Fitness Seller

Kuur 2010 - Vraagje

• Topic Starter Topic Starter
En ik zal na een maand of 4-5 trima, ook eens overstappen op geno, dan kan ik toch wel al enkele merken met elkaar gaan vergelijken...

@ skydirk: is inderdaad een goed idee man, om binnen afzienbare tijd eens af te spreken om te zien wat de vorderingen zijn... Groeten trouwens van mij aan de bekende gezichten in de zaal... ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Leuk leuk leuk...

Voel eindelijk nog eens echte test door mijn bloedbaan gieren, dankzij de propversie van de HG Sust (Belgische apotheek) die ik dinsdag zette, als kickstart bij mijn test E van een nieuw sjinees UG'tje...

Kan tssn mijn oren zitten natuurlijk, maar toch...

En vanaf morgen lekkere diana's erbij... hmmmm....

goed nieuw zegt! na regen komt dan toch zonneschijn ;-)

knallen maar & hou ons op de hoogte!

hopen dat je nu beter gaat, want was wel even zuur voor je

Gewoon 100 mcg T4 slikken, naast je nuchtere hGH injectie 's ochtends. Probeer maar eens een weekje of vier.

En split je hGH injects, 4 iu in 1x is zonde van je centen. Alles boven 2/3 iu splitten, pre ontbijt of pre work-out zetten en 's avonds, of op alle drie deze tijdstippen.

als je hgh snachts zou zetten. Pak je die t4 dan ook snachts erbij? En pak je die T4 tijdens de hele HGH kuur? En wat als je ook insu pakt?

Halfwaardetijd t4 is ....... Dan weet je het antwoord. Slin zijn vele protocollen, het beste is langwerkend, maar als je kortwerkende hebt zou je bij elke maaltijd een kleine hoeveelheid zetten uiteraard niet voor het slapen

Leuk leuk leuk...

Voel eindelijk nog eens echte test door mijn bloedbaan gieren, dankzij de propversie van de HG Sust (Belgische apotheek) die ik dinsdag zette, als kickstart bij mijn test E van een nieuw sjinees UG'tje...

Kan tssn mijn oren zitten natuurlijk, maar toch...

En vanaf morgen lekkere diana's erbij... hmmmm....

Met babi pangang komt alles goed bro, gain ze ! :)

Halfwaardetijd t4 is ....... Dan weet je het antwoord. Slin zijn vele protocollen, het beste is langwerkend, maar als je kortwerkende hebt zou je bij elke maaltijd een kleine hoeveelheid zetten uiteraard niet voor het slapen

snachts erbij pakken dus?

Terug
Naar boven