Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ****ed up man, ik heb zelf ook een shit telefoon.. hoef ook geen nieuwe.. heb 'm zelfs nooit meer op zak.. wil niet bereikbaar zijn..gebruik mobiel alleen als wekker.. gewoon kijken of ze even voor wilt schieten, is wel zo makkelijk..
Ik heb het niet zo heel erg, maar enkele puistjes.. dan zou benzoylperoxide gel wel voldoende moeten zijn lijkt mij.. iig goed om te horen dat het wel zijn werk doet!
Oke mooizo man, post die foto's vanavond maar! haha ja precies, dan kan je de verschillen zien
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 18:35 ----------
Goede training man!! Ook al sterk, vooral je rows! Bench press / Squats zijn ook niet verkeerd, gaat al de goede kant op.Mooi dat je squats ook goed gingen zonder blessures/pijntjes er aan over te houden..
Tricep extensions zijn idd wel lekker om je triceps flink te laten branden. Doe ze zelf ook wel eens in de zoveel tijd, maar dan incline barbell triceps extension.
Is goed bro, vrijdag word dus ook weer een mooie dag! een kcal bom shake na een training is wel lekker, dat doe ik ook altijd![]()

jaa dat is zeker lekker shake van bijna 600kcal oeff
thnx man en ik probeer het zo goed mogelijk te verzorgen
thanks
ghehe me kuiten en bovenbenen gaan lekker en ik denk dat jullie dat ook wel gaan zien!

Mijn Post wo shake is ook 600 kcal + de maaltijd die daarna volgt maakt 1400 kcal.. 

heb trouwens ook een hele vette huid, gezicht, rug, borst en schouders vooral.. soms ook erg vervelend!!
Als je dat maar door hebt.. Meer respect voor iemand die lager pakt met minder gewicht, dan iemand die té veel pakt met een k*t form.. 

maar komt wel goed.. ja ik begrijp het.. dat de quads er keihard uit steken.. 
En check mijn foto gallery.. daar heb ik 2 foto's met die pose.. let wel op dat je niet teveel je schouderbladen naar elkaar toe drukt, anders span je je lats minder goed waardoor je rug smaller oogt.. 

probeerde 1 na te doen die ik wel eens vaak zie..Gz met je PR's, baasje. Mooie opmerking ook, be proud of your achievementsEn nette armen. Wat is je BF% ong?
wat betekent PR's eigenlijk precies? proud ben ik zeker.. damn 4weken en dan dit bereiken al..ik bedoel het ken alleen nog maar beter! resultaten zijn heerlijk maar de training en de rustdagen zijn zwaar en worden al zwaarder nobody said it was easy..nog 8 weken en ik noem het door hel en ik heb wat heel moois bereikt in me leven.
En hopen dat je de 58 hebt gehaald!
En je supps staan er ook mooi op haha 
Ik word al enthousiaster.. ik ben nu wel echt zwaar naar de klote en zal misschien de hele dag in bed liggen, maar het is het waard! mijn PR's voor nu i think it's amazing..nooit gedacht dat ik dan maar ook ooit zoveel kon wegtillen.. gaf al eerder aan paar maanden terug kon ik me neef niet optillen (ongeveer 65kg) en nu kan ik dat zeker!Je gaat goed op stronglifts man! Nette training weer neergezet, die PR's (Personal records) zijn niet mis, en het gewicht is zeker wel gestegen vergeleken bij in het begin!
Succes met het wegen!En hopen dat je de 58 hebt gehaald!
Foto's zijn niet verkeerd, je bent goed droog waardoor die biceps er flink uit schieten!!
Je hebt je haar ook hetzelfde als ik altijd heb.En je supps staan er ook mooi op haha
![]()
ik vind ze ook zeker niet mis en vooral voor iemand van mijn kaliber vind ik het echt zeer netjes!
me rug vind ik zelf ook niet verkeerd had minder verwacht dus sta er zelf wel van op te kijken haha.. dat zijn supps die ik niet gebruik en ik heb evengoed nog haar boven op me hoofd hoor hele bos zelfs
maar iig thnx bro 
mooi enthousiast man, geniet maar van je beginners gains
kreeg vroeger ook wat grappig bedoeld gezeur over benen trainen/squat, maar met 100kg op me rug hoor ik niemand meer![]()
hopelijk schiet ik nu even omhoog!
ik ben best wel klein natuurlijk en dan heb ik zo barbell in me nek met een hoop gewichten eraan.. maarja als iemand dat zou doen van mijn postuur zou ik ook wel ff denken wtf
maar de meeste beginnen denk ik echt op te kijken

Thnx i made it bro!!
En ja haha wel een voordeel van droog staan natuurlijkme rug vind ik zelf ook niet verkeerd had minder verwacht dus sta er zelf wel van op te kijken haha.. dat zijn supps die ik niet gebruik en ik heb evengoed nog haar boven op me hoofd hoor hele bos zelfs
maar iig thnx bro
![]()

Haha oke, het leek gemilimeterd op die foto.. ik laat het deze winter ook weer wat langer worden, maar wel de zijkanten opgeschoren.. Voorjaar gaat denk ik weer gemilimeterd.
Geen probleem man 

Gaat de goede kant op!

Ik duik vanmiddag ook nog even achter de playstation.. 
Hebben ze geen dip machine?
Maar je gaat wel goed zo te zien!