- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
iedereen is vertrokken lijkt het wel ... (of heeft een ban)
nee hoor ik heb gewoon geen ervaring met t3 of hgh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen is vertrokken lijkt het wel ... (of heeft een ban)

te gek shaq dan maar knallenEindelijk, na vele maanden, weer een sprankje licht, eindelijk nog eens goed nieuws...
Ik voel voor het eerst ECHT de bijwerkingen van HGH, ttz enorme last van tintelende handen 's nachts, voetzolen soms wat gezwollen 's ochtends, en ik heb de indruk dat ik "groei" terwijl ik merkbaar droger word ! En dit na amper 3-4 weken op trima te zijn overgeschakeld !!! Goed spul als je het mij vraagt !!
Kan niet wachten om binnenkort Test e en diana erbij te knallen, nog een 9 daagjes geduld jongeman... :-))
Eindelijk, na vele maanden, weer een sprankje licht, eindelijk nog eens goed nieuws...
Ik voel voor het eerst ECHT de bijwerkingen van HGH, ttz enorme last van tintelende handen 's nachts, voetzolen soms wat gezwollen 's ochtends, en ik heb de indruk dat ik "groei" terwijl ik merkbaar droger word ! En dit na amper 3-4 weken op trima te zijn overgeschakeld !!! Goed spul als je het mij vraagt !!
Kan niet wachten om binnenkort Test e en diana erbij te knallen, nog een 9 daagjes geduld jongeman... :-))
Eindelijk, na vele maanden, weer een sprankje licht, eindelijk nog eens goed nieuws...
Jep, klopt, sinds eind juni off van de (fake) AAS, volgende week nieuwe cycle starten !!
Intussen al van begin dit jaar op HGH, enkel maandje tussenuit wegens geen hgh verkregen...

Wel lekker dat je op hgh-only groter wordt man. Zou dat door de leeftijd komen? Ik merkte namelijk geen drol ervan![]()
Bijna een jaar genomen op 4 a 5iu per dag. Tusendoor ook een tijdje 10iu per dag.
Da's normaal. de meeste HGH die je op de zwarte markt koopt, is fake of heeft bijlange niet dezelfde werking als de echte HGH die je bij de apotheker koopt. Met echte HGH zou je al veranderingen aan je lichaam moeten zien met 2iu per dag.
Je moet de prijzen maar vergelijken en je weet genoeg. Je betaalt nog geen vierde van wat het bij de apotheker kost. Ik geloof niet in de HGH die op de zwarte markt vekocht wordt. Of het UG is of HG. Ik zal zien wat het bij Shaq zal geven vermits ik een tijdje bij hem in de zaal getraind heb. Hij traint nu ergens anders. Als het bij hem werkt, spreek is is af met hem binnen 6-12 maanden. Ik zal dan kunnen zien of de vorderingen significant zijn. Dan zal ik mijn mening herzien.

Precies wat de sides zijn die vele ervaren
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
Ik weet overigens zeer zeker dat er in bijv. Green en Blue HGH zit!
Maar omdat ik weleens enig vergelijkingsmateriaal wens, ben ik even overgestapt op Geno.
Iedereen kan natuurlijk van alles zeggen, maar ik wil het eventuele verschil zelf ervaren...