XXL Nutrition

Kuren en alcohol....

Geniet, maar drink met mate(n). :D

Ik drink niet meer dan 2 biertjes en dat niet eens vaak...

• Topic Starter Topic Starter
Haha, hij had meer massa dan jij zover ik kon zien. 18jaar en naturel was ie.

En bepaald weinig scheelde het niet:D
(KUCH wel met behulp van 3 kuurtjes per jaar KUCH)

Me buurjongen traint niet eens en heeft 3 keer meer massa dan ik.... Waar gaat 't nou om? Post een foto zou ik zeggen....

En 3 kuurtjes per jaar? Heb in me hele leven nog geen 10 weken gekuurt... :cool:

Maar erg trieste opmerkingen indd. Kruipen jullie maar weer zielig achter je computertje waar je 't stoere mannetje uit kan hangen. Want verder heb je waarsch toch geen leven....

Sukkeltjes

En ik heb ook een vriend die is beter dan jouw botje :roflol:

Sjezus wat een topic weer :)

Wakkie is inderdaad een beest, alleen jammer dat hij van die kloonachtige 'haha' opmerkingen plaatst overal.

Zuipen en kuren lijkt me in ieder geval een grote NEE, maar mijn lichaam is het niet.

Bot, laat je niet zo opnaaien en provoceren man. ;) Helft v/d mensen die op je springen halen idd jou fysiek niet, maar 'tis puur je attitude waarmee je het over jezelf afroept.

Me buurjongen traint niet eens en heeft 3 keer meer massa dan ik.... Waar gaat 't nou om? Post een foto zou ik zeggen....

En 3 kuurtjes per jaar? Heb in me hele leven nog geen 10 weken gekuurt... :cool:

Maar erg trieste opmerkingen indd. Kruipen jullie maar weer zielig achter je computertje waar je 't stoere mannetje uit kan hangen. Want verder heb je waarsch toch geen leven....

Sukkeltjes

Je weet dat als je droog staat een veel betere symmetrie en betere verhoudingen hebt als 99% van het board, dus laat je niet opnaaien door zogenaamde massamonsters op +25% bf :D Als ze 1 keer droogtrainen weten ze wel waar ze voorstaan, ik ben zelf al zoon 8 kilo kwijt voor 4-5 magere percentjes bf.

Je weet dat als je droog staat een veel betere symmetrie en betere verhoudingen hebt als 99% van het board, dus laat je niet opnaaien door zogenaamde massamonsters op +25% bf :D Als ze 1 keer droogtrainen weten ze wel waar ze voorstaan, ik ben zelf al zoon 8 kilo kwijt voor 4-5 magere percentjes bf.

Hhahahah no offence , maar dream on! :roflol:

Wat heeft je zoon van 8 kilo hier mee te maken?:scratch:

lijkt wel, als ik kuur, dat ik minder snel iets van alcohol merk...daarom moet ik veel meer naar binnen gieten als ik kuur...daarom vind ik dat alcohol niet goed samengaat met AS, vind het echt zo jammer dat er weinig synergie tussen die 2 zit...na een nacht goed doorhalen ben ik die dag erna zo ultra brak, dan moet je gewoon extra volle spuit zette om die katabole toestand tegen te gaan..
en m'n lever...m'n lever moet z'n kop houde..

lijkt wel, als ik kuur, dat ik minder snel iets van alcohol merk...daarom moet ik veel meer naar binnen gieten als ik kuur...daarom vind ik dat alcohol niet goed samengaat met AS, vind het echt zo jammer dat er weinig synergie tussen die 2 zit...na een nacht goed doorhalen ben ik die dag erna zo ultra brak, dan moet je gewoon extra volle spuit zette om die katabole toestand tegen te gaan..

:roflol::roflol::roflol::roflol:

AAS die dubbel doorwegen in combi met alcohol, hoe meer, hoe liever...AAS waarvan de sides tegen te gaan zijn met sosa en danscaramellen...dit is het gat in de markt!!!

Sukkeltjes

Doe jij nu niet precies hetzelfde? :D

Terug
Naar boven