Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HGH/Test/Dbol/Provi is een heerlijke combi. Eerste 4 weken dbol, dan beginnen met 50-100mg Provi/dag. Ga ik deze winter weer doen.
Welke HGH heb je?
Als je problemen hebt om aan echte HG te geraken, dan generiek. Het merk wat jij bedoelt is daarin top! Doen dus...
Gr
Ik kies zowieso steeds voor (bekende) UG labs, daar de kans op fake's daar veel kleiner is. Scheelt vaak enkele centjes ook nog.
Jammer dat je fake's had kerel. Wel vreemd dat het zo'n tijd geduurd heeft voor je dit merkte. Kan je nog bij je supplier aankloppen daarvoor?
Voor extra raad ivm HgH en T3/4 raad ik aan even aan te kloppen bij Krieltje of Tremendes indien je te weinig info krijgt hierzo. Deze leden zijn toch al een beetje doorwinterd in deze materie denk ik en zullen je allicht goede info kunnen bezorgen.
Grtz,
merk dat er de laatste tijd blijkbaar meer onder gedoseerde shizzle op de markt is dan wat anders dus als je de kans heb iets over gedoseerd te hebben, des te beter zou ik zeggen!
combinatie zou ik zeker goedkeuren, hoe lang ga je de test E doortrekken?
Ik dacht dat trima ook niet al te goedkoop was. Misschien een goed idee om nog een graad hoger te gaan en Genotropin aanschaffen... Doe ik ook sindskort en hoor niets dan lof over dit pharma hgh product; geen generiek chinese substantie in een mooie verpakking.
Dbol en test werkt synergetisch met hgh en provi verhoogt de vrije test en heeft dus ook een synergetische werking.
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------
Tren werkt overigens ook synergetisch door erg androgeen te zijn en een effect op de igf spiegels te hebben.
@ shaqattack. Mag ik weten welk batchnummer je van die aburaihan had?
Jo Shaq.... hoe ziet je pct eruit als je je hgh laat doorlopen?
Eerlijk ?
Dit zal velen hier tegen de borst stoten, maar ik ben al enige tijd afgestapt van nakuren, kreeg alleen maar slechte ervaringen met nolvadex etc...
Nu enkel hcg als ik voel dat mijn ballen wat krimpen, voor de rest nix, gewoon goed blijven eten en trainen, en zorgen dat de motivatie hoog blijft !!!!
Eerlijk ?
Dit zal velen hier tegen de borst stoten, maar ik ben al enige tijd afgestapt van nakuren, kreeg alleen maar slechte ervaringen met nolvadex etc...
Nu enkel hcg als ik voel dat mijn ballen wat krimpen, voor de rest nix, gewoon goed blijven eten en trainen, en zorgen dat de motivatie hoog blijft !!!!