Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL!Grolmus zei:Bij zware borstoefeningen gebruik ik hem altijd, ter preventie.
Moen zei:Je had je ook gewoon kunnen laten opereren na dat ongeval hoor .. (LOL)
Yzord zei:Prachtig om te zien hoe sommige mensen zeggen dat een riem totaal overbodig is bij borsttrainingen. Moet je eens zeggen tegen gasten die 200+ drukken. Wordt je er totaal onderuit geluld.

Je rug hol trekken is juist beter omdat je dan je schouders meer spaart tijdens het uitdrukken, er komt veel minder druk op de gewrichten zo.ownedMonsterstrenght zei:Aangenaam kennismaken, ik ben Dries Willaert, ik bench-press 215kg en ik vind een riem gebruiken bij benchen totale bullshit ...

Corleoné zei:Met riem trainen is eigenlijk bijna nooit nodig. Behalve mss bij 300 kilo deadlift en squat.
Je moet niet denken in gewichten, maar in percentages. Alles boven de 90% doe je best met riem imo.Santino88 zei:Ja oké als powerlifter decline doen ja, maar als bodybuilder ga ik me ga ik me er zeker niet mee bezig houden.
b*ch tits , nee dank u!

Ik praat toch ook niet over de uitvoering? Het is bullshit dat je een hangende borst krijgt als je decline benches doet, wat telt is de verhouding met bovenkant borst. Snap niet hoe je de vorm van je lichaam aan één oefening kunt te wijten hebbenSantino88 zei:ik ben niet bezig over de uitvoering, maar over je ze al dan niet moet doen.
Als je decline doet krijg je een dikke onderkant en staan je tepels hoger, en dat vind ik dus absoluut niet net.
volgens mij hebben we gewoon een andere opvatting over de term b*ch tits![]()

Wolle zei:Natuurlijk, jij weet wel of ik niet geopereerd ben!
Verandert dan nog steeds niets aan het feit dat'k altijd last zal blijven hebben met men rug.