Fitness Seller

Kukipushup's stronglifts/madcow log

Haha ja squats are ultimate! ik merk ook meer stabiliteit het fietsen gaat makkelijker en je begint er wat anders van te lopen..wat breder maar daar kom je van zelf nog wel achter wss :p

Ja je zou echt gek zijn als je niet gaat trainen..man waar is je mentaliteit! no excuses?? je hoeft niet eens naar de gym te fietsen door deze kou door de regen of wat dan ook, waar is die doorzet mentaliteit van je man..Dat is dan wel k*t ik heb nog nooit een cut ervaren dus heb er geen idee van maar met 3x5 behoud je zeker nog wel wat kracht.

Haha jaja weer op de squats offcourse :D laatste tijd ligt hoge potentie bij de deadlift atm..sinds ik die 100 gepakt heb wil ik er maar mee door.. alleen ik denk dat ik wat beter me best moet doen bij bench en wat meer motivatie er in moet tonen!

cashews is mega duur als je het uitrekent per maand/jaar..pinda's vervelen misschien sneller maar ja omdat het goedkoper is koop ik dat 10x liever! jaa ik zat ook te denken aan een zakje chips af en toe ofso in het weekend als afwisseling/beloning voor jezelf..geen mega zak chips natuurlijk! Misschien de helft dan daar van maar beetje variatie is belangrijk.

In mijn multi vit ziet niet zoveel D3 maar 25% van de ADH dus slik nu zeker 2 weken 5000IU per dag.. kom al jaren te kort dus mij boeit het niet dat ik de max dosis overschrijd :P ik voel me der lekkerder bij en straks om de 2 dagen denk ik en als potje op is 2000IU per dag.

Ja zeker wel haha. Heeft meer voordelen dan dat je zou denken. Inderdaad man, ik moet me niet laten kennen en gewoon door knallen ook al heb ik eens een tegenslag. Een cut is best wel k*t ja haha, ik denk dat 3x5 de beste optie is idd.

Het zal ook weer eens niet zo zijn dat jij een PR op je squats hebt. :D mooi om te horen man, die 100 kg zet je alleen maar aan tot meer! wat benchen betreft, ik heb hetzelfde.. en heb wat filmpjes gekeken. Knijp jij goed in de bar wanneer je omhoog gaat? Hierdoor schijn je meer gewicht te kunnen drukken, en een betere spanning. (wist ik nooit) :o

Cashews zijn wel lekker, maar pinda's zijn niet zo droog als cashews dus wel redelijk makkelijk naar binnen te werken. Je moet het er wel eens van nemen, sowieso in het weekend. Dan is het ook makkelijker vol te houden. In bulk geld; if it fit your macro's. :D

Dan is die 5000 IU ook niet zo heel erg schadelijk hoor, kan je gewoon wel een tijdje doen zolang jij je er goed bij voelt.. Maar zodra de zon er meer door komt moet je ook weer een beetje zakken in de hoeveelheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ging zo lekker vandaag! lekker lichte squats, press ging lekker en de 90kg lekker kunnen deadliften. Nog wat extra assistance gepakt steeds een setje van 1 oefening en daarna verder met de andere..Bicep curls/calf raises en tricep dips, alles achter elkaar met een beetje rust..Zegt er iemand "geen epo gebruiken he" dus ik zei epoo? wat is dat? toen zei die laat maar, ben wel benieuwd wat het is :p

Madcow Week 4 Dag 2

Main Lifts:

SQUATS
5x45
5x55
5x65
5x65

Press
5x30
5x34
5x40
5x44

DEADLIFT
5x55
5x70
5x80
5x90

Assistance:

Calf Raises
3x8 80kg

Tricep dips
3x8 bw

Bicep Curls
3x8 9kg

Cooling Down
2 minuten fietsen
2 minuten crosstrainer
3 minuten loopband

Nu een shake erin knallen! morgen weer lekker rijlessen, heb er zin in!

-

Laatst bewerkt:
Ja zeker wel haha. Heeft meer voordelen dan dat je zou denken. Inderdaad man, ik moet me niet laten kennen en gewoon door knallen ook al heb ik eens een tegenslag. Een cut is best wel k*t ja haha, ik denk dat 3x5 de beste optie is idd.

Het zal ook weer eens niet zo zijn dat jij een PR op je squats hebt. :D mooi om te horen man, die 100 kg zet je alleen maar aan tot meer! wat benchen betreft, ik heb hetzelfde.. en heb wat filmpjes gekeken. Knijp jij goed in de bar wanneer je omhoog gaat? Hierdoor schijn je meer gewicht te kunnen drukken, en een betere spanning. (wist ik nooit) :o

Cashews zijn wel lekker, maar pinda's zijn niet zo droog als cashews dus wel redelijk makkelijk naar binnen te werken. Je moet het er wel eens van nemen, sowieso in het weekend. Dan is het ook makkelijker vol te houden. In bulk geld; if it fit your macro's. :D

Dan is die 5000 IU ook niet zo heel erg schadelijk hoor, kan je gewoon wel een tijdje doen zolang jij je er goed bij voelt.. Maar zodra de zon er meer door komt moet je ook weer een beetje zakken in de hoeveelheid.

Idd gewoon door knallen!

Haha is alweer ffies geleden hoor, word ook lekker zwaar he.. Over bench, ehm ik heb geen idee of ik goed in de bar knijp..zal er is opletten vandaag, ik ga denk ook youtube afstruinen voor kleine tips met de bench..de bench valt te veel achter kan toch niet kloppen :p

Een hoop fits in my macro's maar ik neem het er nooit echt zo van, probeer zo clean mogelijk te blijven en schoon aan te komen. Over de d3 ja tegenwoordig is alles niet goed voor je als je het teveel neemt..Waarom zou 5000IU slecht voor me zijn ik bedoel ik kom al jaren tekort waarom nu niet extra nemen en sowieso in de winter ik heb geen andere d3 bron, ik vind het wel prima zo en als de winter weer beetje weg gaat neem ik wel 2000IU. Dacht bij vitaminen dat je het overige er wel uit pist maar dat is zeker alleen bij vitamine B zo :p

Haha van epo kan je bloed meer zuurstof vervoeren, krijg je meer uithoudingsvermogen van. Moet je maar eens googlen.

Nette training!

Hahaha ik zie het ja het eerste wat ik tegenkwam was allemaal wielrenners die het gebruikte en er voor geschorst waren etc, zo ook lance armstrong..Ik zou zulke dingen nooit nemen/slikken of w/e. Hij bedoelde het vast als grap maar ach ik zie het als een compliment.

Ik deed ook de assistance achter mekaar en achter mekaar zonder echt rust te hebben tussen de sets, denk dat ie daarom er over grapte :p

Thnx bro! Vandaag nog maar even me best doen.

Btw, kijk ik op me madcow schema vandaag zie ik 3x90kg squats staan. This shit gonna be heavy, zou kunnen overwegen om eerst 88kg te pakken en volgende week 90kg als het goed ging..Zou ik vandaag alweer een nieuwe PR kunnen breken met squats? We will see :)

Laatst bewerkt:
Idd gewoon door knallen!

Haha is alweer ffies geleden hoor, word ook lekker zwaar he.. Over bench, ehm ik heb geen idee of ik goed in de bar knijp..zal er is opletten vandaag, ik ga denk ook youtube afstruinen voor kleine tips met de bench..de bench valt te veel achter kan toch niet kloppen :p

Een hoop fits in my macro's maar ik neem het er nooit echt zo van, probeer zo clean mogelijk te blijven en schoon aan te komen. Over de d3 ja tegenwoordig is alles niet goed voor je als je het teveel neemt..Waarom zou 5000IU slecht voor me zijn ik bedoel ik kom al jaren tekort waarom nu niet extra nemen en sowieso in de winter ik heb geen andere d3 bron, ik vind het wel prima zo en als de winter weer beetje weg gaat neem ik wel 2000IU. Dacht bij vitaminen dat je het overige er wel uit pist maar dat is zeker alleen bij vitamine B zo :p

Haha precies, ik kneep eerder nooit goed in de bar. Maar heb ook vernomen dat het voor mij geen **** uit maakt.. Ik druk nog net zoveel gewicht als eerst. :( youtube filmpjes kan je wel goed helpen, ook al haal je er niet zo veel meer uit.. Je form is tenminste dan wel goed en dat is belangrijker dan het gewicht dat je drukt. Ik vind het ook zo raar dat de bench press zo zwaar achter loopt, je zou denken er moet iets mis gaan, maar dat is na mijn mening ook niet het geval..

Clean mogelijk is ook goed, zoals het hoort! Zo is het ook, uit voeding krijg je nooit je dagelijkse dosis dus een overdosis lijkt mij ook sterk. Gewoon houden zo, je kan altijd nog lager gaan.. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je ook het overige van de D3 eruit pist zoals het ook met vit. B is :p

Wel weer een goede training van woensdag bro! Je DL's gaan ook al steeds beter zie ik. Ik ben er trouwens achter gekomen dat de T-bar row echt heerlijk is, voel ik veel beter dan de gewone BOR. :)

Heavy shit man als je 3x90 moet squatten, je kan denk ik beter eerst de 88 pakken.. Zo grote sprong naar de 90 lijkt mij killing, maar dat zal je zelf wel het beste aan voelen. Nieuwe PR zou mooi zijn, succes kerel!

Week 4 er al weer op en nog steeds geen fail! Epic.

Ik hield me vanzelf voor de gek, ik dacht waarschijnlijk te negatief...Ik dacht dat het zwaar zou zijn maar eh jullie zullen vast begrijpen wat ik bedoel, check me PR!

Madcow Week 4 Dag 3

Main Lifts:

SQUATS
5x45
5x55
5x65
5x75
3x88 (PR!)
8x65

Spijt dat ik de 90kg niet wou proberen, 88kg ging werkelijk easy! Niet om stoer te doen, gewoon echt easy..

Bench
5x25
5x30
5x40
5x45
3x50
8x40

Rows
5x30
5x40
5x44
5x54
3x60
8x45

Assistance:

Calf Raises
10x80kg
10x80kg
8x80kg

Cooling Down
2 minuten fietsen
2 minuten crosstrainer
2 minuten loopband

Ooit iemand van 1,63 en 60kg 88kg zien squatten? Ik wel! mezelf (haha), offcourse proud maar spijt dat ik de 90kg niet gelijk wou doen..had het zeker gehaald! en weer een extra goal binnen! In het begin was 60kg squats en 70kg DL zwaar..nu praat ik al over de bijna 90kg squat en de 100kg DL! Epic.

Geen epo nodig..ik slik me vitaminen en ik knal in de sportschool! + mentaliteitskracht, ik trots en nu een dikke shake erin knallen en opfrissen! Ajjuuuu :)

Gefeliciteerd met je PR, sterk die squats! En je rows zien er ook goed uit. Volgende keer gewoon die 90 pakken! :)

Haha precies, ik kneep eerder nooit goed in de bar. Maar heb ook vernomen dat het voor mij geen **** uit maakt.. Ik druk nog net zoveel gewicht als eerst. :( youtube filmpjes kan je wel goed helpen, ook al haal je er niet zo veel meer uit.. Je form is tenminste dan wel goed en dat is belangrijker dan het gewicht dat je drukt. Ik vind het ook zo raar dat de bench press zo zwaar achter loopt, je zou denken er moet iets mis gaan, maar dat is na mijn mening ook niet het geval..

Clean mogelijk is ook goed, zoals het hoort! Zo is het ook, uit voeding krijg je nooit je dagelijkse dosis dus een overdosis lijkt mij ook sterk. Gewoon houden zo, je kan altijd nog lager gaan.. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je ook het overige van de D3 eruit pist zoals het ook met vit. B is :p

Wel weer een goede training van woensdag bro! Je DL's gaan ook al steeds beter zie ik. Ik ben er trouwens achter gekomen dat de T-bar row echt heerlijk is, voel ik veel beter dan de gewone BOR. :)

Heavy shit man als je 3x90 moet squatten, je kan denk ik beter eerst de 88 pakken.. Zo grote sprong naar de 90 lijkt mij killing, maar dat zal je zelf wel het beste aan voelen. Nieuwe PR zou mooi zijn, succes kerel!

Ja ik probeerde dat vandaag maar merk er niet zo veel van, denk niet dat ik meer kan benchen als eerst. Mijn techniek lijkt me ook juist alleen het is idd raar dat bench zo achter loopt..Ik snap het niet want sommigen kunnen zoveel benchen en dan denk ik waarom kan ik dan nog maar zoveel? Ik zie het wel en doe het rustig aan.

Overdosis lijkt me ook sterk, maar tegenwoordig is alles slecht voor je..Anabolen ook maar kijk Arnold Schwarzenegger hij leeft ook gewoon nog. Denk dat zoveel D3 niet echt kwaad kan maar in de zomer wel 2000IU genoeg is.

DL gaat al beter ja! ik ken geen t-bar rows uitvoeren in me gym..dus doe gewoon de pendlays!

Gefeliciteerd met je PR, sterk die squats! En je rows zien er ook goed uit. Volgende keer gewoon die 90 pakken! :)

Thanks bro! ze worden al sterker :) volgende week sowieso de 90, denk dat volgende week zelfs de 5x90 al eraan komt..ben benieuwd..

Zo straks ga ik voor de 5x88kg squat, als het echt nog gemakkelijk meer kan pak ik volgende week de 90kg. Ik twijfel er nu al zelfs over om de 90kg te gaan proberen maar het zal er net aan liggen hoe ik me voel..heb ik veel energie voel ik me gefocust etc.. denk dat ik voor de 5x88kg aim en als ik dat haal ben ik trots genoeg en kan ik volgende week 90 pakken!

Eerst even eten en me vitamines slikken etc dan nog halfuurtje relaxen en weer knallen!

Goed bezig baas! Ik ben ook relatief zwak in bankdrukken hoor, dat verschilt gewoon per persoon. Een dikke deadlift is ook nice ;)

Goed bezig baas! Ik ben ook relatief zwak in bankdrukken hoor, dat verschilt gewoon per persoon. Een dikke deadlift is ook nice ;)

Haha vanwaar baas? Thnx bro! ja het ligt er ook aan waar je het meeste voor gemotiveerd voor ben denk ik, maar ook waar je voor wilt trainen..ik doe elke training squats al maanden lang, als ik elke dag bankdrukken als eerste pakte en elke training was ik nu wel verder gekomen ermee. Denk dat ik misschien ook eens een paar weken dat ga doen gewoon bankdrukken elke training en steeds als eerste, alleen dan is het weer zonde van me squats dus idk. Een dikke deadlift en een dikke squat vind ik 10x beter als een dikke bench en een mindere DL+Squat.

-----

Training weer voorbij en ik moet zeggen, kuki is on fireee! haha ik zet door zoals het hoort ik geef niet op en ik breek nu alweer een PR! Voelt te goed voor woorden, en om dan maar te denken dat ik vrijdag zeker weer een PR verbreek! 3x90kg squats moet makkelijk lukken.

Madcow Week 5 Dag 1

Main Lifts:

SQUATS
5x44kg
5x54kg
5x70kg
5x80kg
5x88kg (PR!)

Bench
5x24kg
5x30kg
5x40kg
5x44kg
5x50kg

Rows
5x30kg
5x40kg
5x44kg
5x54kg
5x60kg

Assistance:

Triceps Dips
3x10 bw

Calf Raises
2x10 80kg

Cooling Down
1 minuut fietsen
1 minuut crosstrainer
3 minuten loopband

Helaas was er niemand om even de PR te filmen, ik had gehoopt dat er iemand zou komen die dat even kon doen maar het was vrij rustig en een paar vrouwen waren druk bezig met cardio en er waren 2 polen dus daar kon ik het niet aan vragen. Ik hoop vrijdag de 3x90kg gefilmt te kunnen hebben zo kunnen mensen me techniek van nu zien en ik squat nu nog steeds zonder tampon bar en echt diep onder parallel. Nu even 4 broodjes erin trappen ! even relaxen en opfrissen en morgen lekker herstel dagje en weer rijlessen!

Woensdag sowieso weer knallen met DL en Press! :)

-

Laatst bewerkt:
Sterke pr man.
Die 3 x 90 moet er zeker in zitten afhankelijk hoe easy t ging misschien wel 5 x 90

Ja ik probeerde dat vandaag maar merk er niet zo veel van, denk niet dat ik meer kan benchen als eerst. Mijn techniek lijkt me ook juist alleen het is idd raar dat bench zo achter loopt..Ik snap het niet want sommigen kunnen zoveel benchen en dan denk ik waarom kan ik dan nog maar zoveel? Ik zie het wel en doe het rustig aan.

Overdosis lijkt me ook sterk, maar tegenwoordig is alles slecht voor je..Anabolen ook maar kijk Arnold Schwarzenegger hij leeft ook gewoon nog. Denk dat zoveel D3 niet echt kwaad kan maar in de zomer wel 2000IU genoeg is.

DL gaat al beter ja! ik ken geen t-bar rows uitvoeren in me gym..dus doe gewoon de pendlays!

Thanks bro! ze worden al sterker :) volgende week sowieso de 90, denk dat volgende week zelfs de 5x90 al eraan komt..ben benieuwd..

Voor mij maakt het ook niet uit hoe ik het doe.. Ja je ziet vaak genoeg anderen boven de 80 benchen, en de helft daarvan is al heavy. ??? gewoon rustig door blijven doen, en eens in de zoveel tijd verhogen met 1.25 plates.

Precies, dan kan je net zo goed niks meer nemen als alles slecht is. D3 in de zomer weet ik niet of het nodig is, aangezien dan de zon je Vit. D3 bron is.

Pendlay rows zijn ook lekker als je de techniek goed beheerst, en dat is bij mij juist weer niet het geval.. 5x90 squats zouden echt ****ing sterk zijn man!

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:37 ----------

Lekkere training man, en congratz met je PR! :D voel jij je borst niet erg lang wat spierpijn betreft? Ik heb soms wel 3/4 dagen spierpijn in de borst, terwijl het een relatief kleine spiergroep is..

Gaat de goede kant op, lekker man! Ben benieuwd naar je filmpje van 3x90!

Gaat zeker de goeie kant op! de 90kg zou al echt gruwelijk zijn maar de 100 als ik die aantik gooi ik mezelf weg :P Ik hoop het te kunnen filmen, echt waar ook voor mezelf om toch eens te zien hoe ik het nu doe!

Sterke pr man.
Die 3 x 90 moet er zeker in zitten afhankelijk hoe easy t ging misschien wel 5 x 90

Thanks man, 3x90 zit er sowieso in en dat moet me vrijdag zeker lukken! dan Aankomende maandag de 5x90kg proberen! word epic..

Voor mij maakt het ook niet uit hoe ik het doe.. Ja je ziet vaak genoeg anderen boven de 80 benchen, en de helft daarvan is al heavy. ??? gewoon rustig door blijven doen, en eens in de zoveel tijd verhogen met 1.25 plates.

Precies, dan kan je net zo goed niks meer nemen als alles slecht is. D3 in de zomer weet ik niet of het nodig is, aangezien dan de zon je Vit. D3 bron is.

Pendlay rows zijn ook lekker als je de techniek goed beheerst, en dat is bij mij juist weer niet het geval.. 5x90 squats zouden echt ****ing sterk zijn man!

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:37 ----------

Lekkere training man, en congratz met je PR! :D voel jij je borst niet erg lang wat spierpijn betreft? Ik heb soms wel 3/4 dagen spierpijn in de borst, terwijl het een relatief kleine spiergroep is..

Jaa maar dat zeg ik de meeste doen ook bankdrukken gelijk begin van de training en elke training zowat, ik doe dat met squats.. Als ik dat met bench zou doen zou ik ook zeker wel hoger zitten, maar idd niet erom stressen of iets gewoon rustig door blijven gaan en het komt vanzelf.

Ja daarom verminder ik in de zomer wel.. nu komt de zon ook al weer beetje tevoorschijn dus denk dat ik straks 2/3 per week neem.

Ik vind pendlays wel lekker, alleen ik voel me rug er wel altijd mee.. 5x90kg dat zou ****ing ziek zijn man!

Bedankt man, en thnx bro! :D PR's gaan echt lekker..ik vind madcow ook echt een goed schema, goed te doen goede rust alles vind ik er gewoon goed aan en ik merk het ook aan de PR's dat het een goed schema is. Ik heb nog nooit borst spierpijn gehad..echt nog nooit.. misschien dat ik ze te weinig pak? idk ik heb het nog nooit gehad iig..

Jaa maar dat zeg ik de meeste doen ook bankdrukken gelijk begin van de training en elke training zowat, ik doe dat met squats.. Als ik dat met bench zou doen zou ik ook zeker wel hoger zitten, maar idd niet erom stressen of iets gewoon rustig door blijven gaan en het komt vanzelf.

Ja daarom verminder ik in de zomer wel.. nu komt de zon ook al weer beetje tevoorschijn dus denk dat ik straks 2/3 per week neem.

Ik vind pendlays wel lekker, alleen ik voel me rug er wel altijd mee.. 5x90kg dat zou ****ing ziek zijn man!

Bedankt man, en thnx bro! :D PR's gaan echt lekker..ik vind madcow ook echt een goed schema, goed te doen goede rust alles vind ik er gewoon goed aan en ik merk het ook aan de PR's dat het een goed schema is. Ik heb nog nooit borst spierpijn gehad..echt nog nooit.. misschien dat ik ze te weinig pak? idk ik heb het nog nooit gehad iig..

Ik begin ook altijd met bankdrukken als eerste, en merk geen verschil als ik het later doe ofzo. De enige oefening ligt je ook beter dan de ander, en bij jou is dat duidelijk squats. :D Precies, we zullen het zien wat de toekomst brengt!

Ja de zon komt er gelukkig al wat vaker door, maar nog lange niet genoeg dus gewoon blijven gebruiken. 2/3 keer per week is dan wel voldoende lijkt me.

Geen probleem bro! :D Ja dat is het zeker, je gaat er goed op! Dan ben jij ook éen van de gelukkige haha, borst spierpijn is echt schijt irritant.. Onder je oksels vooral daar voel je het dan, dan is de barbell in je nek houden al lastig met squatten.. :o

Vandaag weer een PR verbroken, niet qua gewicht maar wel qua 5reps met gewicht! Iemand zei me vandaag dat het kan komen door me lengte dat ik minder bench, zou idd misschien wel kunnen want ben niet zo groot..

Madcow Week 5 Dag 2

Main Lifts:

SQUATS (light day)
5x44
5x54
5x70
5x70

Press
5x30
5x34
5x40
5x44

Deadlift
5x54
5x64
5x80
5x95 (PR! qua 5 reps)

Assistance:

Triceps Dips
3x12 bw

Calf Raises
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x100kg

Cooling Down
2 minuten crosstrainer
2 minuten fietsen
3 minuten loopband

Nu lekker aan 4 broodjes met kaas, ik woog vanochtend voor de wc 62.3 en na de wc 62 ben benieuwd hoeveel ik aankomende zondag weeg. Dan ben ik 5 weken bezig met madcow en het had 6 moeten zijn maar ik had een week overgeslagen (kerst dagen), iig eens zien of 5 weken al wat progressie levert.

Heb zin in vrijdag!! 3x90kg squat, moet me lukken!!!

Laatst bewerkt:
Het zou kunnen, maar ik ben in vergelijking met jou wel aardig langer en wij benchen ongeveer hetzelfde gewicht. Ik ga vanaf nu proberen wekelijks 2.5 kg erbij op te doen en hopen dat hoger uit kom. We zullen zien :D

Gefeliciteer met je PR op de DL! 5x95 is niet mis, gaat zeker de goede kant op! Voor je het weet lift je die 5x100 de lucht in. Je squats en calf raises zijn ook weer sterk als altijd. Ik ben ook benieuwd naar vrijdag, die 3x90 kg moet jou lukken!

Je bent toch al weer aangekomen, goed teken!

Het zou kunnen, maar ik ben in vergelijking met jou wel aardig langer en wij benchen ongeveer hetzelfde gewicht. Ik ga vanaf nu proberen wekelijks 2.5 kg erbij op te doen en hopen dat hoger uit kom. We zullen zien :D

Gefeliciteer met je PR op de DL! 5x95 is niet mis, gaat zeker de goede kant op! Voor je het weet lift je die 5x100 de lucht in. Je squats en calf raises zijn ook weer sterk als altijd. Ik ben ook benieuwd naar vrijdag, die 3x90 kg moet jou lukken!

Je bent toch al weer aangekomen, goed teken!

Ja daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar jij zou ook best wel wat meer kunnen denk ik misschien idd wekelijks bij voegen en kijken. Hoop het ook voor je!

Thnx bro! 5x95kg weer in het zakje :) op naar de 5x100 idd, squats en calf raises zijn me sterkste naja DL is de laatste tijd ook sterk.

Idd vanmorgen met alleen een broek aan 62kg! zonder ontbijt of wat dan ook.. dat betekent dat ik alweer 2kg gegroeid ben :D ben zo benieuwd naar de 3x90 vandaag!! dit word wel heavy maar als ik 5x88 kan kan ik 3x90 ook..hopelijk krijg ik het gefilmd :D

Voeding;

Zat te denken om mass perfection te laten schieten, denk dat ik overstap naar een eiwitshake dat word dan isolaat van b&f en dan als ontbijt een shake met 2 broodjes neem en een banaan. 2uur later 4 broodjes en 2/3 later weer broodjes en avondeten en daarna een eiwitshake+kwark+pinda's. Misschien dat ik bij die eiwittenshake wat ultra fine oats doe want heb nog 4 kg liggen :P iig zo wil ik het gaan doen en ondanks ik nu 62kg heb wil ik toch eens meer brood proberen ipv teveel op shakes te bouwen..vandaar 10 broodjes en ik ga weer meer ei eten dus we will see what happens.

Goals & squats;

nog 3kg bw te gaan en heb een mooi doel bereikt!! dan sowieso naar de 70 ! nu eerst focussen op een ander doel de 90kg squat! Yeaaah buddy heb er zo een zin in ik wil die 3x90 weg knallen!

Vandaag afspraak maken voor theorie-examen voor rijbewijs (auto), moet goed leren dit is weer een andere goal maar ook best uitdagend. Ben echt geen leer type en vergeet een hoop maar het gaat sowieso goed komen! Dus naast het BB leer ik me theorie + praktijk voor rijbewijs.

iig nu even chillaxen lekker me rust pakken en dan post ik me training weer nadat ik terug ben.

dit suckt..ik had dus iemand die het gefilmd had maar hij heeft kennelijk op het verkeerde knopje gedrukt zodat ie niet opgeslagen is..:mad: maarja laat ik me dikke PR maar niet verpesten voor een filmpje!

Week 5 er alweer op, nog 7 te gaan! en ga nog steeds lekker en zelfs steeds beter! Heb de 62kg bw ook aangetikt dus alles motiveert me op het moment.

Madcow Week 5 Dag 3

Main Lifts:

SQUATS
5x44
5x54
5x70
5x80
4x90 (PR!!)
8x70

Bench
5x25
5x30
5x40
5x44
5x50
8x40

Rows
5x30
5x40
5x44
5x54
3x60
8x44

Assistance:

Triceps Dips
2x20 bw
1x12 bw

Calf Raises
12x80kg
12x100kg
8x120kg

Cooling Down
3 minuten loopband
2 minuten crosstrainer
2 minuten fietsen

4x90kg squat !! geen 3x90 maar 4x90!! Echt jammer dat het niet opgeslagen is..maar het is niet anders (helaas). Ik blijf mezelf verbazen en daarbij helpt het schema madcow me echt wel, eerst stronglifts 12 weken en daarna madcow is echt een aanrader voor beginners. Ben super blij dat ik madcow gestart ben, ben benieuwt wat voor een schema ik hier na kan of ga doen..1 ding is zeker ik stop niet!

Kan niet wachten op week 12 van madcow, zo benieuwt naar me progressie als ik in 5 weken al zoveel progressie haal wat zou 12 weken madcow dan met me doen? Ghehe we will see maar ik weet dat het een hele sterke en goede progressie gaat worden!

Terug
Naar boven