- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar op mijn niveau heb ik wat int. wedstrijden gedaan.
en misschien een paar kilotjes aankomen.
Een heerlijke korte vakantie: 5 landen bezocht en in Wellness & Spa gezeten.
5 sprints hierna.
Nu 5,40 met de steen rond de 5,10m en dat is helaas nog altijd mijn PR uit 2006 ?
Af en toe misschien
waarom zoudne ze het niej kunnen? ALsje genoeg beef hebt kan je alles tillen![]()
, maar ik begrijp wat je bedoelt.
er zijn idd uitzonderingen, maar ik loop al jaren tegen hetzelfde aan.
Ik doe Classic BB omdat ik natural nooit boven 100 op het podium kan staan bij gasten als koert vogel en Roy bronsgeest.
Maar je praat nog steeds over B niveau en zelfs het A het niveau is toch niet zo heel hoog in ned...? (ben geen expert, dus vergeef me als ik het mis heb) maar volgens mij hebben wij enkel een paar uitschieters gehad op INT niveau.
Ted, WOut, Jarno...en berend ook wel

Dat zijn nogal zware trainingen die je daar afwerkt, herstel je daar snel van?

Ik denk dat Jarno uit zichzelf al wel heel ver gekomen zou zijn. Als je foto's van hem ziet voor zijn powerlifting carriere zie je dat het een genetische freak is. Volgens mij zei hij dat hij 230 deadlifte de eerste keer dat hij het deed.
Echter moet je wel juicen om op wereldniveau mee te kunnen.

succes, zou wel mooi zijn als je mee zou kunnen doen je traint hard zat in ieder geval

Bij Powerliften zijn geen controles; misschien is Jarno nooit clean geweest![]()
.