AndroidHealthClinic

Kuren en alcohol / drugs

Okee ja dat is ook wel zo,maar of die 3x per jaar nu in verhouding staan tot zijn pittige stack van mast bold en tren met daarbij 2 glazen whiskey om de dag dan denk ik dat dat een stuk schadelijker is.
Moet er niet aan denken man.:rolleyes:

Zijn er allemaal wel over eens dat het niet top is om te doen. Maar daar in tegen denk ik dat het menselijke lichaam best veel kan verwerken/hebben.

Als je het niet te gek maakt moeten sommige dingen dus wel kunnen. Uiteraard blijft zonder altijd beter tijdens de kuur.

Maar als je de rest van het jaar gewoon gezond door leeft is altijd beter dan de gemiddelde leefstijl van de mens.

Okee ja dat is ook wel zo,maar of die 3x per jaar nu in verhouding staan tot zijn pittige stack van mast bold en tren met daarbij 2 glazen whiskey om de dag dan denk ik dat dat een stuk schadelijker is.
Moet er niet aan denken man.:rolleyes:

Zolang je geen gains verliest is het niet schadelijk maat, dat snap je wel toch? Bedoel wie heeft er nou een lever nodig, die dingen kun je zo laten transplanteren.

Mag ik jou er dan op wijzen dat er een heleboel schadelijkheidstabellen zijn waarbij AAS en XTC een 3 krijgen en alcohol toch echt een 10.
Dat is voor mij dan inmiddels wel weer duidelijk.

Wanneer ik een zaterdag aan de pillen ga trap ik maandag nog gewoon mijn gewichten de zaal door.
Is na het gebruik van alcohol wel anders.
En wat bedoel je met zuiverheid van alcohol?
Alcohol is gewoon een stof.

Eerst zeg je alcohol is het grootste vergif en daarna zeg je dat drugs en aas samen voor een korter leven zorgt
Als ik een zaterdag zwaar aan de pillen ga, heb ik maandag ook geen kracht hoor. Als je weggaat op een halve pil of 3 bier zal het wel minder voelbaar zijn dan 6 pillen of 15 bier :D
Achjah, tijdens mijn kuur drink ik niet, maand op voorhand stop ik ook al met drinken en neem pas terug een drankje vast een maand na mijn nakuur. Met drugs nog minder, dat doe ik dan maar 3-4 keer per jaar, geen probleem om dit dan buiten mijn kuur te plannen :) En drinken doe ik twee tot drie avonden per maand, waarvan bijna nooit echt veel

Ik denk dat matig drinken tijdens een kuur die niet leverbelastend is (bv test only, deca...) niet zo veel uitmaakt. Persoonlijk doe ik het regelmatig en ik ondervind hier geen last van, ik kan natuurlijk niet vergelijken met hoe het zou zijn als ik niets drink.
De periode voor en na dat ik orals of methyl gebaseerde producten pak blijf ik wel weg van alles wat leverbelastend is.
De reden hiervoor is dat ik ooit eens stevig heb gedronken tijdens een m1t kuur, en toen ik 2 dagen later mijn lever liet testen waren de waardes wel echt heel veel boven de limiet.
Zolang ik niet drink tijdens orals, of wel drink tijdens niet lever belastende injects, blijven mijn leverwaardes net goed.
Ik laat trouwens elke maand mijn leverwaardes testen wegens chronische ziekte dus heb hier een goed oog op.

Wtf mensen, als je kuurt moet je gewoon dedicated zijn aan het eten slapen trainen... Kijk als je aan bent en gaat naar n festival, gebruik dan Ghb net als 9/10 bodybuilders die daar lopen.... Boost groeihormoon en ben niet katabolisch...

Zelf heb ik nog nooit XTC gebruikt maar aangezien het zo goed als hetzelfde werkt als Ephedrine wat heel erg veel mensen dagelijks gebruiken tijdens een cutkuur kan ik me echt niet voorstellen dat 1-2 pilletjes op een festival wat misschien maximaal 2 keer tijdens een hele kuur kan gebeuren nou echt zo slecht is.

Ik zelf drink niet als ik Orals gebruik maar tijdens injects maak ik er geen probleem van. Als ik gezellig met me vriendin zit drink ik af en toe gewoon een wijntje mee (vind zij ook leuk) en eens in de maand ofzo gewoon los met vrienden tijdens stappen of festival.
Heb er in al die jaren nog niet echt last van ondervonden. Misschien gaat de progressie wat minder maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

Zelf heb ik nog nooit XTC gebruikt maar aangezien het zo goed als hetzelfde werkt als Ephedrine wat heel erg veel mensen dagelijks gebruiken tijdens een cutkuur kan ik me echt niet voorstellen dat 1-2 pilletjes op een festival wat misschien maximaal 2 keer tijdens een hele kuur kan gebeuren nou echt zo slecht is.

Ik zelf drink niet als ik Orals gebruik maar tijdens injects maak ik er geen probleem van. Als ik gezellig met me vriendin zit drink ik af en toe gewoon een wijntje mee (vind zij ook leuk) en eens in de maand ofzo gewoon los met vrienden tijdens stappen of festival.
Heb er in al die jaren nog niet echt last van ondervonden. Misschien gaat de progressie wat minder maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

Ephedrine en xtc is wel een heel groot verschil en niet vergelijkbaar imo

De kater is dubbel zo hard naar mijn mening.

Niet eens te vergelijken man.

Van XTC kan je dag nadien echt bagger zijn....niks eten, geen energie, slaaptekort + het enorme Kcaldeficit dat je meestal avond zelf oploopt.

Loopt al snel uit tot 2-3 dagen k*t eten en trainen.

Terug
Naar boven