MuscleMeat

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kom gewoon naar Sint Job ;)

Lopen doe je later maar..

• Topic Starter Topic Starter
Het is redelijk steil ja, maar alles is te trainen.
Moest er ooit op en af met iemand op mijn rug.

Het is geen Mount Everest he.

Nee, is maar 40% stijging 135m lang en 54m hoog.;)

Kom gewoon naar Sint Job ;)

Lopen doe je later maar..

Misschien is het te combineren wat ik betwijfel, (ben geen 18 meer) en ja het lijkt me een hele leuke wedstrijd.
Moet helaas zo weer naar bed, want morgenochtend gaat de wekker al weer om 5.00.:(:D

Zo, was heel even emotioneel geworden van wat je schreef. Wou voor het slapen nog even de mails checken, (ook voor mijn eigen werk) maar dit raakte me even. (positief bedoeld) Voor mijn kleine loopmaatje zou ik het willen doen. (zie avatar: ze is 24 december helaas overleden)
Zij zou zeker meegegaan zijn naar de wedstrijd. Kinderen vonden het altijd heel leuk om met haar te spelen als ik zelf bezig was met een onderdeel.
Ouders namen foto's van hun kinderen terwijl ze haar op hun handen namen of op hun schouders.:treuren:
Vaak maak ik grapjes met de emoticons, maar bovenstaande is heel echt.
Wat mis ik haar.
5 seconden voordat ze doodging was het laatste deed (met haar laatste power -ze lag op mijn borst-omhoog klimmen en me een kusje geven. haar hartslag was toen nog 5 per minuut ongeveer, dus ik wist dat ze doodging.
Dat kusje leek alsof ze me wou bedanken dat ik haar uit de dierenwinkel heb gehaald terwijl ze toen ernstig ziek was. Ze zeiden we willen haar niet verkopen, omdat we niet verwachten dat ze langer als een paar dagen te leven heeft. Ze zagen dat ik toen ik haar in mijn handen mocht nemen ze meteen mijn hand begon te knuffelen en dat ze zich goed voelde. Ze heeft altijd wel wat last van haar neus en luchtwegen gehad, maar ze heeft geleefd als langstlevend vrouwtjesratje bij ons.
Ik denk dat ze het heel leuk had gevonden om mee te gaan. Sorry voor de erg lange reactie, maar ze heeft echt alles gedaan wat leuk is aan dit soort diertjes.Zelfs een oude vrouw van 86 kwam naar me toe en die "wat is dat daar nou voor een lieverd. Ik zeg dat is een dumboratje. En toen ze zei "ik ben mijn hele leven bang voor ratten geweest, maar dit is gewoon een knuffeldierje. " En door haar zijn heel wat mensen over hun ratten fobie heen gekomen. Ze heeft los in het bos gelopen, gezwommen, op het strand geweest, wedstrijden bezocht (o.a. Merchtem) en dat was altijd feest.;):D
Karma onderweg. Dit maakt de keuze iig veel moeilijker. Ik dacht echt dat het rennen wordt en dan komt Kraft even met een opmerking.
Ik heb maar 5 puntjes. Geef die man even wat Karma. Tjonge lekker gejankt. Dat was misschien de laatste emotie die eruit moest en die ervoor zorgt dat ik weer die focus heb die er al lekker inzat de laatste 5 weken.:D

Top Kraft. Had ik net nodig.;)

Ik ga ervan uit dat het St. Job wordt? Stel Dumba, mij en je fans niet teleur!
Moet je voorstellen hoe het publiek reageert op je t-shirt, misschien helpt dit het verwerkingsproces van Dumba te versnellen!

Succes in St. Job!

Mooi man, helemaal top. Zie het als de laatste eer aan dumba.

Lol kneus, als je niet naar de wedstrijd komt ben je een sukkel.

Ik dacht dat je al was ingeschreven voor St. Job?

Ik ga ervan uit dat het St. Job wordt? Stel Dumba, mij en je fans niet teleur!
Moet je voorstellen hoe het publiek reageert op je t-shirt, misschien helpt dit het verwerkingsproces van Dumba te versnellen!

Succes in St. Job!

Ja,voor mijn schatje heb ik nog altijd altijd alles over. Zij zou het zeker willen.:D;)

Mooi man, helemaal top. Zie het als de laatste eer aan dumba.

Thanx man.:D

Lol kneus, als je niet naar de wedstrijd komt ben je een sukkel.

???Beter lezen of niet reageren.

Ik dacht dat je al was ingeschreven voor St. Job?

Ja, dat klopt. In/uitschrijven is altijd een eigen keuze. Hoewel ik liever hardloop/sprint als STM doe, wil ik het best nog wel een keer proberen.:D

Ik vind geen adres om naartoe te komen in St Job???

Normaal kom ik wel eens even zien waar héél de commotie rond is ja :p

Wat een feest af en toe ja...Maar zoals mc zou zeggen: tijd voor een lekkere/goede training Marco.
Moet tot 12 uur werken (wat een weelde) en dan is het weekend en de plannen zijn groots...nu de uitvoering nog.
Ik ga morgen of zondag naar het gebied rond Schoorl met alleen heuvels en zandbergen en daar dan lopen en later op de dag de STM-onderdelen en dan kijken of het te combineren is.:D;)

Weet niet wat het is, maar zelfs als ik 's ochtends moet werken voel ik vaak de behoefte toch nog wat te moeten doen.
Zie het maar als warming-up voor een heftig weekendje trainen.;)
4km gecrossed (waarmee de 50km er op zit voor deze week:in 5 dagen mwah)
Kneeraise 2x30 Crunch 4x25 Side raise per kant 3x15.
Inmiddels voor sgt...bijna 4 blokken zichtbaar. Bezig aan de laatste 2.:D;)

Zeg jij bent dus meer een renner dan een STM?
Nooit gedacht kerel, ik dacht andersom!

Ren je veel? Wat loop je gemiddeld?

De afgelopen 3 jaar heb ik (goed tellen) 21 hardloopwedstrijden gedaan en ik dacht 2 STM wedstrijden, 1 HG en 4 atletiekwedstrijdjes:
Over 10km zo rond de 11-12km/u en op de Klimduin was het 14,5km/u.
In 30 seconden boven.
100 meter zit rond de 11,8 sec (gem:30,5km/u)

Daarom verbaast het me af en toe dat zo veel mensen me in St.Job willen zien, want door al het rennen zijn de echt scherpe kantjes met gewichten tillen er inmiddels wel een beetje af.;)

We gaan over een jaar of 3 emigreren naar Polen in het bos tussen 7 grote en 20 kleinere meertjes: de hele dag lopen, hardlopen en zwemmen.
Heb er echt zin in: de grond is al gekocht 3300m2 op 100m van de bosrand.:D;)

haha inspector Imponderabilia,
jij moet die nieuwe Baantjer worden :roflol:

De afgelopen 3 jaar heb ik (goed tellen) 21 hardloopwedstrijden gedaan en ik dacht 2 STM wedstrijden, 1 HG en 4 atletiekwedstrijdjes:
In 30 seconden boven.

Daarom verbaast het me af en toe dat zo veel mensen me in St.Job willen zien, want door al het rennen zijn de echt scherpe kantjes met gewichten tillen er inmiddels wel een beetje af.;)

We gaan over een jaar of 3 emigreren naar Polen in het bos tussen 7 grote en 20 kleinere meertjes: de hele dag lopen, hardlopen en zwemmen.

dus we gaan je bij dat programma zien op ned 1 :"ik vertrek

In 30 seconden boven.

Denk dat iedereen gewoon benieuwd is na al die verhalen in je logje. Daarom wil iedereen ook komen kijken bij sint job.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven