XXL Nutrition

Kuren en alcohol....

lijkt wel, als ik kuur, dat ik minder snel iets van alcohol merk...daarom moet ik veel meer naar binnen gieten als ik kuur...daarom vind ik dat alcohol niet goed samengaat met AS, vind het echt zo jammer dat er weinig synergie tussen die 2 zit...na een nacht goed doorhalen ben ik die dag erna zo ultra brak, dan moet je gewoon extra volle spuit zette om die katabole toestand tegen te gaan..
en m'n lever...m'n lever moet z'n kop houde..
~

:o :o :D :D je blijft me verbazen

on- topic

na het bekijken van botje zijn fotos komt ik tot de conclussie dat hij er goed uitziet... VOOR IEMAND DIE NIET TRAINT :D just kidding,

Vind je er goed uitzien maar je komt op me over als een breezer die net een maatje groter wil zijn dan zijn concurerende breezers en daarom naar de spuit grijpt in plaats van naar zijn voeding te kijken.

but hey, you look goed

Laatst bewerkt:
on- topic

na het bekijken van botje zijn fotos komt ik tot de conclussie dat hij er goed uitziet... VOOR IEMAND DIE NIET TRAINT :D just kidding,

Vind je er goed uitzien maar je komt op me over al een breezer die net een maatje groter wil zijn dan zn concurerende breezers en daarom naar de spuit grijpt in plaats van naar zijn voeding te kijken.

but hey, you look goed

hahaha mooi gezegd

Hoi Botje,

Zover ik weet, gaat kuren en alcohol niet samen. Als ik tijdens een kuur een paar wijntjes neem, heb ik de volgende dag geheid last van 'water retentie'. Ik denk dat het klopt wat Suat zegt. Alcohol is leverbelastend, AAS zijn dat ook. Maak het niet te moeilijk voor je lichaam!

Groet,
Superbabe

last van waterrententie? als ik een paar biertjes drink heb k de volgende dag de beste shape dan wanneer dan ook... meen ik serieus, alcohol doogt juist uit.
arnold schwarzneger dronk altijd1,5 liter bier de dag voor n wedstrijd. om t laatste vocht uit zn lichaam te trekken.

last van waterrententie? als ik een paar biertjes drink heb k de volgende dag de beste shape dan wanneer dan ook... meen ik serieus, alcohol doogt juist uit.
arnold schwarzneger dronk altijd1,5 liter bier de dag voor n wedstrijd. om t laatste vocht uit zn lichaam te trekken.

hahaha, hoe kom je daar nou weer bij.

Ik heb em alleen eens een dopje jim beam zien drinken een paar minuten voor stage, maar die gaat het echt niet op een zuipen zetten de avond van te voren:D

hahaha, hoe kom je daar nou weer bij.

Ik heb em alleen eens een dopje jim beam zien drinken een paar minuten voor stage, maar die gaat het echt niet op een zuipen zetten de avond van te voren:D

je moet ze is de kost geven die er de avond van te voren ff flink wat weg tanken.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter

Jeps indd. Als ik off ben en ik feest een avondje flink door, dan sta ik er goed droog bij. Aders over me buik

Dit is effectief zo, na een flinke avond stappen sta je smorgens super strak...
Of het al dan niet gezond is staat niet ter discussie:rolleyes:

Hmm ff wachten tot morgenvoreg dan mar, nu iig niet in mijn beste shape ;)

heb het getest, stond er vanochtend knetterdroog bij, echter nu begin ik toch wat te bloaten

Er is onlangs een filmpje langsgekomen in de professional sectie. Daarin zie je ook dat die 17 jarige bb'er, 3/4 van een fles wijn naar binnen giet, voor ie gaat slapen. Om goed droog te komen voor de wedstrijd van de volgende dag.

Alcohol zorgt idd voor een kortstondige vasculariteit indien je het op het juiste moment inneemt en afstemd. Je huid wordt droog en je aders zwellen mooi.

Echter moet het dan wèl om een moment opname gaan waarbij je shape erna niet meer belangrijk is. Want de vasculariteit verdwijnt ook weer en dan wordt je soft en oog je vettiger. En kak je in.

Als je de juiste hoeveelheid alcohol in je bloed hebt en je laat je onderarmen bijvoorbeeld van horizontaal langs je lichaam zakken verticaal, zie je hoe de aders op je handen en onderarmen volopen.

Ook een vette dosage cafeine + veel wortels kunnen dit bereiken. In de Wedstrijdvoorbereiding moet je het dusdanig doen dat je op het juiste tijdstip het podium opkan voordat je strot tè droog wordt en de kans op outgaan er is. Want al bij geringe hoeveelheden water wordt de vasculariteit fors afgeremd.

Misschien had je die kuur niet eens nodig gehad als je niet zoop :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Alcohol zorgt idd voor een kortstondige vasculariteit indien je het op het juiste moment inneemt en afstemd. Je huid wordt droog en je aders zwellen mooi.

Echter moet het dan wèl om een moment opname gaan waarbij je shape erna niet meer belangrijk is. Want de vasculariteit verdwijnt ook weer en dan wordt je soft en oog je vettiger. En kak je in.

Als je de juiste hoeveelheid alcohol in je bloed hebt en je laat je onderarmen bijvoorbeeld van horizontaal langs je lichaam zakken verticaal, zie je hoe de aders op je handen en onderarmen volopen.

Ook een vette dosage cafeine + veel wortels kunnen dit bereiken. In de Wedstrijdvoorbereiding moet je het dusdanig doen dat je op het juiste tijdstip het podium opkan voordat je strot tè droog wordt en de kans op outgaan er is. Want al bij geringe hoeveelheden water wordt de vasculariteit fors afgeremd.

Heb jij niks beters te doen dan op koningendag om half 3 smiddags achter je comp te zitten :cool:

Ontopic: volgens mij zijn er wel betere middelen om er vasculair uit te zien voor een wedstrijd!

Hallo Heren,

Ik moet hier gewoon ff op reageren.
Ik drink normaal nooooooooooooooit...alleen met carnaval.
En dit weekend heb ik me eens lekker laten vollopen.
Ik heb er nu al spijt van want ik weet gewoon dat het mijn trainen voor de komende dagen verk*t...

IMO kan het geen kwaad als het heeeeeeeeel sporadisch gebeurd...

Dennis...ik ben het met je eens...
En het is ook maar eenmalig...
Maar als je zo verslaafd bent aan bodybuilding en het je passie is (en ik denk dat dat voor jouw en de meesten hier geld) dan irriteer ik me gewoon aan het feit dat mijn training ff minder zal zijn..

Of weet je wat....

**** it....ik negeer het gewoon en ga vandaag lekker beesten in de sportschool.

En thuis goed vreten en dan naar bed met Markus Ruhl (met zijn DVD he ;-) )

Terug
Naar boven