kijken of ik me laatste set wel ging halen.. was ik klaar gingen ze weer snel verder

Ik heb er verder geen moeite mee vind het wel grappig.. laat ze lekker kijken en als ze denken dat ze het beter kunnen doen ze het maar :D

--------------------------------------------------------------------------

Het was dus weegdag vandaag en ik woog 2weken geleden 57.5! daar 2 weken voor 57.3/4.. daar was ik redelijk tevreden mee gewoon alleen al het feit dat ik iets omhoog ging.. maar ik ben een beetje verbaast over vandaag ik weet het niet..het is gewoon .. ik ben .. jaa.. ik ging wegen en was....58.7 WOEHOEEE :D

dat is 1.2kg in 2weken .. en dat ineens ik weet niet ik had het eigenlijk zo in me hoofd, spieren zijn zwaarder dan vetten (dat denk ik) als dat zo is dan ehm ja dan kijk ik toch naar me benen.. er zat eerst een klein laagje vet overheen en dat trekt eigenlijk steeds meer weg en het word al gespierder.. dus ik denk dat ik daardoor ineens 1.2kg aangekomen ben maar het zal ook wel een beetje in me upperbody zitten.. zo dacht ik er tenminste over.. vet trekt weg spier komt er dus word je zwaarder

Kan ook komen door me variatie eetschema's komen natuurlijk en ik ben nu net begonnen met mass perfection gainer van B&F.. omdat ik iets voor me acne heb dacht ik **** die lactose ik neem het gewoon en anders komt er lekker een kuurtje (minocycline of doxycline ofso) en dus mijn shakes zijn 500ml + 60gram mass gainer en 30gram oats.. dat is samen 590kcal en dat drink ik met gemak weg dat x2 en ben sinds kort ook beginnen met dextrose.. gewoon pure en vind het erg lekker lekker zoet.. toch weer 185kcal en 48koolhydraten erbij als ik het goed heb.

Dus mijn conclusie uiteindelijk is:

Me benen worden gespierder..dus zwaarder.. ik ben nu 10 dagen bezig met dextrose en gainer wat ook kan helpen, en ik gooi variatie in me eten + ik eet 3000kcal per dag misschien het weekend wat minder en een dag soms wat minder maar soms zit ik zelfs een dag boven de 3000 dus ongeveer 3000kcal per dag..

Wil je ook jou zegje kwijt over wat jij denk ? post het gerust .. denk je dat ik iets fout heb post het gerust.. ik zeg wat ik denk en wat ik zeg hoeft niet altijd goed te zijn! dus verbeter me en ik leer weer wat :D

haha nette training hoor:)

thnx bro :)

----

Training er weer voorbij! moest echt enorm bikkelen vanwege gebrek aan energie maar strijders finishen hoe dan ook met een lege maag of een volle.. maak niet uit we doen waar we voor gekomen waren en we gaan naar huis als we het voltooit hebben!!

Week 5 Dag 1 Workout 13

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 40kg

5x5 60kg

Opmerking: Voelde deze training echt amper pijn of amper me benen.. ja wel iets maar niet echt een pijntje of iets.. misschien een goed teken en heb ook de laatste tijd veel improved kwa squat techniek dus daar kan het ook door komen. Misschien was het ook een beetje wennen, verder zeer tevreden over me benen.. trainen tot de quads eruit springen :D

Bench

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 40kg

5x5 50kg

Opmerking: Mijlpaaltje.. maar niet echt met een wauw effect, alsnog ben er trots op en ze waren bijna TE zwaar maar nog niet geheel. Alle sets zonder spotter dus ben daar zeer tevreden verder..

Rows

2x5 30kg
1x3 30kg
1x2 40kg

5x5 50kg

Opmerking: Ook een mijlpaaltje maar ook niet echt met een wauw effect, maar ook op deze ben ik zeer trots en als het zwaarder word zou ik de barbell echt moeten laten steunen op de grond steeds oppakken en weer omhoog en dat x5 obviously..Voor nu was het nog niet nodig dus ben er trots op.

Funny: Ik deed de rows vandaag met een riem om, ik zie zo een gozer vet kijken en dan weer lachen.. dus ik dacht lacht ie me nou uit? hij deed het een paar keer..ik dacht echt van kan je lachen.. zie ik hem later hack squats doen met een zielige 7kg aan elke kant, wou echt zeggen is dat alles? hhahha ik zag hem in de spiegel ook vet moeite hebben.. maarja ik hield me in en hield respect ondanks dat ie me volgens mij uit zat te lachen.. zal wss door de riem komen :D

Bench Dips

3x12 met 25kg op me schoot + bw

Opmerking: Ga me straks meer focussen op tricep dips..ben die bench dips wel een keer zat.. Al die k*t schijven op je schoot..Er was dus niemand om te helpen vandaag, er schoof 1 zo schijf over me knie k*tdingen maar gelukkig geen erge pijn aan overgehouden.. Wel eventjes toen het gebeurde, maar goed gelukkig nu niet maar wil die triceps dips ook wel even omhoog halen!

iig zit het er weer op voor vandaag! nu lekker mezelf vol vreten en achter me playstation duiken want rust is belangrijk zeggen ze :D

Woensdag weer ultimate workout.. Squats, Press , DL & chins! kom dat zien!

Laatst bewerkt:
Hebben ze geen dip machine?

Maar je gaat wel goed zo te zien!

Thnx i made it bro!!

En ja haha wel een voordeel van droog staan natuurlijk :P me rug vind ik zelf ook niet verkeerd had minder verwacht dus sta er zelf wel van op te kijken haha.. dat zijn supps die ik niet gebruik en ik heb evengoed nog haar boven op me hoofd hoor hele bos zelfs :P maar iig thnx bro :)

Nice man! Echt een mijlpaal dit! :cool:

Jazeker wel man, je rug is zeker niet slecht voor je begin fase. haha oke, ik heb ook en bende sups die ik niet eens gebruik.. moet toch maar eens wat op maken.. :o Haha oke, het leek gemilimeterd op die foto.. ik laat het deze winter ook weer wat langer worden, maar wel de zijkanten opgeschoren.. Voorjaar gaat denk ik weer gemilimeterd. :P Geen probleem man ;)

-------------------------------------------------------------------------

Goed bezig met je squats! Wel vaag dat je helemaal niks voelde, bij mij brand het altijd als de ziekte met de zwaarste setjes. :p

Je bench is zeker niet slecht, en zeker niet tegenover je squats. ;) Gaat de goede kant op!

Ook zijn je rows sterk, en ik pak ze ook wel eens met riem.. na DL's is mijn rug helemaal op, dat haalt ook weer de kracht uit mijn rows weg. :mad:

Gelukkig dat je geen pijn er aan overhield.. Weighted bench dips zijn zeker wel ****ed up wanneer je je in je eentje moet redden.. Heb je de mogelijkheid om dips te doen dan? Anders zou ik dat gewoon doen. ;)

Ja het schijnt dat rust wel belangrijk is.. :D Ik duik vanmiddag ook nog even achter de playstation.. :p

Terug
Naar boven