XXL Nutrition

kuur die niet goed aanvoelt

X time

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
81kg
Hallo beste bodybuilders, ik zit met een probleem nl.

Ik ben weer eens begonnen met een kuur, en nu ook van een andere leverancier, ik gebruik hierbij test en trenbolone merk is Generic.
Ik ben vanaf afgelopen zondag begonnen aan de kuur, maar ik heb een klein probleempje.
Het is namelijk zo toen ik dit volgens schema geïnjecteerd had, voelde ik mij al niet zo lekker, beetje opgelaten gevoel, maar toen ik s `avonds naar bed ging begon de ellende ik kreeg het ontzettend warm mijn voeten begonnen te gloeien en kreeg een onprettig gevoel, mijn hart slag ging ook omhoog en ik heb daardoor bijna de gehele nacht liggen spoken.
Ik dacht later de volgende morgen dat ik er misschien ff aan moest wennen, maar toen ik gister weer ging injecteren en deze keer alleen de test, kreeg ik het zelfde gevoel en ook weer bijna de hele nacht liggen spoken.

Ik heb voor deze kuur een jaar geleden ook al eens een soort zelfde kuur gehad met trenbolone en test, maar daar van had ik nergens negatief last van, ik voelde mij toen fantastisch.

De leverancier dacht dat dit wellicht aan de test zou liggen en heb nu een ander merk hiervan gekregen nl. of GS of EP nu ik dit weer samen test en trenbolone geïnjecteerd had, kreeg ik de zelfde bijverschijnselen en ook weer behoorlijke infectie in mijn been.
Ik heb een anderhalve week gewacht voor de infectie weg was en heb toen alleen de trenbolone geïnjecteerd, ik kreeg wel minder klachten maar nog niet geheel weg, ook is het zo dat de meeste klachten pas opkomen om 22.00 uur.

De leverancier snapt er ook niets van en zegt dat ik misschien test van HG moet gaan proberen.

Kunnen jullie mij advies geven wat ik het beste kan doen, of waar het aan ligt.

BVD. X time

Hoeveelste kuur is dat?........maar test lijkt mij ook meer voor de hand liggend

Die leverancier klinkt alsof hij je allerlei dingen wil aansmeren. Het is k*t dat je momenteel zo reageert op de gear, probeer het eventueel nog 1 keertje en als je weer zo k*t erop reageert dan zou ik stoppen of een merk pakken die je eerder hebt gehad en waar je geen last van had.

Mag hier btw geen merken noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveelste kuur is dat?........maar test lijkt mij ook meer voor de hand liggend
Dit is mijn 3e kuur, maar van een andere leverancier die andere is blijkbaar niet meer actief.
Heb nu halve ml test geinjecteerd vandaag ff kijken naar de reactie.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Die leverancier klinkt alsof hij je allerlei dingen wil aansmeren. Het is k*t dat je momenteel zo reageert op de gear, probeer het eventueel nog 1 keertje en als je weer zo k*t erop reageert dan zou ik stoppen of een merk pakken die je eerder hebt gehad en waar je geen last van had.

Mag hier btw geen merken noemen.
Oww ik wist niet dat je geen merken mocht noemen.. maar het merk pakken wat ik voorheen gebruikte is moeilijk te achterhalen omdat de leverancier niet meer actief is..

Het slechtste wat je iig kunt doen ( en dat maak ik op uit je verhaal ) is constant wisselen in wat je injecteert. De ene week test en tren, dan de tren alleen, dan een halve ml test zonder tren enzovoorts. Daarnaast, als je na 1 inject al raar begint te voelen kan dit ook heel prima tussen je oren zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Het slechtste wat je iig kunt doen ( en dat maak ik op uit je verhaal ) is constant wisselen in wat je injecteert. De ene week test en tren, dan de tren alleen, dan een halve ml test zonder tren enzovoorts. Daarnaast, als je na 1 inject al raar begint te voelen kan dit ook heel prima tussen je oren zitten.

Nou het zit iig niet tussen mijn oren, maar de rest wat je zegt is waar, maar dat komt om dat ik eerst wilde uitzoeken waar het aan lag, ik heb nu andere gekregen en dit voelt prima:D

Gebruik je nog iets anders, clen, t3 of veel caffeine?

Je zit in je derde kuur en weegt nog maar 73 kg? twee jaar geleden was dat 71 kg?
Ik vind dat voor 1.76m niet veel en denk dat je beter probeert je voeding op orde te krijgen en zorgt dat je weet waarmee je bezig bent.
Als je 41 bent mag je niet zo spelen met anabolen door af en toe eens te veranderen van merk of hoeveelheid gear.
Dit is bedoeld als goede raad en niet om je af te breken!

Terug
Naar boven