kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is redelijk steil ja, maar alles is te trainen.
Moest er ooit op en af met iemand op mijn rug.
Het is geen Mount Everest he.

Je hebt je toch al ingeschreven voor St. Job zie link http://sterksteman.blogspot.com/2008/12/open-klasse-reeds-volzet-op-sm-sint-job.html.
Doe het voor Dumba!

Ik ga ervan uit dat het St. Job wordt? Stel Dumba, mij en je fans niet teleur!
Moet je voorstellen hoe het publiek reageert op je t-shirt, misschien helpt dit het verwerkingsproces van Dumba te versnellen!
Succes in St. Job!

Mooi man, helemaal top. Zie het als de laatste eer aan dumba.

Lol kneus, als je niet naar de wedstrijd komt ben je een sukkel.
Beter lezen of niet reageren.

Staat in de Powerlifting/strongman sectie onder St.Man van St.Job. Op pagina 4/5 staat het adres.Kom je er ook heen![]()

Normaal kom ik wel eens even zien waar héél de commotie rond is ja![]()

Zeg jij bent dus meer een renner dan een STM?
Nooit gedacht kerel, ik dacht andersom!
Ren je veel? Wat loop je gemiddeld?

De afgelopen 3 jaar heb ik (goed tellen) 21 hardloopwedstrijden gedaan en ik dacht 2 STM wedstrijden, 1 HG en 4 atletiekwedstrijdjes:
Over 10km zo rond de 11-12km/u en op de Klimduin was het 14,5km/u.
In 30 seconden boven.
100 meter zit rond de 11,8 sec (gem:30,5km/u)
Daarom verbaast het me af en toe dat zo veel mensen me in St.Job willen zien, want door al het rennen zijn de echt scherpe kantjes met gewichten tillen er inmiddels wel een beetje af.
We gaan over een jaar of 3 emigreren naar Polen in het bos tussen 7 grote en 20 kleinere meertjes: de hele dag lopen, hardlopen en zwemmen.
Heb er echt zin in: de grond is al gekocht 3300m2 op 100m van de bosrand.![]()
De afgelopen 3 jaar heb ik (goed tellen) 21 hardloopwedstrijden gedaan en ik dacht 2 STM wedstrijden, 1 HG en 4 atletiekwedstrijdjes:
Over 10km zo rond de 11-12km/u en op de Klimduin was het 14,5km/u.
In 30 seconden boven.
100 meter zit rond de 11,8 sec (gem:30,5km/u)
Daarom verbaast het me af en toe dat zo veel mensen me in St.Job willen zien, want door al het rennen zijn de echt scherpe kantjes met gewichten tillen er inmiddels wel een beetje af.
We gaan over een jaar of 3 emigreren naar Polen in het bos tussen 7 grote en 20 kleinere meertjes: de hele dag lopen, hardlopen en zwemmen.
Heb er echt zin in: de grond is al gekocht 3300m2 op 100m van de bosrand.![]()