MuscleMeat

Kuur 2010 - Vraagje

Als jij een proteïne product hebt zonder carbs kan dat. Anders niet imo.

• Topic Starter Topic Starter
Even een bump van een oud topic van mijzelf...

We zijn intussen al bijna 10 maanden verder, en ben nog steeds aan de hgh, mits 1 maand te zijn gestopt wegens niet meer beschikbaar bij mijn bronnen... ;-)

Ben nu sinds een dikke maand bezig met trima, na 2,5 maand greentops...

Jammer genoeg ben ik achteraf tot de conclusie gekomen dat ik 6 maanden fake AAS heb gebruikt (750mg EW - Abu's zonder houdbaarheidsdatum en slechte batchnummer volgens topic in real or fake-sectie), en van diezelfde supplier HG Deca (ook niet zeker van echtheid).
Van half april tot eind juni zat ik op 400mg Tren E van het bekende tweeletterlab, maar dit leverde mij ook niet het verwachte resultaat op icm de fake abu's...

Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik nu binnenkort een kuur wil starten met gear waarvan ik 100% zeker ben dat het real is...

Ik had hierbij gedacht aan iets simpel en effectief nl. 1000mg Test E per week, 4-5 weken 40mg Dianabol ED (ivm IGF-waarden)...

Daar ik zonet enkele testresultaten heb doorgenomen in de real/fake-sectie, schijnt één bepaald UG-merk (naam begint met een klinker) heel goeie, zelfs overgedoseerde test e te leveren...

Wat is jullie advies hierin ?

Graag jullie reacties...

grtzzz
Shaq

Niet bijster veel reacties blijkbaar...

Jammer...

HGH/Test/Dbol/Provi is een heerlijke combi. Eerste 4 weken dbol, dan beginnen met 50-100mg Provi/dag. Ga ik deze winter weer doen.

Welke HGH heb je?

Als je problemen hebt om aan echte HG te geraken, dan generiek. Het merk wat jij bedoelt is daarin top! Doen dus...

Gr

Ik kies zowieso steeds voor (bekende) UG labs, daar de kans op fake's daar veel kleiner is. Scheelt vaak enkele centjes ook nog.

Jammer dat je fake's had kerel. Wel vreemd dat het zo'n tijd geduurd heeft voor je dit merkte. Kan je nog bij je supplier aankloppen daarvoor?

Voor extra raad ivm HgH en T3/4 raad ik aan even aan te kloppen bij Krieltje of Tremendes indien je te weinig info krijgt hierzo. Deze leden zijn toch al een beetje doorwinterd in deze materie denk ik en zullen je allicht goede info kunnen bezorgen.

Grtz,

merk dat er de laatste tijd blijkbaar meer onder gedoseerde shizzle op de markt is dan wat anders dus als je de kans heb iets over gedoseerd te hebben, des te beter zou ik zeggen!

combinatie zou ik zeker goedkeuren, hoe lang ga je de test E doortrekken?

Niet bijster veel reacties blijkbaar...

Jammer...

Dat lab is goed, maar van overdosering heb ik zelf niks gemerkt. Ik vind de gear die ik momenteel gebruik beter werken eerlijk gezegd.

Wel echt super naar voor je dat je een half jaar nepzooi hebt gebruikt :S

HGH/Test/Dbol/Provi is een heerlijke combi. Eerste 4 weken dbol, dan beginnen met 50-100mg Provi/dag. Ga ik deze winter weer doen.

Welke HGH heb je?

Als je problemen hebt om aan echte HG te geraken, dan generiek. Het merk wat jij bedoelt is daarin top! Doen dus...

Gr

Okee, thnx voor de tip, aan provi had ik nog niet gedacht... effe bijzetten op mijn winkellijstje... ;-)

Ik heb momenteel trimatropin, kan er nog niet veel over zeggen, daar ik hiermee pas een paar weken bezig ben... maar hoorde er in ieder geval veel goeds over, zodus...

Bedoel je dan het tweelettermerk met de klinker vooraan ??
Denk ook wel dat mijn keuze daarop zal vallen...

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Ik kies zowieso steeds voor (bekende) UG labs, daar de kans op fake's daar veel kleiner is. Scheelt vaak enkele centjes ook nog.

Jammer dat je fake's had kerel. Wel vreemd dat het zo'n tijd geduurd heeft voor je dit merkte. Kan je nog bij je supplier aankloppen daarvoor?

Voor extra raad ivm HgH en T3/4 raad ik aan even aan te kloppen bij Krieltje of Tremendes indien je te weinig info krijgt hierzo. Deze leden zijn toch al een beetje doorwinterd in deze materie denk ik en zullen je allicht goede info kunnen bezorgen.

Grtz,

Jaja, dacht ik ook steeds, maar zoals je kon lezen zat ik een week of 10 op tren E van een UG-lab, en ik merkte er bijna nix van...

Weet je, op de duur begin je je vanalles af te vragen, en het laatste waar je aan denkt, is dat je fake spullen hebt, zeker als het van vertrouwde supplier komt, waarvan ik steeds goed spul heb gekocht... Tot je dan hier leest dat die batch vals is, dan valt plotseling alles op zijn plaats...
En ik heb die supplier intssn nog proberen te bereiken, doch geen reactie meer natuurlijk...
Ik dacht, misschien ben ik intussen wel "ongevoelig" geworden of zo, omdat ik zo weinig resultaat kreeg... ma bon, ik hoop dat mijn volgende binnenkort een echte knaller wordt !

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

merk dat er de laatste tijd blijkbaar meer onder gedoseerde shizzle op de markt is dan wat anders dus als je de kans heb iets over gedoseerd te hebben, des te beter zou ik zeggen!

combinatie zou ik zeker goedkeuren, hoe lang ga je de test E doortrekken?

Ben van plan om nu een week of 10-12 op 1gr test te gaan, en dan in april nog een cycle te starten met tren erin... en natuurlijk constant HGH erbij... ;-)

Ik dacht dat trima ook niet al te goedkoop was. Misschien een goed idee om nog een graad hoger te gaan en Genotropin aanschaffen... Doe ik ook sindskort en hoor niets dan lof over dit pharma hgh product; geen generiek chinese substantie in een mooie verpakking.

Dbol en test werkt synergetisch met hgh en provi verhoogt de vrije test en heeft dus ook een synergetische werking.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Tren werkt overigens ook synergetisch door erg androgeen te zijn en een effect op de igf spiegels te hebben.

Ik dacht dat trima ook niet al te goedkoop was. Misschien een goed idee om nog een graad hoger te gaan en Genotropin aanschaffen... Doe ik ook sindskort en hoor niets dan lof over dit pharma hgh product; geen generiek chinese substantie in een mooie verpakking.

Dbol en test werkt synergetisch met hgh en provi verhoogt de vrije test en heeft dus ook een synergetische werking.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Tren werkt overigens ook synergetisch door erg androgeen te zijn en een effect op de igf spiegels te hebben.

Genotropin is toch nog wel een stuk duurder hoor... Misschien wel het overwegen waard... Was trouwens mijn oorspronkelijke keuze, had een pennetje of 5 besteld, maar door omstandigheden nooit ontvangen...
Ben dus maar overgestapt op trima...
Zou geno dan daadwerkelijk nog een stuk beter zijn dan trima, denk je ?

Trima is toch Chinees?

Ja, dat klopt, maar voor zover ik weet, niet generiek... (?)

Alle Chinees is bijna Generiek, maar dan mooi verpakt.

Ging zelf goed op Green, maar Geno schijnt toch wel heel andere koek te zijn, dan Chinees vooral kwa vetverbranding en dat zet mij toch wel aan het twijfelen over de authenciteit van Chinese HGH.

Ben nu 4 dagen op Geno, dus dat zegt nog weinig haha..

Hoeveel iu zet je dan van geno ? 3,8iu voor 5on/2off ?
Laat me eens weten wat je ervaringen zijn na x aantal weken op geno, of je werkelijk verschil voelt met generieke...
Okee ?

@ shaqattack. Mag ik weten welk batchnummer je van die aburaihan had?

Jo Shaq.... hoe ziet je pct eruit als je je hgh laat doorlopen?

@ shaqattack. Mag ik weten welk batchnummer je van die aburaihan had?

Batchnummer 7022, houdbaarheidsdatum niet vermeld of heel makkelijk te verwijderen...

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Jo Shaq.... hoe ziet je pct eruit als je je hgh laat doorlopen?

Eerlijk ?
Dit zal velen hier tegen de borst stoten, maar ik ben al enige tijd afgestapt van nakuren, kreeg alleen maar slechte ervaringen met nolvadex etc...
Nu enkel hcg als ik voel dat mijn ballen wat krimpen, voor de rest nix, gewoon goed blijven eten en trainen, en zorgen dat de motivatie hoog blijft !!!!

Oké thanx. Dat de houdbaarheids datum te verwijderen is bij aburaihan klopt.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

[/COLOR]

Eerlijk ?
Dit zal velen hier tegen de borst stoten, maar ik ben al enige tijd afgestapt van nakuren, kreeg alleen maar slechte ervaringen met nolvadex etc...
Nu enkel hcg als ik voel dat mijn ballen wat krimpen, voor de rest nix, gewoon goed blijven eten en trainen, en zorgen dat de motivatie hoog blijft !!!![/QUOTE]

Heb je geen last van moodswings of depri gevoel als je test waardes opeens zo laag zijn?

Eerlijk ?
Nu enkel hcg als ik voel dat mijn ballen wat krimpen, voor de rest nix, gewoon goed blijven eten en trainen, en zorgen dat de motivatie hoog blijft !!!!

Hoe gaat het met het behouden van je gains na je cycle dan? Merk je daar weinig verschil in tov wanneer je wel PCT doet?

Eerlijk ?

hgh en nolva gaan al niet samen

je trekt je hgh door voor herstel en de hcg laat je dan lopen tot aan je laatste inject aas?
Aromasin kan, maar als je bloedwaardes zich herstellen zonder pct en jij je mentaal in orde voelt is dat prima niet :D

Terug
Naar boven