Fitness Seller

Kuren en alcohol / drugs

Ik denk dat als iemand zegt dat het niet veel uitmaakt dat het liegen is tegen je zelf. ook als je zegt AAS is helemaal niet slecht, is liegen tegen je zelf. tuurlijk maakt het uit, maar ja relatief gezien denk ik minder. Vind eerlijk gezegd dat je ook bepaalde dingen moet laten als je on bent. maar dit is allemaal mijn mening hierover. geen echte ervaring met zulke situaties. of bronnen en feitjes.

Ben ik 't mee eens. We proberen alles maar te verbloemen, AAS is niet ongezond, alcohol is niet ongezond want zoveel mensen gebruiken het, drugs zijn niet slecht want elk weekend zijn er 1000'en compleet van de planeet, dus het allemaal combineren moet prima kunnen wekelijks, want dood gaan we nog niet. Nog leuker is de verdediging : maar ik verlies er geen kilo's door.

Ik zou 't persoonlijk niet doen, drink ook gwn helemaal niet omdat ik er geen behoefte aan heb en ik weet dat als ik nu 3 biertjes drink k wss al dronken ben :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik 't mee eens. We proberen alles maar te verbloemen, AAS is niet ongezond, alcohol is niet ongezond want zoveel mensen gebruiken het, drugs zijn niet slecht want elk weekend zijn er 1000'en compleet van de planeet, dus het allemaal combineren moet prima kunnen wekelijks, want dood gaan we nog niet. Nog leuker is de verdediging : maar ik verlies er geen kilo's door.

Ik zou 't persoonlijk niet doen, drink ook gwn helemaal niet omdat ik er geen behoefte aan heb en ik weet dat als ik nu 3 biertjes drink k wss al dronken ben :P

Wel goedkoop 3 biertjes haha
maar voor de rest ben ik het volledig met je eens

Vroeger vaak coke gesnoven tijdens hevige kuren.
Uiteindelijk er aan verslaafd geraakt en heel mijn spaarrekening erdoor gesnoven/gebased.
Door hartproblemen met de neus op de realiteit gedrukt en moeten stoppen voor mijn gezondheid. Al ging dat met vallen en opstaan.
Als ik er nu over nadenk had ik mij een mooie ducati kunnen kopen. En geen occasi
Ik voel mij een stuk beter nu en geen last meer van mijn tikker.
Een biertje moet wel kunnen vind ik :)

blowen kan opzich nog wel aftentoe vind ik.

Ik giet sowieso eens in de week een fles wodka naar binnen en af en toe een jointje. Het is wel slecht ja, alcohol breekt af.

Jouw kuurvoorstel zag er evengoed ongezond uit, of je daar nou nog bij blowt en zuipt/snuift maakt ook niks meer uit.
:roflol: lekker subtiel ook hahaha

Ik drink nauwelijks, dus nu ik een kuurtje doe is het niet moeilijk om helemaal geen alcohol te drinken.
Drugs vind ik verder een no-go. Of je nou kuurt of niet.

test tren xtc schredden in no time bodybuilding heeft zoiezo niks te maaken met gezond zijn.

:roflol: lekker subtiel ook hahaha

Ik drink nauwelijks, dus nu ik een kuurtje doe is het niet moeilijk om helemaal geen alcohol te drinken.
Drugs vind ik verder een no-go. Of je nou kuurt of niet.

Subtiel antwoorden HELPT op dit forum niet, gezien anders nog 10 maal dezelfde vraag in een ander jasje genoemd wordt om eindelijk het antwoordt op hun vraag te krijgen die ze zelf willen horen, ondanks dat ze eigenlijk al weten dat het fout is.

Dus dan liever ongenuanceerd maar wel EERLIJK en duidelijk voor zijn Raap.

Verder ON Topic......

Tuurlijk kan het lichaam dat/veel hebben, maar daar gaat het hier niet om.

Je kuurt toch om je lichaam door een maximale plateau te walsen en op hoger niveau te brengen en dan wil je de hoogst mogelijk Gains halen uit de toe te passen producten.

En dan ga je NIET - vind ik - voor die beperkte kuurtijd, waar je je toch al lekker voelt kloten met andere zaken die die groei/Gains -deels- in de weg kunnen staan.

Drugs en alcohol no-go tijdens orals.

Alcohol zou nog wel kunnen als je alleen aan de injects zit maar is niet bevordelijk en zelf doe ik het ook niet. Drugs ook met injects niet ivm bloeddruk en hart.

Het enige wat ik op zijn tijd doe in een kuur is 1x in de 2 weken lekker ontspannen met een goede haze :D

• Topic Starter Topic Starter
test tren xtc schredden in no time bodybuilding heeft zoiezo niks te maaken met gezond zijn.

Wat is dat nou weer voor onzin
bodybuilden heeft niks te maken met gezond zijn????

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Drugs en alcohol no-go tijdens orals.

Alcohol zou nog wel kunnen als je alleen aan de injects zit maar is niet bevordelijk en zelf doe ik het ook niet. Drugs ook met injects niet ivm bloeddruk en hart.

Het enige wat ik op zijn tijd doe in een kuur is 1x in de 2 weken lekker ontspannen met een goede haze :D

Zo af en toe een blowtje moet dan ook kunnen vindt ik, kan je ook totaal niet vergelijken met xtc etc

Drinken doe ik al heel lang niet meer.Alcohol vind ik echt zo zonde als ik kuur maar ook als ik niet kuur.
3x per jaar XTC op een feest,en dan geen 5 pillen maar gewoon een stuk of 2.
Is sowiezo niet echt een aanslag op mijn lichaam alleen de week daarna zijn je endorfine levels laag en dan heb je dus de dinsdag meer mentaal dan fysiek last van depressie/leegheid.
Woensdag/donderdag is dat overigens gewoon wel weer weg.

De avonturen die ik meemaak op die feesten zijn wel de dingen die het leven de moeite waard maken:D.
Maar over het algemeen dus trainen op zaterdagochtend en dan s'avonds al vroeg erin,geen bier op vrijdag en zaterdag zoals mn maten maar groene thee dus die paar feestjes..tja..

Ik drink ook wel s een drankje als ik on ben. Als ik ga stappen, 2-3 baco ofzo. Soms pak ik ook een half grammetje coke erbij, 1x in de maand ofzo. Nergens last van.

alcohol is nu eenmaal het grootste vergif voor de mens.
toch pak ik om de dag in een pittige stack van bijv de combi mast, bold, tren 2 shots wiskey voor het verdunnen van me bloed voor het slapen om geen stroop door me aderen te krijgen en betere nachtrust.
dit kan zeker geen kwaad en is een groot verschil tussen zuiverheid van alcohol, hoe zuiverder hoe beter en vooral met mate.
drugs en aas samen zie ik als korter willen leven, moet toch echt wel duidelijk zijn inmiddels

alcohol is nu eenmaal het grootste vergif voor de mens.
toch pak ik om de dag in een pittige stack van bijv de combi mast, bold, tren 2 shots wiskey voor het verdunnen van me bloed voor het slapen om geen stroop door me aderen te krijgen en betere nachtrust.
dit kan zeker geen kwaad en is een groot verschil tussen zuiverheid van alcohol, hoe zuiverder hoe beter en vooral met mate.
drugs en aas samen zie ik als korter willen leven, moet toch echt wel duidelijk zijn inmiddels

Mag ik jou er dan op wijzen dat er een heleboel schadelijkheidstabellen zijn waarbij AAS en XTC een 3 krijgen en alcohol toch echt een 10.
Dat is voor mij dan inmiddels wel weer duidelijk.

Wanneer ik een zaterdag aan de pillen ga trap ik maandag nog gewoon mijn gewichten de zaal door.
Is na het gebruik van alcohol wel anders.
En wat bedoel je met zuiverheid van alcohol?
Alcohol is gewoon een stof.

Eerst zeg je alcohol is het grootste vergif en daarna zeg je dat drugs en aas samen voor een korter leven zorgt???

ik denk emer dat hij er op doelt dat aas en stimulerende drugs samen niet echt goed zijn voor je rikketik en je deze schade pas later in je leven merkt, je hart krijgt wel wat klappen dan namelijk. Ik mag ook graag los gaan op een feestje maar doe dat wel als ik off ben :)

ik denk emer dat hij er op doelt dat aas en stimulerende drugs samen niet echt goed zijn voor je rikketik en je deze schade pas later in je leven merkt, je hart krijgt wel wat klappen dan namelijk. Ik mag ook graag los gaan op een feestje maar doe dat wel als ik off ben :)

Okee ja dat is ook wel zo,maar of die 3x per jaar nu in verhouding staan tot zijn pittige stack van mast bold en tren met daarbij 2 glazen whiskey om de dag dan denk ik dat dat een stuk schadelijker is.
Moet er niet aan denken man.:rolleyes:

Terug
Naar boven