AndroidHealthClinic

Kuur 2010 - Vraagje

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk, na vele maanden, weer een sprankje licht, eindelijk nog eens goed nieuws...

Ik voel voor het eerst ECHT de bijwerkingen van HGH, ttz enorme last van tintelende handen 's nachts, voetzolen soms wat gezwollen 's ochtends, en ik heb de indruk dat ik "groei" terwijl ik merkbaar droger word ! En dit na amper 3-4 weken op trima te zijn overgeschakeld !!! Goed spul als je het mij vraagt !!

Kan niet wachten om binnenkort Test e en diana erbij te knallen, nog een 9 daagjes geduld jongeman... :-))

Eindelijk, na vele maanden, weer een sprankje licht, eindelijk nog eens goed nieuws...

Ik voel voor het eerst ECHT de bijwerkingen van HGH, ttz enorme last van tintelende handen 's nachts, voetzolen soms wat gezwollen 's ochtends, en ik heb de indruk dat ik "groei" terwijl ik merkbaar droger word ! En dit na amper 3-4 weken op trima te zijn overgeschakeld !!! Goed spul als je het mij vraagt !!

Kan niet wachten om binnenkort Test e en diana erbij te knallen, nog een 9 daagjes geduld jongeman... :-))
te gek shaq dan maar knallen :D

hoeveel iu hgh zette je weer? zet je voor slapen gaan en pwo of in de ochtend?

Beter!

Ik heb eigenlijk nooit sides van HGH... Ik word wel zeker droger en voller nu ik op Geno ben overgestapt. Vreemde is ook dat ik 800 kcal meer ben gaan eten en juist de hele tijd honger heb.

Laat het groeien maar beginnen Shaq!

Je zit nu op hgh-only?

ben benieuwd hoe het verder verloopt, hou dit logje zeker in het oog ;-)

Jep, klopt, sinds eind juni off van de (fake) AAS, volgende week nieuwe cycle starten !!
Intussen al van begin dit jaar op HGH, enkel maandje tussenuit wegens geen hgh verkregen...

Wel lekker dat je op hgh-only groter wordt man. Zou dat door de leeftijd komen? Ik merkte namelijk geen drol ervan :P

Bijna een jaar genomen op 4 a 5iu per dag. Tusendoor ook een tijdje 10iu per dag.

Da's normaal. de meeste HGH die je op de zwarte markt koopt, is fake of heeft bijlange niet dezelfde werking als de echte HGH die je bij de apotheker koopt. Met echte HGH zou je al veranderingen aan je lichaam moeten zien met 2iu per dag.

Da's normaal. de meeste HGH die je op de zwarte markt koopt, is fake of heeft bijlange niet dezelfde werking als de echte HGH die je bij de apotheker koopt. Met echte HGH zou je al veranderingen aan je lichaam moeten zien met 2iu per dag.

Bedoel je dan al die underground shit? Of ook norditropin, genotropin pennen etcetera?

Je moet de prijzen maar vergelijken en je weet genoeg. Je betaalt nog geen vierde van wat het bij de apotheker kost. Ik geloof niet in de HGH die op de zwarte markt vekocht wordt. Of het UG is of HG. Ik zal zien wat het bij Shaq zal geven vermits ik een tijdje bij hem in de zaal getraind heb. Hij traint nu ergens anders. Als het bij hem werkt, spreek is is af met hem binnen 6-12 maanden. Ik zal dan kunnen zien of de vorderingen significant zijn. Dan zal ik mijn mening herzien.

Je moet de prijzen maar vergelijken en je weet genoeg. Je betaalt nog geen vierde van wat het bij de apotheker kost. Ik geloof niet in de HGH die op de zwarte markt vekocht wordt. Of het UG is of HG. Ik zal zien wat het bij Shaq zal geven vermits ik een tijdje bij hem in de zaal getraind heb. Hij traint nu ergens anders. Als het bij hem werkt, spreek is is af met hem binnen 6-12 maanden. Ik zal dan kunnen zien of de vorderingen significant zijn. Dan zal ik mijn mening herzien.

Het lijkt me dat veel van de humangrade groeihormoon die je op de zwarte markt koopt "van de vrachtwagen gevallen zijn" oid. Ik zou niet weten hoe je anders groeihormoon wil krijgen tenzij je het krijgt omdat je een tekort zou hebben.

wel lelijk jay dat als je er een jaar zoveel van zet je niks merkt. Flinke smak geld kwijt :O

eindelijk eens goed nieuws shaq!
hopelijk volgen de gains ;)

cu later ;)

Ik ben het gedeeltelijk eens met Dirk. Ook ik twijfel de laatste tijd aan Chinese HGH. Ik ben er goed op gegaan, maar iets klopt er niet.

Iedereen die op Geno zitten vinden dat geweldig en worden gigantisch droog ongeacht het aantal kcal dat ze consumeren. Op Chinees heb ik dat zelf absoluut niet, ook al word ik wel groter...

Vaak hoor je dat mensen HGH vinden tegenvallen; dat zijn altijd de mensen op Chinese HGH, niet degene op Geno enz...

Geeft mij toch stof om over na te denken. Ben nu 2 weken met Geno bezig, dus hou jullie op de hoogte

O, en die HGH bijwerkingen zijn bij Chinese HGH vele malen erger dan bij de originele. Ik heb gelezen dat er vermoedens zijn dat dat komt door toevoeging van ADH of iets in de trend. Who knows???

Laatst bewerkt:
ANTI diuretisch hormoon. Dit hormoon zorgt voor bijwerkingen zoals kramp in je handen etc.

Precies wat de sides zijn die vele ervaren ;)

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Ik weet overigens zeer zeker dat er in bijv. Green en Blue HGH zit!

Maar omdat ik weleens enig vergelijkingsmateriaal wens, ben ik even overgestapt op Geno.

Iedereen kan natuurlijk van alles zeggen, maar ik wil het eventuele verschil zelf ervaren...

Laatst bewerkt:
Precies wat de sides zijn die vele ervaren ;)

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Ik weet overigens zeer zeker dat er in bijv. Green en Blue HGH zit!

Maar omdat ik weleens enig vergelijkingsmateriaal wens, ben ik even overgestapt op Geno.

Iedereen kan natuurlijk van alles zeggen, maar ik wil het eventuele verschil zelf ervaren...

Dit maakt het wel interessant. Kunnen we van jou even een vergelijking horen van de twee verschillende producten over een tijdje :)

Terug
Naar boven