Wat is "beestagtig"?.
Haha, hij had meer massa dan jij zover ik kon zien. 18jaar en naturel was ie.
Respect+
Geen idee, misschien dat ik je post wel lees als ik zin heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bepaald weinig scheelde het niet![]()
(KUCH wel met behulp van 3 kuurtjes per jaar KUCH)
Me buurjongen traint niet eens en heeft 3 keer meer massa dan ik.... Waar gaat 't nou om? Post een foto zou ik zeggen....
En 3 kuurtjes per jaar? Heb in me hele leven nog geen 10 weken gekuurt...![]()
Maar erg trieste opmerkingen indd. Kruipen jullie maar weer zielig achter je computertje waar je 't stoere mannetje uit kan hangen. Want verder heb je waarsch toch geen leven....
Sukkeltjes
Als ze 1 keer droogtrainen weten ze wel waar ze voorstaan, ik ben zelf al zoon 8 kilo kwijt voor 4-5 magere percentjes bf.Je weet dat als je droog staat een veel betere symmetrie en betere verhoudingen hebt als 99% van het board, dus laat je niet opnaaien door zogenaamde massamonsters op +25% bfAls ze 1 keer droogtrainen weten ze wel waar ze voorstaan, ik ben zelf al zoon 8 kilo kwijt voor 4-5 magere percentjes bf.

Je weet dat als je droog staat een veel betere symmetrie en betere verhoudingen hebt als 99% van het board, dus laat je niet opnaaien door zogenaamde massamonsters op +25% bfAls ze 1 keer droogtrainen weten ze wel waar ze voorstaan, ik ben zelf al zoon 8 kilo kwijt voor 4-5 magere percentjes bf.

Maar erg trieste opmerkingen indd. Kruipen jullie maar weer zielig achter je computertje waar je 't stoere mannetje uit kan hangen. Want verder heb je waarsch toch geen leven....
Sukkeltjes
lijkt wel, als ik kuur, dat ik minder snel iets van alcohol merk...daarom moet ik veel meer naar binnen gieten als ik kuur...daarom vind ik dat alcohol niet goed samengaat met AS, vind het echt zo jammer dat er weinig synergie tussen die 2 zit...na een nacht goed doorhalen ben ik die dag erna zo ultra brak, dan moet je gewoon extra volle spuit zette om die katabole toestand tegen te gaan..
en m'n lever...m'n lever moet z'n kop houde..

lijkt wel, als ik kuur, dat ik minder snel iets van alcohol merk...daarom moet ik veel meer naar binnen gieten als ik kuur...daarom vind ik dat alcohol niet goed samengaat met AS, vind het echt zo jammer dat er weinig synergie tussen die 2 zit...na een nacht goed doorhalen ben ik die dag erna zo ultra brak, dan moet je gewoon extra volle spuit zette om die katabole toestand tegen te gaan..
en m'n lever...m'n lever moet z'n kop houde..

Me buurjongen traint niet eens en heeft 3 keer meer massa dan ik.... Waar gaat 't nou om? Post een foto zou ik zeggen....
En 3 kuurtjes per jaar? Heb in me hele leven nog geen 10 weken gekuurt...![]()
Sukkeltjes