- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Haha ja squats are ultimate! ik merk ook meer stabiliteit het fietsen gaat makkelijker en je begint er wat anders van te lopen..wat breder maar daar kom je van zelf nog wel achter wss
Ja je zou echt gek zijn als je niet gaat trainen..man waar is je mentaliteit! no excuses?? je hoeft niet eens naar de gym te fietsen door deze kou door de regen of wat dan ook, waar is die doorzet mentaliteit van je man..Dat is dan wel k*t ik heb nog nooit een cut ervaren dus heb er geen idee van maar met 3x5 behoud je zeker nog wel wat kracht.
Haha jaja weer op de squats offcourselaatste tijd ligt hoge potentie bij de deadlift atm..sinds ik die 100 gepakt heb wil ik er maar mee door.. alleen ik denk dat ik wat beter me best moet doen bij bench en wat meer motivatie er in moet tonen!
cashews is mega duur als je het uitrekent per maand/jaar..pinda's vervelen misschien sneller maar ja omdat het goedkoper is koop ik dat 10x liever! jaa ik zat ook te denken aan een zakje chips af en toe ofso in het weekend als afwisseling/beloning voor jezelf..geen mega zak chips natuurlijk! Misschien de helft dan daar van maar beetje variatie is belangrijk.
In mijn multi vit ziet niet zoveel D3 maar 25% van de ADH dus slik nu zeker 2 weken 5000IU per dag.. kom al jaren te kort dus mij boeit het niet dat ik de max dosis overschrijdik voel me der lekkerder bij en straks om de 2 dagen denk ik en als potje op is 2000IU per dag.
Ja zeker wel haha. Heeft meer voordelen dan dat je zou denken. Inderdaad man, ik moet me niet laten kennen en gewoon door knallen ook al heb ik eens een tegenslag. Een cut is best wel k*t ja haha, ik denk dat 3x5 de beste optie is idd.
Het zal ook weer eens niet zo zijn dat jij een PR op je squats hebt.
mooi om te horen man, die 100 kg zet je alleen maar aan tot meer! wat benchen betreft, ik heb hetzelfde.. en heb wat filmpjes gekeken. Knijp jij goed in de bar wanneer je omhoog gaat? Hierdoor schijn je meer gewicht te kunnen drukken, en een betere spanning. (wist ik nooit) 
Cashews zijn wel lekker, maar pinda's zijn niet zo droog als cashews dus wel redelijk makkelijk naar binnen te werken. Je moet het er wel eens van nemen, sowieso in het weekend. Dan is het ook makkelijker vol te houden. In bulk geld; if it fit your macro's.

Dan is die 5000 IU ook niet zo heel erg schadelijk hoor, kan je gewoon wel een tijdje doen zolang jij je er goed bij voelt.. Maar zodra de zon er meer door komt moet je ook weer een beetje zakken in de hoeveelheid.

ik voel me der lekkerder bij en straks om de 2 dagen denk ik en als potje op is 2000IU per dag.

youtube filmpjes kan je wel goed helpen, ook al haal je er niet zo veel meer uit.. Je form is tenminste dan wel goed en dat is belangrijker dan het gewicht dat je drukt. Ik vind het ook zo raar dat de bench press zo zwaar achter loopt, je zou denken er moet iets mis gaan, maar dat is na mijn mening ook niet het geval..
gewoon rustig door blijven doen, en eens in de zoveel tijd verhogen met 1.25 plates.
maarja laat ik me dikke PR maar niet verpesten voor een filmpje!